09.12.2016

Cam așa se fac niște activări mișto de brand #luațiaminte

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mi se pare colosal ce au putut face prietenii (o zic cu emoție și cu recunoștință…) de la Revista Biz cu brandul Social Media Camp, fie că vorbim despre Summer sau Snow. Căci, make no mistake, vorbim despre un brand, care pe htag sună #BizSMSCamp.

12360054_10153160617760863_8738075583396628523_nMi se pare incredibil că mulți dintre noi, oameni cu jdemii de chestiuni pe cap și pe tastatură, să avem două momente din an, început de iulie și început de decembrie (generic vorbind) la care ne gândim înainte de orice altceva, când trebuie să ne blocăm în calendar anumite chestiuni. Căci a ajunge în această tabără reprezintă, de două ori pe an, prioritatea numero zero. Pentru mulți dintre noi. Întâi vedem când are loc tabără și după aia ne ocupăm de orice altceva. Mi se pare, repet, teribil să reușești să faci așa ceva cu noi. Motiv pentru care zic: respect, măh, dreaqu de simpatici :D

Respect, Marta Ușurelu și întreaga echipă Biz! Și maxime mulțumiri că mă suportați, ediție de ediție, alături de voi :D

Ediția de iarnă, din care abia ce am revenit (și ne-am revenit :D), a avut pentru mine o încărcătură aparte: a fost pentru prima dată în viața mea de blogger și de antreprenor când am petrecut ziua mea de naștere departe de casă. Și ce aniversare a putut fi… Vorba lui Cismaru: ”măh, du-te dracului, că ai dat o petrecere de ziua ta…” :))

Drept este că seara de 11 decembrie din tabără a putut fi considerată ca find petrecerea mea. Doar că nu eu am organizat-o, desigur, ci cei de la Revista Biz. Dar, dacă tot eram acolo, am zis că nu se cuvine să nu accept ca lumea să se dixtreze și cu ocazia adăugării unui trandafir la buchetul vieții mele :)) Dar meritul pentru o asemenea paranghelie nu mi se cuvine, el merge în totalitate către participanți, către simpaticii de la Revista Biz și către partenerii de la Chivas România, care au furnizat combustibilul :D

Apropo de Chivas, încă mai puteți vota în competiția The Venture și puteți schimba, poate, decisiv, soarta unui business românesc cu impact social!

Legat de partea de distracție, ce s-a întâmplat în tabără (de fapt, asta se întâmplă la fiecare ediție) este foarte tare pe partea de activare de brand al partenerilor taberei. Pentru că acolo există un context perfect: muncă și distracție. Aș fi vrut eu să o dau pe caterincă și să spun că distracția e pe primul loc, dar nu am cum, pentru că – indiferent de ce auziți și de ce vi se pare :D – este și multă muncă în tabără.

Chivas România, ca exemplu, a reușit în două seri niște activări beton. Care, pun pariu, i-a legat pe participanți pe linie de coracon foarte bine de acest brand. În prima seară am avut o sesiune e dans scoțian (apropo, vedeți că cei de la Dance Scottish au niște cursuri faine pentru voi, eu zic să testați!), la care ne-am distrat corespunzător. Apoi am participat la o bătălie între Havana Club, echipă condusă de Manafu și Ballantines Brasil, echipă condusă de Alexandru Negrea, cu cocktailuri și alea, alea. Vă dau o mică galerie foto și un filmuleț de la parangheliile cu pricina :))

 

Telekom l-a avut în tabără pe Pandalie. Enervantul de Pandalie! :)) Zic enervant pentru că el era cel care, pe la 8 dimineața (foarte devreme având în vedere cât se ”muncea” în seara precedenta :D), venea cu ceva zurgălăi și îi zurgălea pe la ușile participanților, sunet frumos în alte împrejurări, desigur. Dar nu în acele condiții, mă înțelegeți :)) Anonimatul lui Pandalie a fost secret de serviciu în tabără. Și a fost bine că a fost așa. Căci, dacă știam cine este… =)) Ca să nu mai vorbim de kiturile anti-mahmureală oferite de Telekom, cu niște murături și niște ochelari de stins ”farurile” dimineața de mare angajament… :)) Apropo de asta, citiți la Mihai o întâmplare amuzantă.

Cum se da trezirea la #bizsmscamp? Vine #Pandalie si se rezolva! :))

Posted by Anca Duma on Friday, 11 December 2015

Radu Tănase de la Calif a fost de partea întunecată a forței în tabără. Dar numai un pic. Pentru că, după ce ne-a învârtit o lipie laser prin fața ochilor, costumat ca Darth Vader :)), și-a revenit și a devenit acel civil care râde mult și cu care este o plăcere să bei discuți :D Iar kebabul special făcut pentru #BizSMSCamp, cu cerneală de sepie, a fost unul care, cel puțin pe mine, m-a redus un pic la tăcere, ceea ce este mare lucru, mă înțelegeți… :))

12341058_1031570023530448_3454252195514521695_n

Colegii de la SPLAT, o pastă de dinți proaspăt intrată pe piață, au făcut o activare interesantă, adică ne-au trimis înainte de a merge în tabără câte ceva (mie mi-a nimerit un ardei iute :D), după care abia în tabără am aflat despre ce este vorba: în cazul meu, era vorba despre o pastă de dinți din, desigur, ardei iute :D Au făcut și un concurs pe Instagram (premiu pastă pe un an de zile!), la care io am participat cu fotografia de mai jos, care a stârnit întrebări ”cum ai făcut-o, măh!?”, la care au am tăcut chinezește, adică înțelept :))

IMG_4258

Staropramen a venit cu o… mașină de scris :)) Da, de aia veche, de îți pușcai degetele scriind la ea! Dar care era modernizată, adică legată de o tabletă. Provocarea era să scrii ceva la mașina ai, ca să primești bere. Doar că trebuia să o faci cu ochii legați :))

11138600_10208288233273043_3405881066939384132_n

Cei de la HTC au făcut un concurs de fotografii pe Instagram și pe Facebook, unde, dacă încărcai ceva creații fotografice cu htagul taberei, intrai într-o competiție cu premii (pe 18 decembrie află câștigătorii ce au făcut).

Renault a pus la dispoziția participanților, ca în edițiile trecute, mașinile Kadjar pentru teste, care cred că au fost interesante (eu nu m-am băgat, eram prea… înțelegeți voi :D) pe strătulețul de zăpadă așternut în primele zile de tabără.

Danone a furnizat niște cocktailuri pe bază de Activia și fructe, un fel de fresh sau ceva, care a fost apreciat de participanți. Mă rog, de o parte, partea aia bună a forței, nu noi, derbedeii :))

Se cuvin maxime mulțumiri, deci, tuturor brandurilor care au pus umărul la ceea ce a fost, din nou, o excelentă ispravă marca Revista Biz. Acești parteneri, cărora le mulțumesc din nou, sunt: Staropramen, Telekom, UniCredit Bank, Calif, Eisberg, Veka, HTC, Chivas, Banca Transilvania, Danone, Splat si Coca-Cola. Cu mențiunea că mașina oficială a taberei a fost Renault.

A fost, din nou, o ediție de pomină. Așa cum o să fie și celelalte. Deja bifate în calendarul personal. Cum vă spuneam la început :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Trei motive pentru care salut apariția Bergenbier ALE pe piață

Nu pot să mă uit în ochii unor copii bolnavi, din care viața se scurge încet, încet. Nu pot!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *