06.12.2016

Hai să învăţăm 2.0 împreună: să se găsească diferenţele

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: Hai că am întrebat cele două părţi implicate în această dispută principială, ca să zicem aşa. Aveţi răspunsurile mai jos. Nu am modificat nimic la ele, nu am adăugat nimic, le-am lăsat aşa cum le-am primit. Trageţi voi concluziile cele necesare.

Val mi-a spus aşa.

1. Vad un design aproape clonat cu ce avem noi la ShoeBox, pe Facebook la Bergenbier, anume harta cu locatiile ShoeBox Romania 2012 versus ceva concurs la ei.
2. Intreb designerul care a facut la noi harta, pe gratis ca nu aveam bani, cum a facut-o? Imi zice ca folosit ca sursa packul 3D map generator de aici: http://graphicriver.net/item/3d-map-generator-action/308808
3. Comentez la Bergenbier pe FB si le zic ca e cam dubasa treaba ca au facut DUPA noi ceva ce e aproape clonat.
4. Imi raspund ca e pachet stock, desi initial era „designerul lor”, ceea ce a confirmat si George al meu.

Acuma judecata mea e simpla: poate m-am „ofensat” aiurea dar eu zic ca frumos ar fi fost sa scoata macar poza si sa puna alt concept acolo, nu chiar ditamai clona, indiferent ce stock photoshop action pack a fost folosit.
Atasez PSD-ul de la designerul meu.
(Nota lu chinezu: mi-a ataşat PSD, dar eu nu ştiu ce să fac cu el…)

Cei de la Bergenbier mi-au spus aşa:

Bună, Cristian!

După cum îi spuneam și lui Valentin, fotografia folosită face parte dintr-un pachet grafic de Stock ce include Action-uri și elemente grafice.

Sursa: http://graphicriver.net/item/3d-map-generator-action/308808?sso?WT.ac=search_item&WT.seg_1=search_item&WT.z_author=Orange_Box

Dacă mai ai nevoie de alte informații, suntem aici să ți le oferim!

o zi excelentă,
Echipa Bergenbier

—————————-

Imaginea 1

shoebox

Imaginea 2

bergenbier

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce se mai întâmplă în România adevărată, în timp ce noi suntem prinşi cu altele

Îmi permit să fac o recomandare unor anumite persoane din anumite agenţii

13 comentarii

  1. miercuri, 19 iunie 2013, 07:58

    Foto 2 e o prognoza a urbanismului roman peste 100 de ani?

    Sau ceva gen inainte si dupa? (regionalizare, razbel, potop, zombie apocalypse?)

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  2. miercuri, 19 iunie 2013, 08:13

    Ca tot suntem la rubrica „sa invatam 2.0”, intreb, ca raspuns la intrebarea ta: cum naiba sa promovezi o harta asa impartita? Oare pe facebook nu exista ardeleni?
    E drept ca nu poti face actiunea (oricare ar fi ea) in fiecare sat/comuna/judet, dar chiar in halul asta? Mai bine nu mai expui proiectul in intreg mediul. Limiteaza-te la afise lipite pe stalpi in orasele unde faci ceea ce faci.
    Bila neagra pentru social media activity celor de la Bergenbier.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. miercuri, 19 iunie 2013, 08:15

    Cred ca, cei de la Bergenbier pun ceva la cale in aceste orase.
    Sunt mai multe asemanari decat diferente. Culorile difera si numarul oraselor

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. miercuri, 19 iunie 2013, 08:43

    Despre plagiat trebuie sa invatam? Eu nu vad decat ca la distanta de un an, un concept similar este prezentat de o alta companie. Nimic nenatural as spune, dar alta lectie nu gasesc. Ah, macar Bergenbier are o grafica putin mai reusita. Au muncit mult la asta.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 19 iunie 2013, 08:56

      Dar faptul ca „in interiorul arcului carpatic” nu e nici un stegulet pe harta Bergenbier nu ti se pare ca fiind o greseala?

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 19 iunie 2013, 10:29

        Corect, corect. Bad Bergenbier, bad! Pe langa faptul ca au luat un concept de-a gata, uita si regiuni ale tarii. Totusi, o fi planificat sau accidental?

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  5. miercuri, 19 iunie 2013, 09:01

    Da Ardealu??Ardealu??? Nu ne baga nimeni in seama, suntem a treia roata la bicicleta in tara asta.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 19 iunie 2013, 09:48

      Nu. Sunteti lantul, ghidonul, spitele si cadrul.
      Majoritatea celor din sud va apreciaza, numai ca suntem prea mandrii ca sa o spunem public. Na ca am zis-o :)

      Revenind la subiect, se cam aseamana cele doua campanii, cu precizarea ca Bergenbier are un designer mai talentat.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  6. miercuri, 19 iunie 2013, 10:12

    Campanie de bere vs. Campanie umanitară?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. miercuri, 19 iunie 2013, 11:06

    Eu nu ma supar deloc daca in 2013 se alatura si ei (cu sau fara designer) la actiunea ShoeBox :)
    Asa cum le-am zis si lor pe Facebook: sa fim sanatosi! :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 19 iunie 2013, 11:19

      Nu o sa iti vina sa crezi, dar ne-a acuzat unul pe facebook (pe mine, pe tine si pe Bergenbier) ca ce facem aici este campanie mascata pentru implicarea Bergenbier in ShoeBox si ca urmeaza sa facem revealul =)) =))

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 19 iunie 2013, 11:21

        :))) – ce tare. De aveam noi ideea asta geniali direct 4.0 ne numeam :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  8. miercuri, 19 iunie 2013, 11:43

    Fiind un pachet grafic pus la vanzare la un tarif destul de mic, nu ar fi exclus sa mai apara tot felul de variante. Daca ar fi cumparat pachetul respectiv in totalitate si nu ar mai fi afisat pe graphicriver, atunci exista o problema.
    Din punctul meu de vedere, conteaza mai mult faptul ca sunt doua campanii diferite. Daca si Bergenbier ar fi facut o campanie similara ShoeBox, razbelul intre ei putea sa aiba loc :) Acum, make peace & drink beer.

    Thumb up 2 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *