09.12.2016

Câți dintre voi vă regăsiți în sloganul ”Creștem România de 25 de ani”?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Alcedo aniversează anul acesta 25 de ani de activitate pe piața din România. Ce face compania, cu ce se ocupă, de ce este importantă pentru agricultura de la noi, puteți găsi aici. Eu, pentru că la agricultură nu mă pricep (dar la mâncat, recunosc, da, căci sunt un mare, mare pofticios :D), am zis să vă provoc să îmi spuneți cum vi se par vizualurile prin care Alcedo a ales să transmită mesajele aniversare.

Mie personal îmi place foarte mult. Adică la nivelul că vreo 3 dintre ele le-aș printa și le-aș pune așa, colea lângă fereastra de la birou, să mă uit din când în când la ele :) Pentru că îmi aduc aminte de copilăria mea minunată petrecută pe dealurile dintre Lighet și Țibleș, un teritoriu de poveste pentru mine, cuprins între Târgu Lăpuș și Suciu de Sus, unde visez de pe acum să ajung cândva, la bătrânețe, ca să închid cercul vieții, ca să o dau mai pe chestii de astea poetice :)

Îmi place și ideea de bază a campaniei: ”Creștem România de 25 de ani”. Și știți de ce îmi place? Pentru că este un mesaj pozitiv, unul optimist, unul care, deși face referire la perioada de până acum, sugerează de fapt viitorul. Îmi pare, cumva, că sintetizează foarte bine feng shuil pe care eu personal îl am legat de țara mea. Care mi-e tare dragă, chiar dacă uneori îmi vine să o iau la palme… Și mi-e dragă pentru că am luat decizia, cu ceva vreme în urmă, să încerc să o înțeleg în așa fel încât să văd frumosul din ea, să rezonez cu acest frumos și să încerc să privesc spre viitor și spre ce pot eu face pentru ca acest viitor să fie al nostru, nu al altora. Și să fac asta fără să uit nici un moment că avem un trecut care ne apasă și că lucrurile rele există, să știu că sunt acolo, dar să încerc să le trec în uitare și să mă concentrez nu pe analiza statului pe loc al României, ci pe ce pot face ca lucrurile să se schimbe.

Mă rog, cel puțin așa gândesc eu. O fi bine, o fi rău, ăsta sunt, cu mine defilez :) Și tare mult aș vrea să știu că mai sunteți mulți care gândesc așa cum o fac eu. Tare mult aș vrea. Și aș mai vrea să vă faceți vocea auzită, căci vremurile s-au schimbat și sunt din ce în ce mai multe minți și suflete dispuse să vă asculte și să se simtă inspirați de vorbele voastre. Și ei, la rândul lor, odată ce și vorbele lor vor fi rostite, să schimbe pe alții. Iar aceștia pe alții. Astfel încât, atunci când ne vom reauzi să povestim despre ”Creștem România de 50 de ani” să știm că suntem tare mulți cei care chiar credem în acest slogan și care chiar am făcut parte din România noastră, crescută ca o pâine frământată de mâinile bătătorite ale bunicii, să îmi iertați, din nou, această scufundare în găleata proprie și personală cu melancolie :)

Deci, cum vi se par vizualurile? Și care credeți că îmi aduce aminte de dealurile copilăriei? :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

O veste bună pentru România: a crescut numărul locurilor alocate pentru școlile profesionale

Cum am testat Mercedes B 200 ca #MasinaDeFamilie din cauza lui Claudiu Ciobanu

Un comentariu

  1. Florina
    vineri, 5 iunie 2015, 09:04

    Iar mi-ai rascolit amintirile de morosanca :)
    Frumoasa campania, intr-adevar. Ideea e ca, punand caramida peste caramida (sau, mai bine zis, bob cu bob, ca doar vorbim de agricultura) si vazand mandrete de rezultate, parca te apuca sentimentul acela de drag pe care il ai fata de copilul tau.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *