09.12.2016

5 motive care îi pun pe fugă pe angajații dintr-o companie

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Fenomenul se mai numește „migrația creierelor”, dar am putea să îl numim „de ce își ia angajatul tălpășița din companie”, pentru a fi expliciți. :D

Iaca motive aici, conform Smartree, unul dintre liderii din România de pe piața de externalizare a serviciilor de salarizare și administrare de personal:

1.Salariul

În România, salariul încă se află pe primul loc în topul motivelor pentru care angajații aleg să plece dintr-o companie, astfel că, indiferent de domeniu, cei mai mulți specialiști care își dau demisia consideră că remunerația lor nu reflectă volumul de muncă, experiența sau poziția ocupată în cadrul companiei respective.

2. Relația cu șeful

Practic, relația cu superiorul ajunge deseori la un nivel de nemulțumire care îi împiedică pe foarte mulți angajați să lucreze în continuare. Supraaglomerarea cu task-uri zilnice, pretenții nerealiste, lipsa feedback-ului în timp util – toate țin de relația angajaților cu șeful direct, care, potrivit statisticilor Smartree, nu este una ideală în România.

3. Distanța față de locul de muncă

„Distanța până la birou a început să conteze foarte mult în România, pe măsură ce noile generații pun accent tot mai mult pe echilibrul dintre viața profesională și viața personală. Astfel, atunci când companiile își mută sediile sau atunci când angajații se mută cu locuința într-o zonă mai îndepărtată de 45 de minute de birou, foarte mulți consideră că timpul pierdut pe drum nu merită”, declară  Raluca Peneș, HR Coordinator Smartree.

4. Mediul organizațional și (5) lipsa perspectivelor de dezvoltare

Cei care vor să facă performanță se simt adesea îngrădiți de politicile organizaționale ale firmei și de un orizont limitat de dezvoltare.

Tristă-i situația. Tristă rău. Uite-așa ne fug oamenii de valoare din România, așa ajungem să avem în funcții-cheie persoane complet nepregătite și tot așa plătesc cei care au vina cea mai mică în această poveste. Dar aceasta-i deja altă discuție, nu-i așa?

Revenind, voi ați putea adăuga motive la lista de mai sus? Promit să nu le zic nimănui. :D

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

IKEA Foundation continuă campania „O viața mai bună pentru refugiați”

Am auzit că sunt niște elfi la Hollywood Multiplex și că dau 1000 de euro

2 comentarii

  1. joi, 26 noiembrie 2015, 15:11

    foarte misto ideea asta de externalizare, ar fi mai echilibrata balanta

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. vineri, 27 noiembrie 2015, 10:07

    Iaca motiv – patronul te cauta si in f… :-)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *