05.12.2016

Ce au vrut să spună autorii acestor campanii?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Continuăm seria „ce au vrut să spună autorii cu campaniile astea” cu propunerile de mai jos. Menţionez (aşa cum am făcut aici şi aici) că eu vă dau exemplele fără să le comentez, fără să spun dacă îmi plac sau nu. Eu vi le dau cum le-am primit. Concluziile le trageţi voi.

#Paperisnotdead este un eveniment din cadrul Romanian Design Week!, în care va avea loc un workshop interactiv & o pop up expo. Numele complet al evenimentului este Bucharest talks tomorrow design. Indoor, Outdoor, Everywhere. Paper is not dead” şi se întâmplă pe 22 mai de la 18:30 la Impact Hub.

1

Vehicule de vis” este un nou serial marca History, în fiecare joi, la 22.00. Ocazie cu care am primit „kitul” de mai jos.

IMG_9553 (Medium)

Avon mi-a făcut oferta de a intra într-o Sport Team. Şi mi-a trimis ce vedeţi mai jos.

IMG_9552 (Medium)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?

Vă place sau nu noua mascotă McDonalds?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *