Dragilor, am plăcerea şi onoarea să vă anunţ că mi-am păstrat „coroana”! Căci, după ce în 2013 am fost desemnat „cel mai utilizat blogger” de către agenţii, în 2014 am rămas pe primul loc în topul bloggerilor cu care au colaborat agenţiile în 2014, un top realizat de tovarăşii de la Revista Biz, cărora le mulţumesc şi pe această cale că există :)), în cadrul SMS Bucureşti.
Aş minţi ca un porcovete să nu spun că m-a uns foarte tare la suflet ce am păţit, deci nu o să o fac :) Mărturisesc – aşa între noi – că speram să fiu tot eu number one, dar, cum anul 2014 a fost unul frământat, ca să nu zic mai mult, chiar nu ştiam la ce să mă aştept. Dar uite că a fost bine şi că, în continuare, agenţiile au considerat că am bobinat fin şi rulat corespunzător, motiv pentru care le mulţumesc pe această cale că există :))
De prisos să vă spun că fără voi, cei care îmi faceţi onoarea să mă citiţi (şi, din când în când să mă trageţi de urechi :D), nu s-ar fi putut întâmpla aşa ceva. Never, ever. Motiv pentru care vă mulţumesc foarte mult că existaţi!
Ar trebui, pe scurt, să explic ce înseamnă colaborarea cu agenţiile, de care m-am făcut „vinovat” în 2014. Înseamnă multe, foarte multe. Cam tot ce vedeţi în prezentarea de mai jos, în care fac şi nişte recomandări, implicit, pentru bloggerii care 1. o bagă pe aia cu „nu mă bagă în seamă agenţiile” 2. chiar vor să meargă pe calea asta, a profesionalizării ca blogger. Căci tot ce vedeţi în prezentare eu am făcut în relaţia cu agenţiile. Ba chiar mai mult…
Aş mai vrea să vă spun că cel puţin la fel de mare plăcere mi-a făcut poziţionarea Kooperativa 2.0 în Topul agenţiilor care au lucrat cu bloggerii în 2014. A fost o surpriză pentru noi să ne vedem „cocoţaţi” atât de sus în top! După ce anul trecut, la fel, am rămas cu gura căscată când am văzut că suntem pe locul 7 :)) Să ştiţi, dragi bloggeri, că ne onorează voturile voastre şi ne obligă să facem mai mult, mult mai mult, pentru voi :)
Vă pupez corespunzător şi vă las cu prezentarea, pe care, desigur, vă invit să o comentaţi :)
38 thoughts on “Cum am ajuns să fiu No 1 în Topul bloggerilor cu care au colaborat agenţiile în 2014”
Si, te simti folosit? :D
Felicitari! Dupa munca, si rasplata :D
Pingback: Calitate și pasiune - cele doua idei după SMS BucureștiPagina personala Marius Matache | Biografie, anunturi concerte, muzica si multe altele
Cum ai ajuns sa fii in topul bloggerilor ? Îți spun eu: prin muncă. Bag seama că fara asta nu se poate, oricat talent ai avea, indiferent de domeniu. Eu sunt decisă să îți urmez exemplul. Hmmm… sună un pic a periaj dar jur că nu asta mi-a fost intentia.
Bravo ție!
Felicitari pentru reusita cu blogul cat si pentru cea cu kooperativa 2.0.
Speech-ul tau a fost unul foarte interactiv, amuzant si in acelasi timp bine structurat si punctat.
Felicitări, meriți. Multă sănătate
Felicitari … locul 1, la fel ca pe vremuri. Important este ca te-ai mentinut acolo sus.
Si felicitari si pentru Manafu si Cabral.
De asemenea, ma bucur ca in top 10 apar si bloggeritze – pe Cristina o stiam de mult, dar vad ca apar nume noi fatza de inceputuri.
Asadar, felicitari si sa rte mentii in top cat poti tu de mult!
Felicitari! Esti un partener de joaca 2.0 de mare incredere. E important sa faci ceea ce iti place si cu oameni buni si frumosi alaturi.
Mulţumesc, stimabililor! Şi să ştiţi că fiecare dintre voi se regăseşte un pic în topul ăla :)
Pingback: Am ajuns și la Social Media Summit
Triunghiul ala fabulos desenat de tine face toata prezentarea perfecta. Felicitari!!
Felicitari! Jos palaria!
Felicitări pentru reușită și pentru prezentarea ținută. A fost pe cât de amuzantă, pe atât de utilă și interesantă :) Mulțumim!
Bravo,domnule Chinez! Este un loc castigat prin munca si profesionalism. Ma inclin in fata domniei tale!
Felicitări Cristi. Ar fi frimos să se facă și un clasament după oamenii cheie – zi-le antreprenori, cu care lucrează bloggerii direct, fără agenții. Și acolo cred că vei ieși pe primul loc, însă apoi, clasamentul va apărea cu totul altfel. Și nu o zic cu răutate, departe de mine gândul. Admit doar că sunt unii (nu dau nume) care lucrează fără agenții, direct cu bloggerii. Nu mă întreba de concrate, acte, prostii, căci nu știu să-ți spun.
Felicitări! Te vinzi foarte bine (și ma refer strict la prezentarea de ieri), îți știi atuurile și plusezi cu ele. Graiul, parul creț și experiența sunt doar trei dintre ele :)
Slide-ul 20 este MAXIM. Multumim frumos Cristi. Jos palaria!
Pingback: BlogOne. May the odds be ever in your favor! |
Pingback: Cum am ajuns sa schimbi stilul acestui blog, datorita unui top facut de Biz
Pingback: Social Media Summit: Conţinutul, bată-l vina! - Blidaru.net
Pingback: Ce-am învățat la Social Media Summit | Cutia cu gânduri verzi
Pingback: Cum a ajuns Florin Grozea să îşi schimbe stilul pe blog din cauza mea - Cristian China Birta
Pingback: „80% din conținutul de pe Facebook e gunoi” | AdiSpune.Ro
Pingback: Social Media Summit 2015 |
Pingback: Social Media Summit 2015 - AlinaTanase.ro | Despre pofta de viata, cu retete sanatoase, idei de calatorie, distractie si evenimente sportive.
Pingback: Social Media Summit 2015: “Ne stim de pe Facebook!” | Oglinda catre prezent
Pingback: Sfaturi, idei, strategii – Social Media Summit 2015 | Oglinda catre prezent
Pingback: Veni, vidi, vinci. | Lumea lui Krantz
Pingback: De ce nu merită să îţi faci un blog?
Felicitări!
Sincer să fiu, nici nu mă aşteptam la alte rezultate… :D
Pingback: Am susținut blogosfera constănțeană participând la Social Media Summit 2015 |
Pingback: La PR Forum o să vorbesc despre cum ar trebui agențiile să folosească bloggerii - Cristian China Birta
Pingback: Social Media Summit 2015: "Ne știm de pe Facebook!"
Pingback: Sfaturi, idei, strategii - Social Media Summit 2015
Pingback: Îmi place de foioioi când oameni de comunicare și PR își fac blog
Pingback: Cine a reuşit să-l pună în genunchi pe cel mai mare blogger din România? | Blog
Pingback: Oana Racheleanu Blog » Ce-am învățat la Social Media Summit
Pingback: Check in la Social Media Summit | Diana Slav