03.12.2016

UniCredit Țiriac Bank susține festivalul Summer Well

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Cine merge la Summer Well, în acest weekend, pe domeniul Stirbey din Buftea? Dacă mergeți, vedeți că aveți pregătite o grămadă de surprize din partea organizatorilor și a brandurilor. Asta, pe lângă muzica faină.

De exemplu, cei de la UniCredit Țiriac Bank își propun să transforme fiecare ediție Summer Well într-o experiență unică prin promovarea tinerilor artiști vizuali din România, iar Ghica Popa este unul dintre ei:

Ghica Popa este artist grafic, absolvent al Universitatii de Arta Bucuresti. Stilul sau se distinge prin mixul de personaje precum roboti, nave spatiale sau alte caractere futuristice. Ghica a realizat design-uri personalizate pentru branduri internationale precum Less is More, Nike, IKEA, Yahoo, Orange, Samsung, Windows, Coca-Cola si altele.

De asemenea, UniCredit Țiriac Bank se ocupă anul acesta de transport, dar și de achiziția de jetoane:

In calitate de « Official Currency Provider », UniCredit pune la dispozitie 1 ATM si 12 POS-uri pentru facilitarea achizitiei de jetoane cu cardul. La 10 jetoane cumparate, fiecare participant la festival primeste un portofel personalizat Ghica Popa (in limita a 10.000 de bucati).

In parteneriat cu Visa, UniCredit ii premiaza pe cei care achizitioneaza jetoane cu orice tip de card Visa cu 1.000 de intrari gratuite la instalatia interactiva Amococo, 100 de tricouri oficiale ale festivalului si un premiu in bani in valoare de 1.000 de Euro, oferit prin tragere la sorti.

Toti cei care au card Visa emis de UniCredit beneficiaza de transport gratuit pana la festival (in limita a 50 de Lei) cu UBER prin inrolarea in aplicatia UBER a unui cod unic. Pentru toti ceilalti, UniCredit sustine RATB cu suplimentarea numarului de autobuze care vor face legatura intre Bucuresti si Domeniul Stirbei in limita a 25 de masini.

Garderoba este, de asemenea, oferita de catre UniCredit Bank si Visa pentru toti participantii la festival.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Se anunță invazie de minioni la Mega Mall în weekend

Despre importanța contextului în relația blogger-brand. Caz aplicat: campania Moment

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *