04.12.2016

Vodafone investește 42.000 euro pentru bolnavii din Alba

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mă întreabă unii din când în când de ce scriu așa de mult despre ce fac brandurile. Răspunsul este unul foarte simplu: pentru că brandurile fac lucruri. Poate că nu ne plac ele, brandurile, tot timpul, poate că, strict din punct de vedere comercial, avem niște chestii de împărțit, dar atunci când fac lucruri pe care să le aplaudăm, nu văd nici un motiv pentru care să nu o facem. Chiar nu văd nici cel mai mic motiv.

Spre exemplu, ia uitați știrea de mai jos. Cu Vodafone (un brand cu care, de altfel, mă înțeleg mult mai bine decât cu multe alte branduri) care investește 42.000 de euro pentru înființarea unui centru de zi și acordarea de servicii socio-medicale specializate, pe o perioada de 12 luni, pentru 80 de pacienți diagnosticați cu scleroză multiplă, în județul Alba.

Vă rog să îmi dați un singur motiv pentru care eu nu ar trebui să anunț așa ceva. Unul singur. Mă rog, în afară de motivul invocat de niște trolli (unii simpatici, firește) că oricum ce scriu eu aici pe blog nu contează :))

vodafone alba 1vodafone alba 2

Echipa de voluntari ai Asociatiei SM Speromax Alba

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

PepsiCo România caută 20 de studenți pentru internshipul „Butterfly Effect″

Ofertă KLM: de la 579 Euro până la New York

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *