08.12.2016

Oferim 500.000 afişări pentru bloggeri pe romanialibera.ro (OK)

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

În ce 7 ani de când prestez în minunata lume 2.0, mi-am dat seama că există un mititel paradox, dacă îmi permiteţi să spun aşa, când vine vorba despre relaţia dintre bloggeri şi presă. Nu este singurul, fireşte, dar doar despre acesta, cu voia dumneavoastră, aleg să vorbesc acilea. Aş sintetiza acest paradox după cum urmează: există mulţi bloggeri care consideră că presa e pe moarte şi că jurnaliştii sunt naşpa, dar aceloraşi bloggeri le creşte ficatul corespunzător dacă apar în presă. Nu contează că sunt doar menţionaţi, uneori ca sursă (dap, se întâmplă şi minuni de astea) sau că a făcut ceva care merită dat la ziar. Sau că apar într-un interviu. Sau, după cum puteţi vedea oferta de mai jos, că le apare un banner pe siteul unui ziar.

Poate că ar merita să discutăm odată de ce se întâmplă asta, de ce unii bloggeri simt că e ceva pe sistem de validare extra-blogosferă atunci când apar în presa tradiţională. Şi de ce, în acelaşi timp, consideră că presa e naşpa.

În ceea ce mă priveşte, am scris cam de ce nu cred eu că presa moare. Mă rog, o anumită parte a presei. Căci cei care fac de astea sau de astea nu prea mai sunt presă, sunt cu totul altceva.

Serios, poate discutăm pe tema asta. Ar ieşi, cred, ceva interesat din discuţia asta. Până atunci, însă, avem o ofertă pentru bloggeri care vor să aibă banner pe romanialibera.ro. În total sunt 500.000 de afişări pe site. Adică o să fie niscaiva expunere către un public pe care în mod normal nu prea îl targetezi cu blogul.

Aş vrea să participaţi cât mai mulţi la această campanie, nu neapărat pentru premiile puse în joc (deşi nu sunt de colea), ci ca un experiment pe care îl facem împreună. Adică noi, bloggerii, să vedem cu ce ne alegem după expunerea pe un site trafic aşa cum este romanialibera.ro, iar cei de la România Liberă să vadă cam cu ce au rămas după campania asta.

Chiar cred că astfel de experimente încrucişate, cum ar veni, ne ajută să ne înţelegem mai bine unii pe alţii şi, mai ales, să înţelegem unde este zona noastră de intersecţie în această atât de complicată, dar atât de frumoasă, lume 2.0.

banner-campanie-romania-libera

Notă: Această postare endorseză o campanie Kooperativa 2.0, de aceea este marcată cu (OK), conform politicii advertoriale de pe acest blog.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Domnu’ Tony, ne mişcăm şi noi mai cu talent pe facebook?

A doua noapte

7 comentarii

  1. vineri, 16 mai 2014, 13:47

    Merită să încerc, cu toate că sunt conștient că șansele mele sunt minime de a câștiga. Multă sănătate

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. vineri, 16 mai 2014, 14:45

    Este interesant premiul si chiar iti face cu ochiul :)
    Am o intrebare ce semnifica (OK) din finalul titlului ca ma tot gandesc …

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • vineri, 16 mai 2014, 17:17

      Bre, scrie pe finalul postării. Aşa cum scriu de fiecare dată când o să vezi în titlu (A) sau (OK) :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. vineri, 16 mai 2014, 19:00

    Foooarte tare! Premiul asta imi face si mie cu ochiul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. vineri, 16 mai 2014, 19:14

    Foarte interesant concursul. Eu nu prea am mai folosit blogul personal de ceva vreme. Pot sa ma inscriu cu blogul de sport?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 17 mai 2014, 08:56

      Poţi să participi cu orice blog vrei tu. Doar să citeşti regulamentul Blogal Initiative înainte, ca sa înţelegi mai bine ce şi cum.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *