09.12.2016

Cum este recomandat să ne hrănim în zilele toride de vara

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Deși până acum această vară poate fi considerată oricum, dar nu toridă, timpul nu este încă pierdut. Mai avem cel puțin două luni când temperaturile ridicate ne pot chinui, așa că trebuie să vă spun care sunt recomandarile pentru zilele caniculare care vor urma cu siguranță:

În timpul verii, organismul uman consumă un surplus de energie, în comparație cu restul anului. Astfel, corpul nostru are nevoie de un boost de vitamine și de energie. Legumele și băuturile naturale sunt cele mai bune surse de suplinire a acestor pierderi. Astfel, o atenție sporită la meniul zilnic va asigura necesarul de nutrienți atât de important organismului.”, spune Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Legumele vedetă ale sezonului cald: roșiile și castraveții

Cu un nivel caloric redus, roșiile conțin cantități importante de vitamina C și A, cât și săruri minerale precum fier, calciu, potasiu, fosfor, magneziu, iod. De asemenea, cu o compoziție de 95% apă, castraveții reprezintă surse excelente de vitamine, precum cele din complexul B: B3, B9 și B6, cât și vitaminele A si E. Castraveții conțin și enzime benefice digestiei.

Băuturile verii: berea și sucurile naturale din fructe

Berea este una dintre cele mai iubite băuturi, în special pe timpul verii. Cu un conținut redus de alcool, berea poate contribui nu doar la o bună hidratare a organismului, în completarea consumului de apă, dar poate aduce organismului o parte din vitaminele necesare menținerii în formă.

Fiind fabricată doar din ingrediente naturale – cereale, hamei, drojdie de bere si apă -, berea păstrează o parte importantă din proprietățile acestora. Pe lângă fibrele provenite din cereale și antioxidanții cedați de hamei, berea are și un conținut important de vitamine, în principal cele aparținând complexului B – B3, B2, B6, B9.

Astfel, în completarea unei diete echilibrate pe timpul verii, berea poate fi consumată zilnic de către persoanele sănătoase într-o cantitate moderată, echivalând 660 ml/zi pentru bărbați și 330 ml/zi pentru femei.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Câte de multe știți despre tuberculoză?

Peste 3000 de pacienți vor beneficia de îngrijire socio-medicală prin SanoHelp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *