30.07.2016

Sunt stresat rău şi vreau să strivesc ceva!

Da, măh, da, sunt stresat! Şi ştiu că fiecare dintre voi aveţi #acelmoment când vă vine să spargeţi ceva, să răcniţi altceva, să vă eliberaţi de răul care ne pupă cu buze otrăvite (pardonaţi lirismul… :D). E omeneşte să simţim din când în când aşa ceva. E chiar – ar spune unii psihologi… – necesar să mai curăţăm instalaţia din când în când, ca să zic aşa.

Cine nu are momente de astea este ori ceva extraterestru care a oprit pe acilea pe la noi să ia un mic de Deduleşti, o cinzeacă mai jos de Slatina sau o ştoampă pe la Poplaca ori a dat-o în nişte fundamentalisme de asta cu zen abrupt şi feng shui semeţ de a şi plecat din astă lume spre celeste zări ontologice :D

Eu, nefiind extraterestru şi făcând parte din categoria celor care cred că zen este  un detergent nou şi că feng shui e o trupă de muzică ambientală, am momente de astea. Nici prea prea, nici foarte foarte, aşa, ca băieţii. Dar ele vin, lovesc decisiv şi apoi pleacă, luându-te şi la mişto cum că „n-ai cum scapi de noi, colegu, ne vedem şi mâine” :))

Acestea fiind spuse, ia să vă raportez ce ispravă am pus la cale alături de amicii de la EcoRom Ambalaje (serios le pot zice aşa, căci avem oareşce chimie când vine vorba despre 2.0) şi cu larga şi „enervanta” participare a stresatei Nebuloasa şi a lipsitului de răbdare Crivăţ.

Ideea principală a campaniei este – spus de la peluza 2.0 – să convingem cât mai multă lume să reducă volumul ambalajelor pe care le aruncă în containerele speciale pentru colectare selectivă. Căci, fireşte, cu cât mai puţin volum ocupă ele însele ambalajele, cu atât mai eficientă este colectarea lor selectivă.

Parte a campaniei „Reciclare pentru destresare” au fost şi vizualurile de mai jos. Pe care eu, în profunzimea mea abisală de observaţie, le-am văzut şi numai ce mi-am zis în barbă „bre, păi desenele astea animate parcă am fi noi, adică Nebuloasa, Crivăţ şi je” :D Aşa că am făcut celor de la EcoRom Ambalaje propunerea să intrăm şi noi în jocul campaniei şi, spre adâncirea masivă are relaţiilor de prietenie şi avantaj reciproc între noi şi ei :D, au acceptat cu bucurie propunerea (Gabriela, să-ţi trăiască năravul!).

Aşa că am dat drumul unei campanii pentru bloggeri în care cerem bloggerilor să ne dea sfaturi cum să strivim grijile (personificate de ambalaje, cum ar veni), e cu premii şi, neapărat, cu multă distracţie, vedeţi voi ce şi cum.

Eu vă mai dau doar vizualurile originale ale campaniei şi ce am făcut noi plecând de la ele :) Menţionez că fiecare a avut libertatea sa facă ce vrea plecând de la originale, aşa că a ieşit ce a ieşit mai jos, căci şi de aia e faină blogosfera :D

Vizual original campanie 

image003

Crivăţ a devenit personaj de desen animat (era cazul, stimabile… :D).

Crivat4

Vizual original campanie 

image002

Nebuloasa a făcut o sesiune foto tare simpatică, din care am selectat pentru voi poza de mai jos.

FLVN9899 1

Vizual original campanie 

ecorom 02

Eu am făcut nişte poze, lipite cu o măiestrie indubitabilă de tovarăşul Vlad, căruia îi mulţumesc masiv :)

chinezu' crizatu' (Medium)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Astăzi este Ziua Internaţională a Nevăzătorilor (Ziua Bastonului Alb)

Vă invit să veniţi alături de noi în proiectul ShoeBox

8 comentarii

  1. miercuri, 16 octombrie 2013, 16:09

    Chinezule, cu ce soft ai prelucrat pozele alea cu tine? Arata fain, parca-s scoase dintr-un film de Tarantino :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 16 octombrie 2013, 16:16

      Eu nu am facut nimic, Vlad (ai linkul catre profilul lui de facebook) este de vina :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  2. miercuri, 16 octombrie 2013, 17:07

    Unele produse au ambalajul exagerat de mare.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. miercuri, 16 octombrie 2013, 18:11

    Cand Am vazut titlul stiam ca despre campania asta e vorba :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. miercuri, 16 octombrie 2013, 22:27

    FRUMOASA CAMPANIE SI INITIATIVA

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. Corson
    miercuri, 16 octombrie 2013, 22:34

    De atita stres, baga de seama sa nu strivesti corola de minuni a lumii.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  6. joi, 17 octombrie 2013, 08:27

    Frumoasă campanie. Şi educativă. În loc să spargi monitorul sau să crapi tastatura, mai bine te apuci să zdrobeşti dozele sau pet-urile de bere, sau cutiile de lapte din casă. Care sunt goale, binenţeles.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. sâmbătă, 19 octombrie 2013, 09:05

    cu ciocanu nu merge?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *