07.12.2016

Cu lejeritate 2.0, KLM oferă servicii de rezervare şi pe Linkedin

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Zic cu „lejeritate 2.0”, pentru că am avut ocazia să cunosc chiar de la the big kahuna a departamentului de social media de la KLM cam cum pune acest brand problema în 2.0. Şi este ceva fabulos, trust me. Adică social media înseamnă pentru KLM o componentă masivă de business, începând de la brand awarness, trecând prin client service şi, fireşte, pe partea de vândut bilete. Este un brand care a decolat în urmă cu ani buni în social media şi acum survolează cu o viteză masivă în zona de 2.0.

Acum văd că au lansat şi serviciile de rezervare, rebooking şi alte alea direct prin Linkedin. Aţi putea spune că nu e mare şmecherie. Ziceţi? Ia uitaţi-vă un pic în jur şi apoi mai povestim.

klm linkedin

 

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Piele de găină! Chevrolet anunţă că sunt sponsorii Manchester United

7% dintre occidentali încheie o relaţie prin intermediul SMS

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *