05.12.2016

“Branding pentru branding”, mecanismul noului proiect ARTIVIST

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Foarte interesant, la prima vedere, acest proiect. De urmărit. De foarte urmărit, chiar :)

ARTA, VISUL și ACTIVISTUL sunt cele trei elemente care pun pe roate mișcarea ARTIVIST, mișcare pornită de trei tineri pe nume Iulia Drinceanu, Cristina Iorganda și Adrian Drinceanu, tineri care împărtășesc același vis: resuscitarea societății artistice.

ARTIVIST vine cu gânduri mari și idei noi pentru domeniul comunicării și identității vizuale de brand și pentru industria evenimentelor culturale.

ARTIVIST urmărește să promoveze și să revitalizeze cultura românească alături de companii, de IMM-uri și firme aflate la început de drum. Pe scurt, mecanismul după care se ghidează ARTIVIST este: “Branding pentru branding”.

Astfel, pentru fiecare proiect de branding al unei companii, ei vor demara un alt proiect de branding sau promovare pentru un artist, din orice domeniu aferent artelor. În acest fel, fiecare antreprenor care va alege ARTIVIST ca partener, va putea contribui la resuscitarea societății artistice românești. Tinerii de la ARTIVIST vor lega un parteneriat nescris între lumea de business și lumea artelor, ei reprezentând puntea de comunicare și de colaborare între cele două.

Iulia, Cristina și Adrian au fondat mișcarea ARTIVIST, fiind uniți de aceeași direcție – oamenii creativi trebuie susținuți cât mai mult, din cât mai multe puncte de vedere. Tinerii artiști sunt demoralizați și în mare parte influențați de oamenii din jurul lor, oameni care consideră că arta este sinonimă sărăciei. Din acest motiv, mulți dintre ei renunță la visurile lor și aleg să le lase în stand-by.

Iulia reprezintă ARTA. Ea este talentata grupului într-ale creației și știe să-și prezinte ideile bine studiate într-un stil atent observat și bine conturat. Motto-ul după care se ghidează Iulia este: „Nu ești niciodată prea tânăr să cunoști sau prea bătrân să înveți.”

Cristina este diametral opusă colegei sale, ea este VISĂTOAREA grupului, cea care își pune în cap să transforme ideile în realitate. Motto-ul după care se ghidează este: „Nu știu ce pot, dar continui să încerc și să învăț!

Adrian este omul care face lucrurile să funcționeze cum trebuie! Pasionat de lumea muzicii electronice, el ACTIVEAZĂ pe propriile ritmuri atunci când vine vorba despre afaceri. Motto-ul după care se ghidează este: „Dacă acțiunile tale inspiră alti oameni să facă mai mult, să viseze mai mult și să spere mai mult, atunci ești pe drumul cel bun”.

vizual comunicat

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce probleme credeți că are un tânăr antreprenor care caută finanțare?

Diferența antreprenorială dintre Guvernul Australiei și al nostru: vreo 800 milioane USD

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *