04.12.2016

Acesta este Top 100 branduri românești pe 2015

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Stimabilii de la Revista Biz au prezentat Top 100 branduri românești pe 2015. Cum altceva eu nu mai am de spus, vă invit să citiți chiar la ei pe site despre chestiunea în cauză :)

Layout 1

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Live blogging de la cursul lui Cezar Dumitru din cadrul #ScoalaFlanco powered by Kooperativa 2.0

C&A Romania a lansat „THE DENIM Stand” în Afi Palace Cotrocenti

14 comentarii

  1. alunelu
    vineri, 18 septembrie 2015, 12:51

    Ce gluma de top.

    Thumb up 2 Thumb down 1

    Răspunde
    • vineri, 18 septembrie 2015, 13:15

      Ai si argumente cand spui asta? Sau e doar un comentariu de ala care nu zice mare lucru?

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • alunelu
        vineri, 18 septembrie 2015, 13:53

        Pai de exemplu: Fan Curier este destul de sus in top. Cargus nu este. Dacia este in spatele Elmiplant. Ce mare biznis e Pegas in Romania? Etc.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • vineri, 18 septembrie 2015, 14:13

          Ai citit metodologia? Caci asa, pe pareri, si mie mi se pare ca unele branduri ar trebui sa fie acolo, caci le stiu si imi plac. Doar ca una este ce imi place mie (sau tie, caci tot despre o singura persoana vorbim) si alta este ce place mai multora. Eu, desi sunt de o aroganta funciara, nu ma arunc in halul asta sa spun ca ce cred eu ca e brand recunoscut trebe sa fie recunoscut si de altii. Call me chinezu.

          Thumb up 1 Thumb down 0

          Răspunde
          • alunelu
            vineri, 18 septembrie 2015, 14:54

            „Analiza marcilor a fost reali zata la nivel de categorie, indicele obtinut fiind ulterior analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii” – cred ca Pegas a concurat singur la categoria biciclete, pentru ca in mod normal DHS ar fi batut-o la fund la cel putin 3 dintre criteriile luate in considerare:
            – investitia de afectivitate in marca
            – puterea marcii
            – gradul de utilizare
            – notorietatea ei

            Thumb up 2 Thumb down 1

            Răspunde
            • vineri, 18 septembrie 2015, 15:01

              Părerea ta, desigur. Eu am intrebat in birou la mine. Trei sferturi dintre ei nici măcar nu auziseră de DHS. În fine, discutăm discuții. Ce mi se pare mie un picuțel trist este tonul în care îți exprimi părerile. Treaba ta, desigur. Că doar tu trăiești cu tine, cum ar veni :D

              Thumb up 2 Thumb down 1

              Răspunde
              • alunelu
                vineri, 18 septembrie 2015, 15:27

                Atelierele Pegas – 4 angajati, 1131921 lei cifra de afaceri.
                Eurosport DHS – 299 de angajati, 205904873 lei cifra de afaceri.
                Ce spune asta despre puterea marcii si gradul de utilizare, implicit despre notorietate? Deci nu e parerea mea, sunt fapte. Dar daca faci sondaj pe 1000 de persoane care nu sunt in targetul categoriei rezultatele o dau in aberatii.

                Thumb up 2 Thumb down 1

                Răspunde
                • vineri, 18 septembrie 2015, 15:30

                  Aha, deci trebuia ca target grupul să fie pe bicicliști, am înțeles.

                  Thumb up 0 Thumb down 1

                  Răspunde
                  • alunelu
                    vineri, 18 septembrie 2015, 15:35

                    Daupa mine, un sondaj normal la cap trebuie sa sune asa:
                    „Beti bere?”
                    „Da”
                    „Care din urmatoarele feluri de bere bla bla bla?”.

                    „Beti bere?”
                    „Nu”
                    „Va multumim, la revedere”.
                    Idem la biciclete, linii aeriene, curierat, cosmetice etc.

                    Thumb up 1 Thumb down 1

                    Răspunde
                    • vineri, 18 septembrie 2015, 15:36

                      Ia apuca-te si fa matale un astfel de sondaj, sa vedem ce iese. Eu il public la mine, promit! :))

                      Thumb up 2 Thumb down 1

  2. Mihaela
    vineri, 18 septembrie 2015, 15:30

    BRD e brand romanesc? Jolidon nu intrase in insolventa?
    si cu toate ca il simpatizez (pe el, pe brand), Angst a devenit brand romanesc de cand si-a schimbat actionariatul?
    Ciudate reguli de alcatuire a topului !
    Just saying.

    Thumb up 3 Thumb down 0

    Răspunde
    • vineri, 18 septembrie 2015, 15:35

      Cel mai bine este sa ii intrebi pe cei de la Revista Biz. Sau, mai bine, pe cei de la Lock. Cumva parca ma simt in postura de a fi avocatul lor si nu vreau asta :)) Ca imi sunt simpatici, asta este alta discutie, desigur :D

      Thumb up 2 Thumb down 0

      Răspunde
  3. alunelu
    vineri, 18 septembrie 2015, 16:24

    Uite, tocmai am facut sondajul ala, la mine in birou, referitor la bloguri romanesti. Nu-ti mai zic rezultatele, ca e nasol.

    Thumb up 4 Thumb down 2

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *