După cum lesne vedeți în titlu, nu am pus semnul întrebării. Adică nu am nici o nedumerire de ce simpaticii de la Revista Biz au decis să organizeze evenimentul BIZ Analytics în Cluj-Napoca. Ba mai mult cred că DOAR acolo trebuie organizată primul eveniment din ceea ce va fi o serie pe această temă. O să vină și la București, nu de alta, să pot să mai învăț și eu ceva :)) În plus, cei din Timișoara și din Iași să înceapă încălzirea, ca să zic așa, căci ajunge în curând și pe la ei :D
De ce am băgat-o pe aia cu DOAR la Cluj-Napoca? După mintea mea (deci este o părere personală și vă rog să o luați ca atare) există două motive mari și late.
Motivul 1. Cluj-Napoca este un hub teribil de important pe zona de IT (denumire generică, dar ați înțeles ideea). Am văzut tot felul de estimări și de calcule din care am înțeles că sunt în zonă undeva pe la vreo 9.000 de specialiști IT. Ceea ce este de mare angajament, desigur.
Motivul 2. De fiecare dată când am fost la un eveniment de business la Cluj-Napoca mi s-a părut că simt un feeling de așa – nuș cum să îi zic… – de mai pe treabă. E greu de definit, știu. Și mă refer aici în primul rând la follow-upul pe care l-am avut acolo și (extrem de important!) la conversiile pe care le-am făcut pe linie de business.
În plus, există și motivul pentru care cei de la Revista Biz sunt printre preferații mei când vine vorba despre organizarea de evenimente: nu se rezumă la București, se duc și prin țară. Iar mie asta, ca un cetățean al scumpei noastre patrii 2.0, mi se pare de lăudat, la o bere, două, trei :D
Care-i faza cu BIZ Analytics aveți mai jos. Informațiile oficiale. Că nu m-am riscat să ”traduc” eu ceva de prin ele la cât mă pricep eu la așa ceva… :))
Biz Analytics va avea loc la Cluj-Napoca, în data de 28 octombrie 2015, la hotelul City Plaza.
Biz Analytics este un eveniment ce analizează modul în care companiile pot folosi cât mai eficient în businessul lor avalanşa de date generate în era digitală. Conferinţa abordează provocările noii realităţi digitale şi propune soluţiile optime de a organiza şi utiliza datele şi informaţiile relevante, ca unelte eficiente de business într-un mediu concurenţial tot mai dificil.
Evenimentul este dedicat antreprenorilor şi managerilor care folosesc sau intenţionează să folosească sisteme şi soluţii de Business Analytics, Big Data, Business Intelligence şi Digital Marketing pentru a putea folosi la maxim aceste resurse informaţionale insuficient exploatate de majoritatea companiilor.
Vino la Biz Analytics şi află cum datele pot schimba radical felul în care se fac astăzi afacerile şi cum instrumentele de analiză performante aduc valoare pentru companiile care le folosesc! Vei vedea cum se schimbă procesul de luare a deciziilor şi cum poate fi optimizat acesta pe baza datelor cu adevărat relevante pentru businessul tău.
Descoperă felul în care tehnologia şi marketingul conlucrează pentru cele mai eficiente şi de impact strategii de business ale momentului cu ajutorul informaţiilor primite şi analizate în timp real!
Prima parte a evenimentului va identifica provocările cu care se confruntă managerii şi profesioniştii din companii în identificarea datelor cu adevărat relevante şi va oferi soluţii de utilizare cât mai eficientă a acestora în procesele de business. Vor fi analizate şi modalităţile prin care tehnologiile de ultimă generaţie permit personalizarea tot mai puternică a experienţei consumatorilor cu brandurile şi cum datele selectate de sisteme eficiente de analiză pot genera soluţii de marketing de impact.
În a doua parte a evenimentului, participanţii vor face o incursiune în lumea complexă a analizei informaţiilor de business, în cadrul unui workshop susţinut de SAS România. Vor fi detaliate concepte ca Predictive Analytics, Smart Communication şi Visual Analytics, ca parte a soluţiilor care pot ajuta orice business să utilizeze la maxim puterea Analytics.