10.12.2016

În atenţia ziariştilor şi bloggerilor, aşa, mai okeiuţi…

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mă întreabă din când în când câte unii din presă – cei mai mulţi din invidie, dar asta rămâne între noi – „măh, care e treaba cu ăştia de la Revista Biz de zburdă aşa de corespunzător în timp ce alţii sucombă?„. Le răspund, evident, că habar nu am. Şi că îmi sunt doar prieteni şi că apreciez echipa Biz mult mai mult decât las să se întrevadă. Şi că în afară de faptul că sunt un pic loviţi cu pucul :D nu ştiu ce să spun despre ei, de ce ei navighează cu talent în lumea printului în timp ce alţii o dau de gard.

Poate pentru că cei de la Biz fac chestii de astea, după cum puteţi vedea mai jos. Desigur, v-aş recomanda să vă uitaţi nu doar la chestiunea în sine, ci la mentalitatea care îi îndeamnă să se gândească la aşa ceva, să facă aşa ceva şi să nu se oprească niciodată :)

Aveţi povestea spotului pentru Zilele Biz în comunicatul de mai jos. Iar bannerul de şi mai jos poposeşte pe chinezu.eu cu mare drag că am onoarea de a fi prieteni cu zănaticii de la Biz :D

Comunicat zilelebiz

victory_300x250

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Dacă nu trăieşti cu adevărat în realitate, îi omori pe unii pe facebook

Cum poţi câştiga 3.500 de euro cu o fotografie

5 comentarii

  1. luni, 9 septembrie 2013, 10:08

    Ce revista e aceasta ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 9 septembrie 2013, 12:46

    E o reclamă bunicică

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 9 septembrie 2013, 13:47

    Să ştii că dacă o ţin tot aşa, vor creşte şi mai mult. E probabil printre singurele reviste de print care încearcă să aplice nişte principii străine de presa din România. La propriu străine. :D

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  4. miercuri, 11 septembrie 2013, 12:44

    sunt misto cei de la Biz. eu ii urmaresc de ceva timp. m-au ajutat de multe ori cand cautam informatii despre ce se intampla pe piata noastra in marketing, publicitate si companii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *