Întreaga poveste o găsiţi aici. Pe scurt, este vorba despre un stomatolog cu blog (aici aş putea scrie vreo 14 capitole despre cât de importante credem noi, la Kooperativa 2.0, că sunt şi vor fi blogurile de nişă), care a scris că biluţele alea mici colorate din pasta de dinţi Crest afectează gingiile. Cum chestiunea a luat o amploare cu brandul Crest nu şi-ar fi dorit, desigur, uite că brandul cu pricina a anunţat oficial, pe twitter, că din 2015 o să scoată biluţele alea din procesul de fabricaţie.
Ce cred eu că ar trebui să înţelegem din asta?
1. Un blogger poate schimba lucruri. Dar numai dacă o face argumentat, fără răcnete inutile şi înjurături şi mai inutile.
2. Brandurile sunt din ce în ce mai atente la ce zice lumea (bloggers included) şi, dacă există destulă presiune pe ele, se supun vox populi 2.0.
3. Trăim într-o lume în care cineva care a fost aproape nimeni poate fi o buturugă ce răstoarnă carul mare.
Power to the people 2.0! Sau ceva…
7 thoughts on “Cum a obligat un blogger o pastă de dinţi să îşi schimbe „reţeta””
Spre deosebire de altii, care prefera sa-i dea in judecata pe bloggeri pentru stricarea imaginii, astia au actionat mai inteligent. Bravo lor (pana la urma) si bravo bloggerului in primul rand. Spor!
Bună precizarea. Mai ales când, ca brand, te simţi cu musca pe căciulă e cam naşpa să îţi arăţi muşchii. Pentru că s-a cam schimbat vremea unor arătări de muşchi…
Daniel, tu te referi la patania mea cand spui ce spui? :))
Ce mi-ar placea si mie sa-i oblig pe cei de la Danone sa scoata zaharul din activia musli si activia germeni de grau. D
Colega, păi matale compari mere cu pere :)) E drept că nici eu nu sunt fan de chestii dulci, dar alea nu fac rău :))
Florina, iti multumim pentru sesizare.
Dorim sa mentionam ca zaharurile sunt principala sursa „curata” de energie pentru organism, mai ales pentru sustinerea efortului. Este, asadar, important sa intelegem cat zahar este „sanatos” sa consumam zilnic si de unde il luam.
Indicele glicemic al unui iaurt cu fructe este chiar mai mic decat al marului sau al unei banane. De exemplu,100 g de mar contin cam 12 g de zahar, bananele contin 20 g zahar per 100 g; Activia musli contine 10,7g zaharuri la 100g de produs.
In cantitatea de zaharuri etichetata pe produs este inclusa si lactoza, dulcele din lapte, reprezentand aprox 4g/100g produs.
Frumos…asta da atitudine; majoritatea brandurilor ar fi „tacut”, nu ar fi reactionat. Jos palaria!