03.12.2016

Infografic Ferratum Grup: Câți bani se cheltuie pentru vacanțe în 17 țări din Europa

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Ferratum Grup a realizat un studiu care explică modul în care europenii își organizează cheltuielile pentru vacanțe:

Ferratum Grup, un iniţiator al tehnologiei financiare şi al împrumuturilor mobile, şi-a rugat clienţii din 17 ţări europene să îşi analizeze comportamentul privind cheltuielile în timpul sezonului estival. Un total de 5.685 de familii de clasă mijlocie au completat sondajul despre cât anume și unde își cheltuie veniturile.

Sondajul indică faptul că în Europa, lucrurile arată mai bine pentru familii decât în 2014. Peste 30 de procente dintre familiile din Europa, plănuiesc să cheltuie mai mult în vacanţă vara aceasta comparativ cu anul precedent, în timp ce 40 de procente vor menţine aceleaşi cheltuieli precum cele din vara 2014. În plus, sondajul a evidenţiat anumite diferenţe surprinzătoare în ceea ce priveşte cheltuielile de vacanţă între ţări.

În ceea ce privește românii, din Barometrul de vară Ferratum, reiese că 16% dintre aceștia vor cheltui cel mai mult pe călătorii în țară, 14% pe activități distractive de o zi (plajă, piscină, club, restaurant), în vreme ce 10% vor cheltui pe călătorii în străinătate.

În rândul țărilor europene unde s-a desfășurat Barometrul de vară Ferratum, România se poziționează ușor peste media acestora, dedicând cheltuielilor de vacanță aproape 50% din veniturile lunare ale familiei (49.7%), adică echivaletul a 291 de euro, în timp ce media europeană este de 47.2%.

Este interesant de observat că pentru vacanța de vară, românii cheltuie aproape dublu față de ceea ce alocă sărbătorilor de iarnă (47% vara, față de 25%, iarna). În raport cu media europeană, de Crăciun tindem să fim mai generoși decât în perioada estivală (index 121, iarna, față de 105, vara).

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Zilele Canon la F64 pot fi urmărite live, începând de mâine

AQUA Carpatica a devenit brand internațional

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *