09.12.2016

AQUA Carpatica a devenit brand internațional

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Vești minunate din partea AQUA Carpatica: brandul românesc a cucerit granițele și este, de acum, internațional!

Noua etapă de dezvoltare a brandului AQUA Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja în derulare cu numeroase ţări ale lumii:

SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lanţul Metro Cash& Carry), China, toate ţările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

Prima reduta cucerită este piaţa Statelor Unite, o piaţă formată, cristalizată şi saturată de o multitudine de branduri internaţionale, cu un consumator exigent.

AQUA Carpatica este prezentă la raft începând cu luna iulie 2015, în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajati) ce comercializează produse proaspete şi organice, oferind experienţa de consumator orientată spre beneficii de sănătate.

Practic, vorbim despre singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Infografic Ferratum Grup: Câți bani se cheltuie pentru vacanțe în 17 țări din Europa

Se anunță o vară cu premii mari la Cinema City

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *