09.12.2016

Un exemplu de spam. Unul politicos, dar tot spam, desigur

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am eu o vorbă: nici dacă ai exclusivitate mondială pe a doua venire a lui Iisus și tot nu e ok să faci spam. Și nu e nici legal, dacă este să o dăm pe chichițe de astea avocățești. Indiferent ce ai de spus, indiferent dacă mă știi sau nu, indiferent dacă ne-am băut niște beri sau ne-am hlizit, ca oameni, în momentul în care vrei să îmi trimiți un mail comercial (adică tu, cumva, faci bani din el, într-un fel sau altul) trebuie să ai acceptul meu explicit. Restul sunt povești.

Exemplu aplicat, cum îmi place mie. Primesc un mail de la jardina.eu. Cu niște trandafiri frumoși, nimic de zic. Dar, în logica de mai sus, jur că frumusețea trandafirilor nu se compară cu a doua venire a lui Iisus.

Oricum, ca în cazul altor spamuri de genul ăsta, textul final – ăla mic de oricum nu îl citește nimeni – face toți banii, ca să zic așa. Adică ia uitați-vă și voi ce frumos e împachetat și cu câtă măiestrie îți explică ceva ce, de altfel, strict pe lege este de neexplicat.

Menționez că îmi doresc prin aceste rânduri îndreptarea păcătosului, nu pedepsirea lui. Deși, desigur, împricinații o să spună că am ceva cu ei, că m-a pus concurența, de astea. Cum se întâmplă îndeobște.

Mesajul nostru este trimis cu cea mai buna intentie, in cazul in care nu apreciati comunicarea, va rugam sa ne transmiteti acest lucru (reply) sau dezabonandu-va. In conformitate cu Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic si Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicarilor electronice, acest mesaj tine cont de urmatoarele aspecte: (1) – acceptarea de primire a ofertei nu va implica financiar; (2) – contine toate datele noastre de identificare; (3) – are scopul de a va oferi informatii care va pot aduce beneficii; (4) – adresa dvs. de e-mail fie a fost obtinuta in mod direct ca urmare a unor corespondente anterioare sau a fost selectata dintr-o baza de date la care ati subscris; fie a fost facuta publica de catre dvs. fie prin afisari cu caracter publicitar intr-un ghid de afaceri sau in cadrul unei intalniri de afaceri. Ne cerem scuze daca acest mesaj a ajuns din greseala la dvs. sau a provocat neplaceri. Daca nu mai doriti sa primiti mesaje de la noi, va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile provocate si sa ne anuntati prin e-mail. Va multumim!

trandafiri

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ia ridicați Like-ul sus câți ați înțeles că facebook NU BAGĂ butonul de Dislike

ThePhoneGeeks ne arată cum să conectăm tableta și telefonul la televizor

4 comentarii

  1. luni, 21 septembrie 2015, 10:19

    „Profesoară” are diacritice, restul textului lipsă… interesant! :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • luni, 21 septembrie 2015, 10:20

      Bravos, bre, ce analiză te apuci și tu să faci acuma… Bine că este ok scris ”dezabonare” :))

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • luni, 21 septembrie 2015, 10:24

        Păi dacă asta mi-a sărit în ochişori când m-am uitat la imagine… =))

        Mai în glumă, mai în serios. Mă gândesc cât de fain ar merge un eveniment despre spam cu toţi aştia de spamează ca public şi câţiva speakeri care să urle şi să le explice de ce nu e bine să faci spam! :D

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • luni, 21 septembrie 2015, 10:27

          Cei care știu că nu e bine nu ar veni la o conferință de asta tocmai pentru că știu. Ceilalți nu ar veni pentru că nu ar vrea să afle mai multe :))

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *