08.12.2016

Flat or Not, încă o campanie simpatică a celor de la KLM :))

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

KLM este un brand care dă cu o lejeritatea de-a dreptul alarmantă lecţii despre cum trebuie să se promoveze un brand care se respectă. După mintea mea, desigur, nuş alţii ce cred. Îmi aduc aminte când, în 2012, în Amsterdam, am avut ocazia să mă întâlnesc cu Anna Ketting, social media manager KLM, la un eveniment marca Revista Biz, care ne-a povestit cam cum pun ei problema în social media, de am rămas toţi cu gura căscată… De atunci am decis să urmăresc cu mare atenţie cum se mişcă acest brand în social media şi nu numai.

Azi am aflat despre campania „Flat or Not„. Foarte simpatică :)) În care puteţi câştiga bilete KLM World Business Class. Găsiţi pe site toate detaliile, nu insist acilea, căci vreau să vă las să urmăriţi filmul de mai jos :D

Ah, încă ceva, dacă tot vorbim despre KLM: oferta mea de a vă trimite în Thailanda încă este valabilă…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Încă mai caut un român care nu are net mobil (P)

Ce beneficii ai ca magazin online dacă te înscrii în competiţia GPeC 2014?

2 comentarii

  1. joi, 24 aprilie 2014, 11:59

    Da, interesantă aplicație. Am stat aproximativ 10 minute să îmi dau seama cum funcționează. La runda a doua, cu chinezul (nu tu, stai liniștit), mă așteptam să facă vraiște cu cafeaua.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 24 aprilie 2014, 12:02

      Cum, bre, 10 minute?! Nu ţi-ai băut cafeaua sau cum? :)) M-aş fi descurcat mai bine decât chinezul ăla, pun pariu :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *