05.12.2016

Cum vi se pare spotul oficial TIFF 2015?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Ca și anul trecut, campania de imagine TIFF (29 mai – 7 iunie) este semnată de artiștii româno-britanici Anton Groves și Damian Groves.

Iată ce spune Anton Groves despre campania de imagine de anul acesta:

„Campania de imagine din acest an își propune să tragă un ghiont generației tinere din ce în ce mai obsedate de tehnologie și care nu mai are timpul sau atenția necesară pentru a se concentra la filmul din sala de cinema. Spiritul TIFF – reprezentat atât în poster, cât și în spotul festivalului de acele mâini cu mănuși negre – încearcă să intervină intempestiv și să deschidă larg ochii protagonistului, reinterpretând comic imaginea iconică din Portocala mecanică. «Agresiunea» continuă în spotul festivalului, în care mănușile negre îi smulg telefonul mobil din mână și-l supun pe tânărul interpretat de talentatul actor Cristian Iorga unui flux copleșitor de emoții cinematografice”

Toate ca toate, dar voi ce părere aveți despre acest spot?

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Zilele Filmului Românesc la TIFF 2015

Pavel Bartoș este „Librar pentru o zi” la Librăria Bizantină

Un comentariu

  1. vineri, 15 mai 2015, 16:16

    Senzatie! Nu doar ca tot ce e frumos trece pe langa ei cu viteza scroll-lui care le da dependenta, dar nu-i lasa nici pe ceilalti sa se bucure de un film bun. Sau poate isi imagineaza ca eu platesc bilet la film ca sa imi scoata ochii lumina telefonului/tabletei lui…Poate daca in loc de sare s-ar pune bun simt peste popcorn…

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *