03.12.2016

Coca-Cola te invită să faci pe cineva fericit de sărbători

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am auzit că la tv au început reclamele cu Moși Crăciuni și zurgălăi, prin orașe s-au aprins beculețele de sărbători și s-au deschis târgurile de cadouri. E clar, vin sărbătorile, motiv de mare enervare pentru cei mai grumpy de fel și de imensă bucurie pentru alții.

În această perioadă, Coca-Cola derulează campania„De Crăciun, fă pe cineva fericit!” și te invită să te alături Caravanei lui Moș Crăciun. Uite-așa:

Caravana lui Moș Crăciun păstrează tradiția și ajunge și anul acesta în România, unde va sta timp de aproape patru săptămâni, în perioada 30 noiembrie – 24 decembrie. Caravana pleacă din București și oprește, în călătoria sa plină de surprize, în alte 4 orașe din țară, conform programului:

  • București – 30.11.2015 – 01.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00
  • Craiova – 03.12.2015 – 04.12.2015, Craiova Electroputere Mall, între orele 15:00 – 21:0
  • Timișoara – 06.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 14:00 – 22:00; 07.12.2015, Timișoara Iulius Mall, între orele 15:00 – 21:00
  • Brașov – 09.12.2015 – 10.12.2015, Piața Sfatului, între orele 15:00 – 21:00
  • Iași – 12.12.2015 – 13.12.2015, Piața Palatului, între orele 14:00 – 22:00
  • București – 18.12.2015, Promenada Mall, între orele 15:00 – 21:00; 19.12.2015, Promenada Mall, între orele 13:00 – 22:00; 21.12.2015 – 24.12.2015, Piața Universității, între orele 10:00 – 22:00

Astfel, pentru că înțelege cât de importantă este experiența Caravanei pentru consumatorii săi, anul acesta, Coca-Cola aduce primul Pop-up Store de Crăciun cu obiecte de colecție și accesorii inedite.

Pentru orice produs cumpărat din Pop-up Store, Coca-Cola donează contravaloarea sa cauzelor susținute de Fundația Make-A-Wish România. Fiecare achiziție va reprezenta, astfel, un cadou pentru cei dragi și o dorință îndeplinită pentru un copil.

Mai mult, participanții la Caravană vor avea ocazia unică de a construi imaginea universală a lui Moș Crăciun. Fiecare poate fi parte din experiment lăsându-și aici fotografia.

În plus, anul acesta, Coca-Cola le oferă șansa consumatorilor să interacționeze cu Moș Crăciun, prin intermediul unui serviciu online ce va fi disponibil începând cu 15 decembrie. Prin introducerea numelui și a numărului de telefon, aceștia pot lua legătura cu Moș Crăciun sau îi pot surprinde pe cei dragi cu un apel din partea acestuia.

a7712dcc-3fc3-46d4-b910-d542e3df60b6

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

ING donează 50 de lei unui copil pentru un selfie glumeț făcut de tine. Ce zici?

Ionuț Ardeleanu este noul Director General Auchan România

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *