09.12.2016

Știați că Băneasa Shopping City lansează un program care încurajează încrederea în sine?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Redesign Yourself, mai exact, campanie ce se va desfășura între 15 septembrie și 15 noiembrie și care implică un proces de reinventare fizică și psihică pentru zece persoane:

Cei zece participanți ai campaniei au fost aleși în urma unui eveniment-experiment ce a avut loc chiar în centrul comercial, pe parcusul unui weekend, întreg conceptul fiind implementat de compania Dove.

La intrarea în mall, clienții au fost întâmpinați de două porți, semnalizate cu mesajele „Sunt o persoană obișnuită” și „Sunt o persoană deosebită”. Echipa Dove și Ana Morodan, host-ul și imaginea campaniei Redesign Yourself, au intervievat individual vizitatorii Băneasa Shopping City pentru a putea selecta cele zece persoane al căror stil de viață urmează să fie îmbunătățit.

Participanții vor beneficia de serviciile de consiliere de shopping şi detox de garderobă oferite de Alina Pitilină și Norbert Matei, stiliștii Băneasa Shopping City, dar şi de sfaturi și soluții în materie de îngrijire, hair & make-up, oferite de Patio, Perfect Nails și M.A.C.

Întregul proces este susținut și de adoptarea unui stil de viață sănătos, transformarea fizică a participanților fiind una dintre cele mai importante și vizibile etape pe care le vor experimenta cei zece candidați. Stejarii Country Club, unicul country club din România, va pune la dispoziția lor 8 antrenori de fitness care, împreună cu nutriționistul Alina Stoica vor concepe programe de antrenament și nutriție personalizate, ajutându-i să atingă forma fizică dorită, să își depășească limitele și să facă o transformare personală totală, interioară și exterioară.

Totodată, pentru o transformare completă, cursurile de public speaking și de creștere a încrederii de sine, oferite de compania de training Self Trust Academy stau și ele la dispoziția concurenților. Printre acestea se numără: capacitatea de captare a atenției, carisma, coerența și claritatea mesajului, un bodylanguage convingător, în acord cu limbajul verbal și inteligența emoțională.

P. S. Urmăriți întreaga transformare  pe băneasashoppingcity.ro  şi pe canalul de YouTube al Băneasa Shopping City .

unnamed

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Știați cum puteți obține mai multe facilități dacă tot călătoriți mult cu avionul?

N-ai nevoie de talent la desen pentru a te înscrie la Atelierul de Gândire Vizuală

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *