Hai să ne imaginăm (adică io îmi imaginez şi voi îmi spuneţi cât de pe lângă sunt) cam ce spun nişte oameni, aflaţi în anumite categorii socio-profesionale (sau cum li se spune) când văd excelenta sinteză infografică de mai jos, realizată de Zelist Monitor (partenerii noştri de la kooperativa.ro, să le trăiască năravul!) despre şi anume social media din .ro. Menţionez, fireşte, că ce vedeţi mai jos este o fabulaţie (mă rog, mai multe) şi că orice asemănare cu persoane reale este pur şi simplu întâmplătoare. Sau nu.
Pufarin Asfalteanu, reprezentant IMM: Ia stai, fratemeleu, că mă ia cu ghinda-n nară! Adică cum sunt fo 9.000 de bloguri active? Şi io cum îi aleg, de unde încep, ce crăpelniţa mamii ei de vânzoleală e asta?! Adu-l pe Vasile ăla de se ştie cu calculatoarele să îl pun la treabă. Ai venit?! Că vă sparg pe toţi!
Geodezica Virgonţeanu, bugetar, şef compartiment Băgări în Seamă: Să nu ne impacientăm, tovarăşi. Nu este nimic de speriat aici. Sigur, avem un pic de lucru până le facem dosare la toţi bloggerii ăştia. Cum? Unii nu ştim cine este? Să avem pardon, colegu, de noi nu scapă nimeni, toţi plăteşte până la urmă!
Aurora Bormaşinalis, buticar: Bloggeri? Ce e aia? E purtători de TVA sau nu? Să îmi aduci fo doi să văd cum îs, să îi gust un pic, că nu pun io în vânzare orice cocomârţ numa pentru că zice google că e la modă, nu mă faceţi voi pe mine aşea uşor!
Aspiranta Sclipocescu, intern companie listată la bursă: Ia uite ce frumos… Sunt şi eu acolo, da, sunt şi eu acolo! Am un blog, dar i-am dat un nume poetic: tulpinacarecrestecasavadasoarelerasarind.blogspot.com. Îmi place să mă ocup de el, chiar scriu destul de des. Anul ăsta, spre exemplu, am scris vreo 3 postări. Bine, în două am pus doar câte o poză, dar se pune şi asta, nu?
Urelică Feisbuceanu, expert social media: Abureală. Mai mult de 10 bloggeri nu există în toată România. Sau nu îi ştiu eu…? Nu cred, doar m-am documentat, am cercetat, nu degeaba sunt social media… ăăăăăă… iar am uitat… (şi scoate cartea de vizită să vadă exact ce titulatură are – nota mea).
Blogger serios 1, vorbind cu blogger serios 2: Chiar nu înţeleg la ce ne ajută infografice de astea şi analize şi studii şi alte shituri de astea. Pe bune, mă ajută cu ceva pe mine, ca blogger, să ştiu toate prostiile astea? Ce rost are să pierd vremea să le citesc?
Blogger serios 2, răspunzându-i lui blogger serios 1: Măh, ştii că îmi eşti simpatic, aşa, la bere. Dar eşti atât de prostalău în rest de îmi vine să mă pe urc pe pereţi şi să mă mut la altă masă, dreaqu de simpatic când nu vorbeşti prostii care eşti!
Blogger serios 3: Ia ziceţi, măh, unde au mai mutat ăştia vplayul?
Ion Popescu, şef departament PR la o corporaţie, nu dăm nume: Da, bine, mă rog, whatever. Ia să întreb eu agenţia să văd cum ratuieşte chestia asta şi dacă putem scora ceva cu ea, că doar de aia îi plătesc!
Ioana Popescu, şef agenţie pe care o plăteşte Ion: Ce mama dracului să înţeleg eu din asta? Alo, internii, ia faceţi şi voi un document, cam de 5647 de pagini, nu vă lungiţi mai mult, în care să explicaţi de ce are nevoie tovarăşu Ion de noi. Cum? Să îi traducem şi infograficul? Ce prostii sunt astea?! Aşa, din prima!? Păi şi atunci cum ne justificăm noi munca şi feeul de agenţie!? Vedeţi, măh tolomacilor, de aia sunt io şefă şi voi nu, pentru că io gândesc strategic!
Chinezu, mare maestru de isprăvi 2.0: Aha, bun, avem treabă, la muncă deci! Unii, desigur.
3 thoughts on “Rânduri ficţionale despre frânturi din starea social media din .ro”
Zelist Monitor, trebuie să-mi fac cont? e gratis? :D sa-u nu. Multă sănătate
Cam multe bloguri active … 9.508 … pai din astea jumatate sau mai mult, au doar UN articol pe luna ceea ce mi se pare cam putin pentru a fi incadrat ca blog activ.
Pai si atunci cum sa le numesti pe astea? Cam de la cate postari pe luna sa le spunem active? Asta e metodologia lor si si-o asuma. Mie mi se pare ok.