05.12.2016

Hai să învăţăm 2.0 împreună: cum să te bagi mişto în seamă pe twitter

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mi-am făcut un fel de angajament de onoare ca atunci când văd un brand instituţional(ish) că îmi dă follow pe twitter să îi zic ceva aşa, ceva acolo, ca să văd cum reacţionează. Nu de alta dar, zic, dacă tot eşti pe twitter, cum ar fi să şi interacţionezi, zic? Căci, fireşte, dacă ţi-ai făcut cont pe twitter ca să dai numai comunicate de presă, ceva e greşit masiv în strategia ta de comunicare, ca să nu zic mai mult.

În cam 93,45% din cazuri, nu primesc nici un răspuns. No poftim! Bine că sunteţi pe twitter să staţi cu limba în gură degeaba, cum ar veni. O să faceţi succesuri masive aşa, desigur.

Din cele 6,55% cazuri rămase, cam 80% dau răspunsuri (instant sau după o zi, dar se pune şi asta) de genul „ne bucurăm„, „mult succes pe viitor„, „ne pare bine de cunoştinţă„. Adică ok, au răspuns, putem zice că putem să comunicăm şi pe twitter în termeni decenţi.

Dar mai sunt şi cei care o fac ca la manual, cum ar veni. Care trec de faza cu „bună” şi reacţionează foarte bine. Drept pentru care, in my book, primesc o notă mare şi îmi rămân în mintea twitteristică. După cum puteţi vedea în exemplul de mai jos.

israel twitter

Adică ce s-a întâmplat? Eu sunt de fire mai rockeristic, aşa. Şi ieri mi-a căzut sub ochi ştirea că Orphaned Land (din Israel, că aici e şpiulul) a scos un nou single. Ştiam trupa vag, ascultasem ceva, dar nu m-a dat pe spate definitiv. Dar tot am zis hai să văd cum pun problema. Şi am pornit boxele ca să ascult piesa de mai jos, All is One.

Imediat după aia, când eu îi spuneam lui Vlad Dulea(apropo de muzică, citiţi ce a scris Vlad despre Valurile Dunării, de referinţă), aflat lângă mine, „măh, chiar faină bucata asta” şi el dădea aprobator din cap, văd că, între timp, am primit follow de la Israel în România. După care a urmat discuţia de mai sus. În care ei îmi dădeau o informaţie excelentă, pe care nu o ştiam, cum că trupa vine la Sibiu în august. Iar discuţia era la nivel de „per tu”, aşa cum trebe, fără formalităţi încâlcitoare.

Deci Like (pardon my facebookish în acest context :D).

Şi acum piesa cu pricina.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Test drive de 1400 km cu noul Renault Clio

Oamenii sunt de două categorii: oameni şi nu

4 comentarii

  1. joi, 18 iulie 2013, 10:34

    Poate pun o intrebare stupida- nefolosind de altfel twitter
    Cum stii ca e firma cu pricina? Adica eu nu pot sa-mi fac un cont „FHM Romania” si sa-ti dau follow?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 18 iulie 2013, 12:16

      Dă un click şi vezi detaliile contului. Mă îndoiesc că cineva şi-ar face cont doar de dragul lelii în numele unei ambasade. :D

      În altă ordine de idei, mi se pare foarte fain cum au reacţionat. Au dat şi RT la articol, din ce am văzut, deci sunt pe fază.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
    • joi, 18 iulie 2013, 13:07

      Poti sa iti faci ce cont vrei tu. Si sa imi dai follow. Apoi vedem noi ce se intampla :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  2. AndreeaConstantin
    vineri, 19 iulie 2013, 13:38

    Printre altele, asta cred ca inseamna Social Media facuta ca la carte :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *