10.12.2016

Cât de reale sunt persoanele care apar in afişele promoţionale?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: Ceea ce bănuiam, s-a adeverit. Adică aveţi mai jos răspunsul oficial de la Carrefour, primit pe mail.

Va scriem ca raspuns la articolul publicat pe blogul dumneavoastra pe data de 17 august, cu titlul „Cat de reale sunt persoanele care apar in afisele promotionale?”. Va putem confirma ca domnul Protopopescu Marin este furnizor al magazinelor Carrefour Romania inca din anul 2003. Carrefour sprijina producatorii romani prin oferirea de oportunitati de distributie a produselor care sunt in conformitate cu standardele de calitate in vigoare. Pentru a acoperi nevoia magazinelor de produse din agricultura nationala, acolo unde este posibil, colaboram cu producatori din proximitate, oferind clientilor nostri garantia prospetimii fructelor si legumelor de sezon dar si a celor permanente.

—————–

Mă întreabă Birkof azi dacă am idee cumva dacă nenea asta din afişul de mai jos este persoană reală sau nu. I-am spus ce vă spun şi acilea, adică nu cred că un brand ar risca să o bage de la „zi-le, Loredana”, când chiar au oameni cu care, cam cum vedeţi în afişul cu pricina, colaborează. Deşi, dracu ştie…

Întrebare: îl cunoaşteţi pe domnul din afiş? Cunoaşteţi alte exemple de oameni pe care îi cunoaşteţi şi care au apărut în tot soiul de reclame pentru branduri?

Aşa, ca  un fel de discuţie liberă :) Menţionez că, între timp, am trimis un mail celor de la Carrefour în care le cer o poziţie oficială. Nu că aş avea emoţii, sincer. În lumina, cum ar veni, celor spuse mai sus.

afis

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

De ce nu mai vreau să merg pe Arena Naţională

Ipocriţilor!

7 comentarii

  1. sâmbătă, 17 august 2013, 10:43

    Dommul din afis arata real dar nu-l cunosc asa ca nu bag mana in foc.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. sâmbătă, 17 august 2013, 12:32

    Am plecat de la premisa ca ar fi riscant sa nu fie real si sa nu fie furnizor, pentru ca este simplu sa mergi in Adunatii Copaceni si sa intrebi de dl. Protopopescu. Domnul din imagine eu zic ca exista, doar ca (si asta nu ne va spune Carrefour) proportia de legume venita de la fermele sale, din tot ce ofera lantul, este minuscula. Cheia sta in cantitate nu in faptul ca este sau nu furnizor.

    Am un exemplu despre cum se alege un produs al anului, cu panel online, dar impresia lasata este ca un esantion reprezentativ de romani a ales produsele anului. In materie de hrana nu se pot face sondaje, ci se pot culege impresii.

    Iata aici ceva demonstratie despre branzici facute in Spania si premiate in Romania: http://cazacioc.blogspot.ro/2013/07/cica-4000-de-romani-au-ales-produsele.html

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. sâmbătă, 17 august 2013, 17:47

    Reclama e cam de rahat ! Mai intai de toate ca stim cine pe cine sustine si in ce proportie. Apoi chiar arata rau – l-au pus pe bietu’ om sa stea intr-o pozitie cat se poate de cacacioasa,- mai are putin si da ortu’ popii de cat se screme sa stea asa, ca adevaratul cultivator in mijlocul recoltei proprii …
    „Carrefour sustine producatorii români”, bravos ! Ia ceva marfa de la Nea Caisa din Vascautii de Jos … intrebarea este : cate procente din afacerea Carrefour reprezinta sustinerea lui Nea Caisa si a altor Nea Caisa autohtoni ? Si de ce trebuie sa se dea Carrefour „romanian lover” ?
    Dincolo de „exista sau nu Nea Marin la Adunatii Copaceni ?” exiata un adevar pe care nimeni nu il poate „aburi” cu astfel de trompete, surle si panouri.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • duminică, 18 august 2013, 19:55

      Stii ce inseamna sa ai marfa perisabila si sa nu ai clienti ? Stii ce inseamna sa ai marfa de calitate si sa vina nea Caisa bisnitarul sa-ti ofere un pret … de gunoi ?
      Pt cei care au ceva de vanzare, desfacerea conteaza foarte mult.

      Thumb up 2 Thumb down 0

      Răspunde
      • luni, 19 august 2013, 08:01

        Stii ce inseamna sa fii prea prost sau prea fricos sau prea indolent sau prea hraparet sau prea zgarcit sau sa nu gandesti mai departe de bordura cozorocului si sa nu te asociezi pentru a avea rezultate pe masura muncii depuse ?
        Dar ce legatura are asta cu reclama Carrefour si cu faptul ca vrea sa „scoata ochii” cu cat de atasati sunt ei de producatorul roman ?

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  4. luni, 19 august 2013, 19:09

    Am vecin de bloc care face reclama la bere, matusa care apare prin reclame in rol de babuta. Deci da multe sunt reale, exista

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. marți, 20 august 2013, 16:26

    Am un prieten care se baga la orice reclama …si le spun amicilor: ‘L-ai vazut pe x in noua reclama :D E tare tipul …din pacate se plateste slabut activitatea

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *