05.12.2016

Adweek zice că OMD este agenția de media a anului 2014

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Pentru a cincea oară, OMD Worldwide – cea mai importantă reţea internaţională de agenţii media parte a Omnicom Media Group – este desemnată Agenţia de Media a anului în clasamentul Adweek. Titlul de agenția anului i-a fost acordat pentru prima oară în 2008, urmând ca recunoașterea rezultatelor remarcabile ale rețelei să se repete pentru rezultatele obținute în 2009, 2011, 2013 și 2014.

omd

OMD_AdWeek

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Se caută tineri pasionați de tehnologie pentru Innovation Labs

Pizza Hut caută poze de la festivaluri. Şi dă premii la Pizza Festival

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *