25.07.2016

Căutăm bloggeri care să susţină Roots Revival România

Unul din efectele tare simpatice (din multe puncte de vedere, dar despre asta o să discutăm pe larg altădată) pe care le simţim de când am lansat Kooperativa.ro este că primim foarte multe oferte de parteneriate pentru tot felul de evenimente. Nu putem spune „Da” tuturor, din raţiuni ce ţin de anumite chestiuni, pe care, cu voia dumneavoastră, le înşir succint mai jos.

1. Unele nu se pupă cu ce facem noi. Mai simplu de atât nu am cum să vă spun. Căci fiecare ispravă are un anumit feng shui (e greu să „traduc” asta…), un anumit spirit, un anumit mod de desfăşurare, iar unele nu se potrivesc cu ce facem noi. Altora li se potrivesc, desigur, dar nu nouă. Aşa că zicem „pas”.

2. Unele sunt teribil de mari, aşa că noi nu am aduce nu ştiu ce mare beneficiu în plus faţă de ceilalţi parteneri. Drept pentru care decidem să ne concentrăm pe evenimente la care simţim că putem să ne aducem contribuţia pe partea de promovare în 2.0. Şi decidem asta pentru că noi nu ne rezumăm la a da comunicatul oficial şi atât, ci ne implicăm serios în susţinerea evenimentului. Aşa că a ne „împrăştia” în mai multe direcţii nu e fair nici faţă de partener, nici faţă de noi.

3. Trebuie să avem o anumită chimie cu organizatorii. Pentru că, aşa cum spuneam, noi vrem să ne implicăm mai mult decât să publicăm un comunicat oficial, iar asta înseamnă o bună comunicare cu organizatorii (sau, după caz, cu agenţia care se ocupă de promovare). Şi nu toţi sunt dispuşi să stea de vorbă în plus faţă de „aveţi ataşat comunicatul„, iar asta pentru noi este deal breaker.

4. Alegem isprăvile care credem noi că au potenţial de a atrage bloggerii, astfel încât să se implice cât mai mulţi să promoveze evenimentul cu pricina. Este un criteriu extrem de important pentru noi. Din mai multe motive, din care aş menţiona aşa pe scurt faptul că a scrie despre o astfel de ispravă reprezintă o provocare pentru bloggeri, precum şi faptul că simţim că ar putea oferi celor care îi citesc informaţii faine, utile chiar, ceea ce ar putea contribui la întărirea comunităţii din jurul blogului.

Ce ne iese nouă, celor de la Kooperativa.ro, când ne implicăm în promovarea unor astfel de evenimente? Multe. Din care faza cu „vă trecem la parteneri şi pe comunicatele oficiale şi pe mape” este doar o chestiune care ţine de firesc şi care nu ne emoţionează decisiv :) Dar faptul că ne simţim implicaţi în ceva frumos, că ne punem „rotiţele” interne la treabă, că punem umărul la ceva în care credem că aduce plus valoare în viaţa celor la care scriitura noastră ajunge, astea sunt adevăratele beneficii, pentru aşa ceva ne aruncăm noi în „luptă”.

Evident că obţinem şi beneficii „externe”, ca să le zic aşa, ce ţin de faptul că lumea (termen generic, desigur) aude de noi, vede ce facem şi ne poziţionează, din punct de vedere al brandului Kooperativa, într-o anumită categorie de creatori de content 2.0, simpatici foc, fireşte :D

Ar fi mai multe de povestit (chiar mă gândesc să detaliez acilea pe blog chestiunea cu parteneriatele la evenimente), dar mă opresc aici, pentru că vreau să intru în partea aplicată, aşa cum îmi place mie. Şi să vă raportez despre un eveniment care nouă ne place foarte tare, aşa că am decis să ne implicăm să îl sprijinim.

roots_revival_poster_web_300dpi (Medium) Roots Revival România este – v-o spun direct – o iniţiativă minunată. Cum să nu îţi placă faptul că muzicieni din mai multe ţări vin în România şi „iau la pilă” folclorul nostru? Cum să nu vrei să te implici într-o astfel de ispravă ce te face să priveşti dintr-o altfel de perspectivă ceea ce nu luai de-a gata (pardon my French) până acum? Cum să nu vrei să spui lumii că se întâmplă şi astfel de lucruri frumoase şi cum să nu încerci să implici cât mai mulţi bloggeri în aşa ceva?

Aşa că, pe lângă implicarea Kooperativa.ro la nivel full-option în Roots Revival România, vă lansez provocarea de a vă implica şi voi, aşa cum ştiţi voi să o faceţi atunci când vă place cu adevărat ceva. Şi să scrieţi pe bogurile voastre despre ispravă, să spuneţi pe facebook, pe twitter, pe unde mai puteţi şi mai ştiţi, ca să audă cât mai mulţi români că se întâmplă şi lucruri frumoase în România, nu doar prostiile care ne sunt aruncate în fiecare secundă în freză.

Dragi bloggeri, dacă vreţi să vă implicaţi, vă rog să daţi un mail pe office at kooperativa.ro şi o să primiţi toate informaţiile pe care le avem despre ispravă. Şi o să vă ţinem la curent cu tot ce se mai întâmplă, fireşte. Menţionez că o să dam drumul şi unor campanii pe Blogal Initiative pentru promovarea concertelor din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Braşov, asta în caz în care sunteţi înscrişi în Campionatul Naţional de Blogging şi vreţi să participaţi acolo.

Mai jos aveţi câteva informaţii oficiale, precum şi câteva clipuri de la ediţie precedentă a Roots Revival România, care s-a lăsat cu nişte cântări de mi s-a zbârlit feng shuiul în mine…

Șapte muzicieni din șapte țări ale lumii se întâlnesc în România pentru a da viață unui proiect inedit, în care muzica tradițională și jazzul se îmbină într-o armonie perfectă. Turneul Roots Revival Romania 2014 se va desfăşura între 25 februarie și 1 martie în Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara şi Bucureşti, biletele fiind disponibile în rețeaua bilete.ro.

Primul proiect Roots Revival Romania a avut loc în 2013 și a reunit muzicieni din diferite țări, într-o tabără de creație din Maramureș. Timp de o săptămână, artiștii au creat spectacolul din temelii, prezentându-l apoi la Cimitirul Vesel de la Săpânța, dar și la Sala Radio din Capitală, cu un succes extraordinar.

Artiști pasionați în egală măsură de tradiție și inovație vor conduce publicul într-o călătorie jazzistică de excepție, către inima folclorului românesc: Mehdi Aminian din Iran (ney), Monica Mădaș din România (voce), Mehmet Polat din Turcia (oud), Emmanuel Hovhannisyan din Armenia (duduk), Meg Hamilton din Marea Britanie (vioară), Ruven Ruppik din Germania (percuţie) și Akash Bhatt din India (percuție). Turneul are loc în perioada dintre Sărbătoarea de Dragobete și cea de Mărțișor, cei șapte muzicieni vizitând orașele Brașov (25 februarie, Sala „Patria” a Filarmonicii), Cluj-Napoca (26 februarie, Casa Studenților), Timișoara (27 februarie, Sala „Capitol” a Filarmonicii) și București (1 martie, Sala Radio).

Partenerul proiectului este Sensiblu.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ia stai, adică tu nu ai gustat niciodată un Heineken?

Toţi avem Jocurile Olimpice personale. La care câştigăm prin simpla prezentare :)

8 comentarii

  1. luni, 10 februarie 2014, 10:34

    Nu imi vine sa cred ca in 2013 am fost cu ochii 25 de ore pe zi pe internet si nu am aflat de acest eveniment

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • luni, 10 februarie 2014, 10:54

      Bine, bine, dar acum, când ţi-am deschis ochii :)), te bagi să promovezi şi tu la tine pe blog prea-frumoasa ispravă?

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  2. luni, 10 februarie 2014, 11:25

    Eu ma bag.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • luni, 10 februarie 2014, 11:56

      Atââât! Te rog să dai mail pe office at kooperativa.ro ca să discutăm acolo mai multe. Merci!

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. luni, 10 februarie 2014, 13:47

    Eu ma bag.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
    • luni, 10 februarie 2014, 14:20

      Mulţam! Te rog să dai un mail pe office at kooperativa.ro pentru detalii şi ca să facem să fie bine să nu fie rău :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  4. luni, 10 februarie 2014, 22:04

    Chiar daca nu ajung si in Craiova, e prea misto ca sa stau deoparte. Iti dau e-mail pe office at kooperativa.ro? :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. marți, 11 februarie 2014, 21:57

    Ai mail Cristi

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *