09.12.2016

Ne vedem la Social Media Summit Bucureşti şi Digital Marketing Forum. Sau nu

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

V-am spus în repetate rânduri de ce cred eu că este teribil de important, atât pentru bloggeri, cât şi pentru companii sau agenţii să participe la evenimente în care pot afla ce se mai întâmplă în industrie, pot să mai înveţe câte ceva (cei care vor asta, desigur; cei care nu consideră că ştiu deja tot, fireşte) şi, după caz, să mai cunoască lume, să se împrietenească mai tare cu unii, alţii şi (aşa cum îmi stă mie în obicei, de regulă) să bată palma de principiu pe nişte colaborări reciproc avantajoase. Şi o să mai fac de astea, recomandări, adică. Doar că nu o să mai insist atât de tare. Căci mă voi duce pe principiul „dacă nu îţi dai seama că este important să fii acolo, ce rost mai are să trag eu de tine de parcă îmi dai comision sau ceva?„.

Aşa că de acum înainte, de regulă,  o să vă spun acilea la mine despre evenimente la care eu cu siguranţă o să ajung, căci urmăresc toate obiectivele prezentate mai sus, dar şi cele pe care vi le-am spus cu ceva vreme în urmă şi care rămân la fel de valabile. Iar cine înţelege bine. Cine nu, iarăşi bine. Căci doar pe barba lor prestează, cum ar veni.

În februarie,  o să fiu prezent la cele două eveniment mari, pe care vi le descriu un pic mai jos. Îmi propun nişte obiective punctuale la fiecare dintre cele două isprăvi, căci aşa trebuie mers acolo, cu nişte targeturi clare, pe care să vrei şi să poţi să le atingi. Căci a merge aşa doar ca să nu stai la birou sau ca să arăţi că ţi-ai luat nişte başcheţi noi… dă-i pace, ceva dă cu virgulă.

Social Media Summit Bucureşti – 19 februarie

Ştiţi deja că am o febleţe aparte pentru echipa Revistei Biz şi că apreciez corespunzător isprăvile lor. Şi că am fost prezent la cvasi-majoritatea SMS-urilor (pe bune, cred că am ratat doar un singur eveniment de gen…). Şi că, după fiecare dintre ele, am rămas cu anumite chestiuni, asta apropo de obiectivele pe care mi le setez atunci când merg la astfel de evenimente. Aşa că, pe 19 februarie, ne vedem la locul faptei.

Dintre speakeri

speakeri SMS Bucuresti

Digital Marketing Forum – 26-27 februarie

Digital ForumAn de an, acesta este unul din evenimentele din care ies cel mai câştigat, mai ales pe partea de dat mâna cu oamenii şi schimbat nişte vorbe (uneori chiar mai multe) cu cei cu care cred că aş putea stabili nişte relaţii reciproc avantajoase. Cred cu tărie că altfel colaborezi cu cineva, după ce te-ai văzut faţă în faţă şi te-ai uitat în ochii săi. Aşa că ne vedem la locul faptei.

VORBITORI INTERNATIONALI

Evenimentul va reuni trei specialisti in digital marketing recunoscuti la nivel international:
• Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru branduri importante precum: Jaguar, Heineken, Nintendo; (Olanda)
• Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker cu peste 15 ani de experienta in digital marketing, a realizat campanii pentru: Bridgestone Europe, Neckermann, France Telecom, Liberty Global, Philips (Belgia)
• Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com ce detine peste 13 premii internationale pentru realizarea campaniilor de marketing online.(Bulgaria)

VORBITORI LOCALI

• Raluca Kisescu, Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova
• Alexandru Cernatescu, CEO & Co-Founder, Infinit Solutions Agency;
• Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image;
• Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU;
• Costin Radu, Managing Partner, The Geeks;
• Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO;
• Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania;
• Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital;
• Vasile Alboiu, Creative Director, SeniorHyper;
• Tudor Galos, Consumer Marketing Manager Microsoft;
• Stefan Stroe, Managing Director, Incandescent Marketing;
• Claudia Chirilescu, Director General, Spoon Media;
• Cristian Ursea, Digital Enthusiast, Spoon Media;
• Lorand R. Minyo, Co-Fondator, Asiqo;
• Gabi Nistoran, Web Analyst, Conversion;
• Dragos Gurarosie Cofounder, Pampam;
• Alexandru Filip, Cofounder, PamPam;
• Catalin Emilian, Country Manager Romania & Moldova, Gemius;

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Re-amintirile sportului: cum a driblat Freddy Fieraru moartea după CM Uruguay 1930

Daţi-mi un motiv pentru care să nu mă duc să văd Shadowland cu Pilobolus Dance Theater

13 comentarii

  1. miercuri, 29 ianuarie 2014, 09:51

    Aşadar, ne vedem pe 19 februarie! :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 29 ianuarie 2014, 09:52

      Păi ne vedem, dar poate de data asta vorbim şi noi mai mult de 34 de secunde ca data trecută :))

      Thumb up 2 Thumb down 0

      Răspunde
  2. miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:46

    La SMS ne vedem, dar la DMF mă cam îndoiesc.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:14

    Sa inteleg ca o sa fie plin de bloggeri?:)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 30 ianuarie 2014, 10:47

      Proportia de bloggeri va fi cam cum este peste tot in viata, adica la nivel corespunzator, adecvat evenimentului :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  4. joi, 30 ianuarie 2014, 11:03

    Yey! multumesc de info, vin si eu la SMS – tocmai am primit confirmarea B-)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. joi, 30 ianuarie 2014, 14:52

    Te-am ascultat anul trecut la Social Media Summit, vin și anul ăsta :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. vineri, 31 ianuarie 2014, 01:16

    Am înțeles asta :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. vineri, 31 ianuarie 2014, 01:16

    Am înțeles asta :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. duminică, 2 februarie 2014, 13:42

    La SMS Bucuresti voi ajunge, dar nu si la Digital Marketing Forum! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. duminică, 16 februarie 2014, 21:56

    Ne vedem pe 19, carevasăzică!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *