05.12.2016

STUDIU: Profilul cumpărătorului online de piese auto

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

În caz că sunteți curioși care este profilul celui care achiziționează online piese auto, puteți să citiți un studiu detaliat despre asta aici.

Ca fapt divers, vă atașez concluziile că poate nu aveți răbdare să parcurgeți tot studiul realizat de COMSCORE ȘI UPS:

  • 92% dintre cumpărătorii de piese auto fac achiziții online
  • 76% dintre cumpărătorii online returnează personal la service piesele cumpărate online
  • 40% din totalul cumpărătorilor online de piese auto sunt femei
  • Clienții dedicați sunt dispuși să aștepte până la 8 zile pentru a intra în posesia comenzii online

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Interviu Catinca Vlad: ”Ce a adus bun, în viața mea, blogul? Oameni”

#CeVrajiMaiFacBloggerii Bazavan și Manafu o ard cu #CarePeCare

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *