Hai, nu vă gândiți la prostii că e abrevierea de la Keep IT Simple&Safe și e vorba de noul pahar de la Danone, nu de iaurtul în sine. Asta pentru că cei de la Danone vor să dea un refresh pe piața de ambalaje a iaurturilor și s-au gândit să modernizeze paharele: „Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.”
Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est explică la conferința de lansare: “Am lansat noul pahar KISS pentru că știm că un ambalaj unic, deosebit crează o legătură între consumator și produsele preferate. Danone este lider în topul calității pe piața iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât și în ambalajul care protejează produsul”
P. S. Noile iaurturi în pahare KISS vor fi disponibile în magazine de la începutul lunii mai.
3 thoughts on “S-a lansat Danone KISS”
doua lucruri vreau sa știu :
1. Vreau sa va mai văd frumoasele emisiuni pe Look tv! Unde sunt?
2. Cine este trupa care asigura coloana sonora pentru danone kiss? E super melodia!
Mulțumesc cu anticipație!
1. Emisiunile alea și-au trăit traiul și-au mâncat mălăiul :))
2. Eu nu știu reclama, dar poți folosi aplicația Shazam, spre exemplu, ca să identifici piesa.
Pingback: Danone KISS te trimite la distracție în Franța. Înscrie-te până pe 27 iunie în concurs - Cristian China Birta