04.12.2016

Aur la Berlin pentru Gemius

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Compania Gemius a câștigat la Berlin premiul pentru cel mai bun studiu de audiență online, acordat de IAB Europe.

Proiectul castigator e studiul gemiusAudience care foloseste in cateva tari modelul Behavioral Panel Synthesis (BPS) cu ajutorul caruia publisherii pot vedea cine sunt urilizatorii site-urilor lor pe toate dispozitivele accesate.

Premiul a fost acordat la Berlin in cursul zilei de ieri,  20 mai. Juriul a fost format din experiti in cercetarea online: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Paweł Kolenda (IAB Polonia) si Tuncay Yavuz (IAB Turcja, OMD Turcia).

Acest premiu e o mare onoare pentru Gemius, mai ales ca a fost acordat de intreaga industrie online din Europa”- spune Attila Weisz, directorul de dezvoltare gemiusAudience. “Studiul de audienta este principalul pilon al businessului nostru si necesita o multime de investitii, flexibilitate si urmarirea constanta a trendurilor. Premiul acordat de IAB Europe ne motiveaza sa mergem mai departe. Ne va incuraja sa dezvoltam produse noi, care sunt déjà in stadiu de proiect intern” adauga Attila.

iab_award_2015

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

În atenția părinților! – proiecte pentru copiii de toate vârstele

STUDIU: Profilul cumpărătorului online de piese auto

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *