09.12.2016

Considerați că aveți un stil de viață sănătos?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am văzut clipul de mai jos, marca Preda Publishing și mi-am răspuns că nu. Oricum știam, dar așa o enervare mă cuprinde când realizez în repetate rânduri cât de puțină importanță acord sănătății. Vouă nu vi se întâmplă treaba aceasta? Aș prefera să cred că nu, dar mă îndoiesc sincer.

Preda Publishing from 2activePR on Vimeo.

În acest context, mi se par utile îndemnurile celor de la Preda Publishing, despre ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos. Numai că trebuie să le și punem în practică, nu doar să le citim. :D

Aproape jumătate dintre români nu fac mişcare în mod regulat. Motivele? 53% dintre ei spun că nu le permite timpul, iar 11% dau vina pe faptul că nu le permite bugetul. Totuşi, pentru a avea un corp în formă, sportul trebuie să se numere printre activităţile regulate. Printre tipurile de sport pe care le puteţi alege se numără alergatul, care ajută foarte mult la păstrarea mobilităţii corpului şi care te va ajuta, într-o oră, să scapi de 800 de calorii. Înotul este şi el recomandat pentru că lucrează în acelaşi timp toate categoriile de muşchi din corp şi te va ajuta să pierzi 1000 de calorii într-o oră. Tot atâtea calorii poţi pierde mergând pe bicicletă – cel mai util şi mai relaxant tip de exerciţiu.

Fiecare şedinţă de sport trebuie să dureze cel puţin 30-45 de minute. Trebuie totuşi să rămâneţi ambiţioşi pe termen lung şi să faceţi mişcare 4-5 zile pe săptămână.

Hidratarea, foarte importantă!

Este obligatoriu să vă hidrataţi în timpul sportului.  Înainte de exerciţiile fizice consumaţi 300-600 ml de lichide, în timpul lor, la fiecare 15-20 minute, beţi 50-200 ml, iar după ce aţi terminat mişcarea, asiguraţi-vă că vă rehidrataţi complet.

Sportul nu este suficient. Trebuie să aveţi grijă şi la alimentaţie

Când vine vorba despre o dietă sănătoasă, 78% dintre români consideră că se traduce printr-un program regulat de mese, iar 1% că înseamnă mese echilibrate. Este foarte important cum împărţiţi aportul caloric într-o zi: micul dejun ar trebui să reprezinte 25-30%, prânzul 40%, cina 25-30%, iar una sau două gustări ar trebui să nu fie mai mult de 5%. Cât priveşte conţinutul meselor, alegeţi, în special, fructele, legumele, cerealele integrale, nu foarte multe grăsimi şi cât mai puţin zahăr.

Gândiţi pozitiv!

Dacă veţi reuşi să acordaţi importanţa cuvenită unui stil de viaţă sănătos, ce presupune îmbinarea dietei echilibare cu mişcări fizice regulate, veţi simţi zilnic efectele pozitive.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Suntem tot mai mulți în „Războiul Spițelor”, nu-i așa?

Cică Moș Crăciun n-ar fi așa de bătrân cum se crede

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *