04.12.2016

Voice Biometrics de România #cumarveni

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Să ne uităm un pic la filmul SF de mai jos. Aşa, de încălzire. Pentru că, fireşte, chestii de astea doar în filme se pot întâmpla şi nu la noi, ci la alţii, desigur.

No bun, acum că ai văzut filmul, puteţi tăia partea cu SF şi filme de mai sus. Precum şi aia cu „nu la noi”. Pentru că tocmai ce am aflat ce am ratat dacă nu am ajuns la evenimentul ING de astăzi. Adicătelea exact lansarea serviciului Voice Biometrics. Care este – pardon my French de om bătrân 2.0 – uluitor. Acesta este şi motivul pentru care anunţ această trăznaie acilea pe blog, căci nu e campanie sau advertorial sau alte de astea. Ci pentru că are, cel puţin pentru mine, acea component de foioioioi, care îmi place corespunzător :D

Chestii tehnice #cumarveni găsiţi în comunicatul de mai jos. Reluat cu copy/paste, căci e mai bine aşa, să nu fac ceva plezneală de interpretare, la cât mă ştiţi de tehnic :D

voice-biometricsDezvoltat de Nuance Communications, lider în domeniul aplicațiilor de recunoaștere vocală, şi implementat de ING Bank Romania, serviciul redefinește interacțiunea dintre client și call center folosind două aplicaţii complementare: identificare vocală (Voice Biometrics Authentication) şi înțelegerea exprimării libere (Free Speech Call Steering).

Aceste inovații tehnologice oferă utilizatorilor o experienţă mai bună decât cea oferită de un call center tradițional: clienţii se autentifică rapid și ușor, rostind doar o frază simplă, iar sistemul recunoaște vocea, înţelege cererea şi oferă răspuns imediat sau îi direcţionează către un operator pentru detalii suplimentare.

Acestă soluție elimină timpii de așteptare în call center, clienții fiind preluați instantaneu de către un „asistent personal virtual”, iar operatorii câștigă timp pentru a se ocupa de solicitările mai complexe. Astfel, randamentul unui call center se îmbunătățește semnificativ, iar clienții sunt mai mulțumiți de experiența cu banca.

“Inovația și experiența clientului sunt două principii importante la ING. Dorim să oferim clienților noștri servicii excepționale, indiferent de contextul în care interacționează cu noi. Suntem mândri să fim primii care implementează în România această soluție cu adevărat inovatoare, bazată pe o tehnologie de ultimă generație. Suntem încrezători că noul serviciu va schimba în bine experiența clienților noștri cu serviciul de relații cu clienții”,  a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.

Cum funcţionează sistemul Voice Biometrics:

– Pentru a activa serviciul, clientul îşi înregistrează amprenta vocală rostind fraza „La ING mă pot identifica prin vocea mea”;

– La următorul apel după înregistrare, propoziţia oferă acces imediat la sistem;

– La întrebarea „Vă rog să-mi spuneți cu ce vă putem ajuta?”, folosind tehnologia de înţelegere a limbajului natural (NLU), operatorul virtual înțelege solicitarea clientului şi îi oferă informațiile de care are nevoie. Clientul primește pe loc informații privind soldul contului, IBAN, rate credit, încasări recente, deblocare user HomeBank, cod Swift, adresa băncii, orar casierii şi office-uri;

– Pentru solicitări mai complexe, apelul este transferat unui operator din call-center, împreună cu detaliile şi solicitarea clientului.

Soluțiile de înțelegere a limbajului natural și de voce biometrică în call center au un impact ridicat asupra experienței clienților, atât din perspectiva acestora, cât și a companiei. Echipa noastră de servicii profesionale a lucrat împreună cu ING pentru a crea combinația perfectă de tehnologie ce reușește să răspundă nevoilor clienților, reinventând complet experiența cu banca. Prin Voice Biometrics, clienții ING vor avea de acum un acces mult mai ușor și sigur la informații despre produsele lor bancare, de la verificarea soldului contului și a codului IBAN la detalii despre orarul casieriei. Nuance Communications își propune întotdeauna să dezvolte soluții ce pot răspunde unor nevoi reale. Voice Biometrics este o astfel de soluție, prin care clienții pot primi de acum informațiile de care au nevoie într-un mod rapid și ușor”, a declarat Peter Martis, Regional Manager CEE & Balkans Nuance Communications.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Un excelent experiment despre cum fiinţăm în social media

Linkurile zilei despre maimuţa carpatină, Teatrul viselor, Donator de viitor şi altele

5 comentarii

  1. miercuri, 4 decembrie 2013, 22:59

    In calitate de client pasionat si dedicat al ING-ului, trebuie sa incerc acest serviciu. Oricum, principalul motiv e faptul ca mi se pare… SF. Trebuie sa il testez!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 5 decembrie 2013, 06:31

    Sunt foarte curios daca merge si in zone cu zgomot mai ridicat. Poate fi folositor persoanelor cu handicap si lenesilor!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • sâmbătă, 7 decembrie 2013, 15:50

      E usor rautacioasa afirmatia ta. E ca si cum ai spune ca un calculator e folositor lenesilor sau prostilor, pentru ca oricum poti folosi pixul si hartia pentru calcule.
      Utilizarea tehnologiei, dupa parerea mea, ne face sa evoluam.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. joi, 5 decembrie 2013, 11:39

    S-a copt, deci, contextul ca insisi clientii sa-si dezvolte aplicatii similare – pe care sa le foloseasca in relatiile cu reprezentantii bancilor si operatorilor de telefonie mobila (care ii suna sa le aduca aminte ca n-ai platit la timp)…

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  4. joi, 5 decembrie 2013, 17:44

    Tare mi-e teama ca programul asta istet sa nu inteleaga atunci cand cer un credit, ca vreau sa scad dobanda la depozit :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *