Fiecare oraș are locuri mai puțin știute, dar care merită descoperite. Hai să le decoperim împreună! Acesta este rezumatul ideii pe care au mers cei de la Heineken®, când au lansat campania „Open your city”, prin care ne invită să fim „City Insiders”. Îmi place tare mult inițiativa lor, așa că vă invit să aflați și voi mai multe detalii:
Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau ai explorat cea mai scurtă stradă din Constanța?
Vara aceasta, Heineken® invită consumatorii să devină City Insiders și să-i încurajeze, la rândul lor, și pe ceilalți să descopere orașul, cu cele mai ascunse locuri ale sale, ca parte a ediției de anul acesta a campaniei „Open Your City”.
“După ce, vara trecută, i-am invitat pe consumatori să descopere secretele orașului în care trăiesc, prin campania <Cities of the World>, acum facem un pas înainte și îi încurajăm să-i implice și pe alții în aventura urbană și să se bucure cu adevărat de tot ceea ce are orașul de oferit”, a spus Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România.
Campania „Open Your City” a fost lansată atât pe platforme digitale, cât și TV. Panouri digitale interactive, unde cei care vor fi City Insiders vor putea încărca informații în timp real despre locurile ascunse ale orașului lor, vor fi amplasate în București, Cluj-Napoca și Constanța. În același timp, conținutul poate fi încărcat și accesat pe pagina Facebook oficială a Heineken® și pe website-ul Heineken®.