08.12.2016

Știați cum puteți obține mai multe facilități dacă tot călătoriți mult cu avionul?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Dacă ar fi să fac un top 3 al chestiunilor pe care le-aș vrea îmbunătățite atunci când călătoresc cu avionul, acesta s-ar prezenta cam cum vă raportez mai jos. Deși, dacă stau mai bine să mă gândesc, mi-e greu să le bag într-un top. Căci uneori aș vrea mai mult din aia, alteori din aialaltă, în funcție de împrejurări. Așa ca hai să nu îi zic top 3 și să îl las doar așa, fără clasament :D

Cum nu sunt cel care a inventat coada la prună :D, evident că chestiunile despre care vă povestesc le-au resimțit și alții, ca să zic așa. Iar companii precum AirFrance și KLM au decis să facă ceva în această privință. Iar soluția se numește BlueBiz. Un program de fidelizare pentru companii care vine cu niște facilități parcă făcute pentru mine :)) Pentru că, după cum veți vedea mai jos, exact cele trei chestiuni pe care eu le-aș vrea ”bifate” când călătoresc cu avionul sunt rezolvate de facilitățile oferite de BlueBiz.

Rugamintea mea este să citiți cele de mai jos în cheia ”ofertă pentru companii”. Căci BlueBiz este, repet, un program de fidelizare pentru companii. De ce scriu, atunci, cele de mai jos într-o notă personală? Pentru că – dați-mi voie să o spun de la peluza unde îmi place să stau :D – în caz că nu știați, și oamenii din companii sunt oameni :)) Și, dincolo de foaia de delegație și taskul pe care trebuie să îl rezolve acolo unde merg, în rest funcționează ca noi toți, ceilalți, ca să zic așa, deci au cam aceleași nevoi :)

Coada la îmbarcare. Atunci când, din diferite motive (în special legate de vreme), zborul este amânat și trebuie să prindeți următorul zbor. Nevi, stres, alea, alea. Adică lipsă de confort în acele momente. BlueBiz îți aduce acest confort. Pentru că unul din avantajele pe care le ai dacă ești înscris în acest program de fidelizare este fix faza cu prioritatea la îmbarcare în astfel de cazuri.

Este că, după ce faceți un voiaj de – să zicem – o săptămână undeva, unde v-ați simțit foarte bine și de unde ați cumpărat suveniruri (sau ceva ce s-ar putea încadra la glume, io așa fac, de multe ori :D) pentru familie, colegi, prieteni aveți probleme cu bagajul? În sensul că aveți fix două opțiuni: 1. să le înghesuiți pe toate în bagajul cu care ați venit (știți faza cu urcatul pe valiză să se închidă, da? :D) 2. să vă luați un extra-bagaj de cală pentru drumul de întoarcere (costă, desigur). Ei bine, cu BlueBiz ați rezolvat problema. Pentru că unul din avantajele pe care le ai dacă ești înscris în acest program de fidelizare este fix faza cu extra-bagajul de cală. Cu mențiunea că oferta este valabilă doar pe rutele europene. Bun și așa, zic :D

A treia chestiune pe care aș vrea să o aduc în atenția voastră (ca să folosesc un clișeu pe care îl doream folosit de ceva vreme :D) este una mai tehnică, dacă vreți. Dar nu mai puțin importantă: plata biletului într-un anumit interval de timp. Să vă explic. Adică ai văzut tu o ofertă brici de brici pentru Amsterdam, să zicem (și chiar sunt!) și zici ”hopaaaaa, ia să iau eu două bilete să îi fac o surpriză doamnei…”. Doar că biletele trebuie plătite atunci, pe loc. Ceea ce pune oareșce presiune pe tine. Și te face să te gândești pe repede înainte, ceea ce, de multe ori, nu e bine. Ce rezolvă BlueBiz în acestă chestiune? Îți oferă posibilitatea să plătești la trei zile după rezervarea biletului. Adică ai timp destul să faci cele cuvenite ca să fie bine, să nu fie rău :D Cu mențiunea că acest beneficiu se aplică doar la anumite clase de rezervare (aveți mai jos contactele unde vă puteți interesa).

Evident că, pe lângă chestiunile de mai sus, programul de fidelizare BlueBiz îți aduce și BlueCredits. Pe care le puteți folosi ca să achiziționați bilete. Iar când aveți destule credite biletul este gratis, cum ar veni. Spre exemplu, pentru un bilet pentru Amsterdam, ai nevoie de 129 de BlueCredits.

Cum funcționează BlueBiz puteți vedea în filmul de mai jos. Eu doar vă sintetize, pe foarte scurt, despre ce este vorba. Ideal ar fi să dați un mail pe mail.bluebiz.romania at airfrance.fr sau să sunați la telefon 021.206.92.25 ca să primiți toate informațiile cuvenite.

BlueBiz este programul corporate de fidelitate al companiilor aeriene AIR FRANCE KLM, Delta Airlines și Alitalia.

Orice companie se poate înscrie în program pe site-ul www.airfrance.ro sau www.klm.ro, secțiunea servicii pentru firme.

După activarea contului, la fiecare călătorie internațională cardul se încarcă cu BlueCredits, astfel 1 BlueCredit = 1 Euro. Cu cât o companie are mai multe zboruri internaționale, cu atât primește reduceri mai mari.

Aveți la dispoziție pentru 320 de destinații din 115 țări.

Călătorie plăcută :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Smartphoneul, cea mai personală sculă din istoria omului

Cum poate să fie trailerul noului film Cartea Junglei…

4 comentarii

  1. marți, 22 septembrie 2015, 18:17

    Pina una alta KLM isi reduce toate serviciile adiacente, mergand spre o companie low-cost:
    – bagajul de cala se plateste si costa separat (si costa mult)
    – sandwhich-urile sunt din ce in ce mai mici
    – iar snackul de la calatoriile scurte vor deveni in curand 3 covrigei intr-un ambalaj frumos. Probabil cei de la Bluebiz vor primim 4. :-)

    PS: tocmai facut 2 calatorii cu KLM-ul intr-o zi, deci stiu ce vorbesc
    PS2: colac peste pupaza linkul de la email-ul de feedback primit dupa calatorie nu merge, deci ma descarcai aici. Astept cenzura :-p

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. Andrei
    marți, 29 septembrie 2015, 18:10

    Eu inca nu pot sa pricep de ce sa platesti pentru prioritate la imbarcare. Deci platesti ca sa iesi primul pe poarta si sa stai in autobus pana vin si restul care nu au prioritate? Daca prin absurd te si duce doar pe tine la avion, te simti mai bine sa intrii in avionul gol?
    De ce nu e mai fain sa nu stai la coada, sa stai linistit pe scaun in sala de asteptare pana ce se termina coada, sa treci frumos ultimul prin poarta si sa urci ultimul in avion? Nu mai ai loc? Pleaca avionul fara tine?

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  3. Sorin
    miercuri, 30 septembrie 2015, 11:31

    Eu am card de Frequent Flyer la mai multe companii. Pana acum, cel mai ok e cel de la Star Alliance. Free upgrade to premium economy sau, cateodata, business pe zborurile intercontinentale, al doilea bagaj de cala pentru orice destinatie, cu milele adunate se pot cumpara chestii faine din cataloagele lor (gadgeturi mai ales), acces la Lufthansa Business Lounge in mai toate aeroporturile mari. Intr-un cuvant, chiar se merita.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *