06.12.2016

Îmi permit să fac o recomandare unor anumite persoane din anumite agenţii

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Spun din start că sunt mare, mare fan al ABCdarul campaniilor în blogosferă, aşa cum îi spun eu, concept pe care, cu modestele mele mijloace artistice, l-am ilustrat mai jos. Unde A=agenţia, B=bloggerii, C=clientul.

abecedarul

Menţionez că vorbesc aici preponderent de ce facem noi prin Blogal Initiative, din experienţa celor aproape 200 de campanii, în cadrul cărora s-au scris peste 7.100 de postări. Adică, pe scurt, ştim ce avem de făcut, ne pricepem şi chiar putem aduce plus valoare unei campanii dacă se vrea integrarea componentei de blogosferă (promo, desigur).

Sunt agenţii cu care lucrez excelent (adică am câteva, nu multe, este drept, cu care merg pe sistemul „ia uite care e faza, hai că avem treabă„, adică acolo s-a ajuns chimia între noi), altele cu care lucrez bine şi doar câteva cu care, din diverse pricini, nu reuşim să ne înţelegem de nici o culoare. E, pe undeva, firesc  să se întâmple aşa, pe principiul „nu poţi fi prieten cu toată lumea„.

Spun toate acestea pentru că nu vreau ca aceste rânduri să fie interpretate ca paie pe focul războiului cu PRistele sau nuş ce. Ci doar ca semnalarea unui lucru care mă enervează, mă scârbeşte şi care acţionează ca „te pup pe portofel, hai pa” în decizia mea de a nu mai vrea să aud de respectiva persoană de la respectiva agenţie care face după cum vă raportez un pic mai jos.

Circuitul comunicaţional al ABCdarului campaniilor în blogosferă funcţionează, la modul ideal, desigur, după cum mi-am permis a fabula mai jos.

circuit ideal

Revenind la acele anumite practice care îmi strâmbă rău feng shuiul, vă raportez că am oroare de cei din agenţii care transmit clientului ceva de genul „eu le-am spus celor de la Blogal Initiative, dar nu au vrut să asculte„. Adică, pe româneşte, mint de îngheaţă tastaturile.

Am a le spune acestor persoane după cum urmează:

1. Viaţa îmi aduce ÎNTOTDEAUNA în faţa mea clientul respectiv. ÎNTOTDEAUNA.

2. Ar trebui să vedeţi faţa verde/neagră/roşie/pământie/albă a clientului când îi spun că a fost minţit.

3. Nu am nici cea mai mică jenă să îi arăt clientului mailurile pe care le-am schimbat cu respectiva persoană din respectiva agenţie, mailuri care dovedesc, fireşte, că respectiva persoană din respectiva agenţie a minţit de au îngheţat tastaturile. Sigur, nu e frumos ce fac, adică se dezvălui crâmpeie dintr-o conversaţie, dar doar arăt clientului, pe lap topul meu, nu dau forward sau ceva. Oricum, ce fac eu pe lângă minciunile respectivei persoane din respectiva agenţie pe banii clientului e vax albina.

4. În lumina celor exprimate mai sus, cum ar veni, presupun că acum vă este mai clar de ce insist să discutăm despre campanii pe mail, nu la telefon. Pentru că pe mail rămâne. Un fel de probă a minciunii, ca să discutăm aplicat în cazul de faţă.

Gata, hai că avem treabă. Şi e păcat să nu mă focusez pe colaborarea cu agenţiile care înţeleg ce valoare adăugată pe componenta de social media putem aduce noi campaniilor clienţilor lor. Dap, este promo pentru Blogal Initiative şi pentru tot ce mai facem noi acilea.

Vă pupez.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Hai să învăţăm 2.0 împreună: să se găsească diferenţele

Cele 10 bloggeriţe care intră în blogrollul meu sunt…

9 comentarii

  1. miercuri, 19 iunie 2013, 10:26

    Verba volant, mailus archivus manet!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 19 iunie 2013, 11:39

      Asa, ca sa schimb un pic feng shuiul naspa al acestei postari :) Stii ca la origine vorba asta avea sensul ca verba volant e de bine, adica se rasandeste informatia, in vreme ce scripta manet era de rau, adica ramanea pe loc? :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 19 iunie 2013, 12:02

        Eu stiu alta versiune, da acuma, na, timpurile se schimbara de pe vremea lui Caesar.

        Important e ca vorba trece, feng shui-ul ramane?! :)))

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  2. miercuri, 19 iunie 2013, 10:42

    Asta’i Chinezul pe care il stiu – cel ce’si apara feng shuiul :)

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  3. miercuri, 19 iunie 2013, 10:50

    :) dau o bere pentru fengshuiul lui matale! hai numa!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. Raluca
    miercuri, 19 iunie 2013, 12:10

    ohoho, dar cineva te-a suparat tare…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 19 iunie 2013, 12:13

      Mai mult scarbit decat suparat. Supararea trece repede, scarba mai sta o leaca…

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 19 iunie 2013, 14:23

        Incearca un radler … e cu lamaie si poate trece scarba mai usor :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  5. miercuri, 19 iunie 2013, 16:52

    Nu toţi ştiu ce-i aia responsabilitate.
    Poate cred ca social media un copil (dupa varsta cred ca incepe sa devina adolescentă) dar nu prea merge cu prosteala chiar asa.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *