08.12.2016

Logică de bărbat când vine vorba despre parfumuri

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am fost la lansarea parfumului Dolce by Dolce & Gabbana. Invitaţia am primit-o din partea Laviniei Ivas, ceva şefă mare pe la Douglas :D, dar nu de aia m-am dus, ci pentru că tovarăşa cu pricina are imensa calitate de a-mi fi prietenă şi, când ne aducem aminte să mai bem şi noi un vin :)), fină. Aşa că, mă înţelegeţi, nu se făcea să nu onorez o invitaţie făcută cu drag. Deşi, e drept, la un astfel de eveniment sunt foarte departe de zona mea de confort. Ceea ce este un lucru bun din când în când, fireşte.

Despre parfum, nu prea am ce să vă raportez în afară de faptul că, fireşte, miroase foarte frumos. Dar dincolo de această jalnică apreciere, de un firesc atroce, altceva nu mai scoateţi de la mine, căutaţi şi voi pe google după păreri avizate, să am pardon!

Dar vă spun o fază de la evenimentul cu pricina (cred că a fost reuşit, nu ştiu să apreciez, a fost multă lume, multă presă, multe vedete, vă dau mai multe poze mai jos, judecaţi voi), apropo de ce ziceam în titlu. Eventual doar să vă spun că puteţi câştiga un city break la Amsterdam, ca să dau şi eu ceva util în toată relatarea asta :))

Stăteam de vorbă cu Lavinia şi cu Anca Iubu (şefă de marketing la Douglas). Şi le ziceam părerea mea despre afişul „oficial” al lansării parfumului Dolce, din perspectiva unui bărbat. Dar întâi să vă dau poza, ca să ştiţi despre ce vorbim.

1902943_702922133061907_824909434_n

Teoria mea era cam aşa: parfumul ăsta este unul pentru bărbaţi (deşi, evident, el a fost creat pentru fete), pentru că eu, ca bărbat, mai degrabă aş cumpăra un parfum pentru mine dacă mă îmbie o tipă simpatică (precum e cea din imaginea de mai sus), decât dacă mă îmbie un bărbat, care arată cam de 4 milioane şi 543 de ori mai bine decât aş putea arăta sau spera să arăt eu vreodată :))

No, ce ziceţi de logica asta? Vă băgaţi să mă contraţi sau ziceţi ca mine? :D

Până vă găsiţi argumente, vă las cu nişte poze de la eveniment.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Toţi avem Jocurile Olimpice personale. La care câştigăm prin simpla prezentare :)

Număraţi până la 10. Haideţi, începeţi. Unu… Gata, stop. Atât aveţi. O viaţa

8 comentarii

  1. Georgiana
    marți, 11 februarie 2014, 15:22

    Există două explicații pentru abordarea lor:
    1) Fetele se aranjează nu doar ca să atragă băieți, ci și ca să le impresioneze pe celelalte fete, rivalele lor. E lucru știut că nu există critic mai mare al felului în care arăți decât o altă fată. De multe ori, bărbații nici nu observă că ți-ai vopsit părul cu o nuanță mai deschisă, că ți-ai tras cărarea pe stânga și nu pe dreapta, ca să acoperi vârtejul din frunte, că ți-ai luat cercei noi etc. O altă fată va remarca întodeauna lucrurile astea, pe când un băiat, nu.
    Care e logica? Cred că e la fel ca la luptele pe care le vedem pe Animal Planet între doi masculi care se bat pe aceeași femelă: ăla mai fioros și cu mușchi mai mulți îl învinge be rival, acesta din urmă plecând cu coada între picioare. :-)) Cam așa e și între fete: se uită una la alta și cea mai puțin frumoasa zice „N-am șanse să mă pun cu asta,” apoi pleacă cu coada între picioare… până vede afișul de la Dior, unde o altă „leoaică” îi vinde un pont. :-D
    2) A doua expicație esta că așa ne învață ăia la școală: parfum pentru fete, poze cu dive; parfum pentru băieți, poze cu macho meni. :-)))
    Mie îmi place și varianta lui Chinezu și cred că ar merge la fel de bine. Dar de, dacă nu ne învață la școală…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 11 februarie 2014, 17:16

      Ce bine că ai băgat şi punctul 2… Că altfel ar fi trebuit să găsesc argumente pentru punctul 1 şi aş fi căutat vreo 17 zile :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • Georgiana
        marți, 11 februarie 2014, 20:24

        Interesant ar fi să ne imaginăm cum ar arăta un afiș care să meargă pe ideea ta.
        Eu propun un compromis: macho man mirosind-o pe divă; nasul la ea, privirea la potențialul cumpărător. Sau mai bine, s-o miroasă direct pe gospodină. Bypass the diva. Empower the gospodina.
        Mmmm? Ar merge? :-))))

        Thumb up 1 Thumb down 0

        Răspunde
  2. miercuri, 12 februarie 2014, 10:06

    Pe mine m-ar atrage mai mult un parfum cu o don’soara sexy pe sticla decat un musculos…eu nu vreau sa reprezint forta masculina…vreau sa fiu gingas, ca o floare…sa molesesc femeia, nu sa o intimidez :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. duminică, 16 martie 2014, 09:55

    Buna ziua.
    Multumesc frumos pentru acesta ocazie de a promova un producator roman de parfumuri, El Divino Romania.
    EL DIVINO produce o gama variata de parfumuri, parfumuri de corp, after shave for men.
    Mai multe detalii pe pagina web :
    http://www.el-divino.ro

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. sâmbătă, 2 august 2014, 20:00

    foarte dragut articolul :) ai un stil funny de a povesti

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 21 octombrie 2015, 18:43

    Sunt de aceeasi parere cu tine dar parca as alege totusi parfumul dupa cum miroase si persista decat dupa imaginea folosita!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *