10.12.2016

Un foarte fain exemplu de newsletter. De la Familia Petru

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am un principiu de business, ca să nu îi zic altfel, să mă abonez la newsletterul brandurilor cu care colaborez și nu numai. Pentru că, pe scurt, îmi place să fiu informat despre ce fac (uneori chiar îmi dau idei) și, mai ales, îmi place să văd cum pun problema. Din păcate, multe informații pe care le primesc prin newsletter sunt foarte seci și, pe cale de consecință, cad greu la feng shui. Adică, mai de la peluză, nu ajung la coracon și nu ai ce face cu ele.

Dar mai primesc și niște mailuri de astea. Care mă fac să zâmbesc. Și care mă fac să le urez, în gând, tot binele din lume! Mulțumesc pentru zâmbet, Familia Petru :)

Salutare!

Mesaj însoțit de o coloană cu girofar ce anunță oficial lansarea vinurilor noastre la nivel național (pam pam :) ).
Muncim de mult timp la o aventură antreprenorială de familie: îngrijim vinuri în crama familiei Petru, de la casa mea părintească din Târnăveni, Mureș.

Până când o să scriu o carte despre provocările birocratice, tehnice și emoționale prin care am trecut în 2 ani de când muncim la ele :), iată vinurile:

– alb, sec, Pinot Noir, vinificat în alb, 20 lei, 9672 sticle produse
– rose, demisec, Pinot Noir, 23 lei, 1802 sticle produse
– alb, demisec, Trifon (numele străbunicului meu) – cupaj între Riesling italian si Fetească regală, 23 lei, 1131 sticle produse
– alb, sec, Kerner, 23 lei, 467 sticle produse

familia petru

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Cristina Staiculescu este noul Senior Manager, Corporate Communications la Vodafone România

ZebraPay și IaBilet își unesc forțele…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *