09.12.2016

Mall Promenada caută să premieze cu 1500 de lei unul dintre clienți

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Veste bună pentru pasionații de cumpărături:

Mall Promenada își completează prezența online prin lansarea contului de LinkedIn și desfășoară, cu această ocazie, o campanie de recrutare a clientului ideal. Campania este dedicată iubitorilor de shopping și modă, iar cei care aplică la job-ul de client ideal intră în cursa pentru un premiu de 1500 de lei.

În perioada 23 septembrie – 11 octombrie, utilizatorii LinkedIn au ocazia de a aplica pentru un job inedit – clientul ideal Promenada. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească un set unic de condiții: este pasionat de shopping, este la curent cu noutățile în modă și prinde întotdeauna cele mai bune oferte.

Pentru a se înscrie, utilizatorii de LinkedIn trebuie să își creeze un cont pe site-ul promenada.ro și să completeze formularul de concurs din pagina dedicată. Interviul constă într-un set de întrebări, iar cel care va demonstra că are toate calitățile unui client ideal va câștiga vouchere în valoare de 1500 de lei pentru cumpărături în centrul comercial din nordul Capitalei.

P. S. Regulamentul oficial al campaniei este disponibil pe promenada.ro.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Canon ME20F-SH a surprins Aurora Boreală

Probleme cu sforăitul? S-a lansat aplicația Help! Snoring!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *