05.12.2016

De ce mă opun categoric campaniei ANTI-CLICK

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Am văzut că din ce în ce mai multă lume se înfoacă pe campania asta ANTI-CLICK. Iniţiată, din câte înţeleg de Andrei Cismaru şi preluată de alţii. Oricâtă stimă aş avea pentru Andrei (bine, e mult spus stimă…) şi pentru ceilalţi, mă opun categoric acestei iniţiative. Pentru că, nu ştiu dacă v-aţi dat seama, stimabililor, dar contravine unui sentiment naţional ingenuu! Să mă explic.

Nu vrea susţin această campanie pentru că aş ucide mârşav acea apetenţă a unora dintre conaţionalii noştri pentru a fi înşelaţi ştiind că sunt înşelaţi, mizând că sunt înşelaţi, plăcându-le să fie înşelaţi. De ce vreţi, măh, să le furaţi această plăcere? Semi-sadică, desigur, de un putrid existenţial profund, fireşte, dar de ce să vă clickuiţi voi în plăcerea oamenilor?

Nu vreau să susţin această campanie pentru că nu cred că cei care dau click pe acele titluri pe care voi le incriminaţi sunt proşti. Nu ai cum să fi atât de prost încât să nu ştii, după ce ai dat deja vreo 324 de clickuri pe căcăţişuri de alea şi ai văzut că nu ai ce vedea, că oricum nu ai ce vedea dacă dai click şi de data asta. Nu au cum să fie atât de proşti, refuz să cred că ne plătim taxele împreună cu astfel de proşti, că ne plimbăm pe bulevardele patriei noastre printre asemenea proşti! De aceea cred că ce ce fac ei nu e prostie, ci intenţie, una motivată de acea apetenţă despre care vă spuneam mai sus.

Nu vreau să susţin această campanie pentru că aş ucide un pic din românismul din care şi noi facem parte. Recte, v-aş ucide un pic şi pe voi, m-am ucide un pic pentru mine. Şi mă respect mult prea tare ca să fac asta.

De aceea, uite că nici nu susţin campania ANTI-CLICK. După cum se vede.

campania-anti-click-2

 

anticlick 1

 

anticlick 2

 

anticlick 3

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Mai uşor cu pianul endorsementului pe scările Linkedin

25 de campanii, 1732 de postări, 10.000 de euro pentru bloggeri

7 comentarii

  1. vineri, 10 mai 2013, 08:11

    Eu tot nu reusesc sa inteleg cum de peste 100k au scris Red la o poza crezand ca se schimba ceva. Nu inteleg

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  2. vineri, 10 mai 2013, 08:58

    Cred că acest fenomen va genera recordul mondial la spoilere. :))

    Thumb up 2 Thumb down 0

    Răspunde
  3. vineri, 10 mai 2013, 09:17

    Trebuia un titlu puțin mai agresiv, ca să fie până la capăt! :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. vineri, 10 mai 2013, 09:47

    Dupa ce am citit titlul nici n-am mai dat click ca sa citesc articolul si nici nu stiu cine a comentat in locul meu :)

    Thumb up 2 Thumb down 0

    Răspunde
  5. vineri, 10 mai 2013, 11:48

    Nu cred ca e vorba de cine e prost sau nu. Pe mine ma oftica insistenta lor de a posta in felul asta. Cei de la Gandul sunt sub orice critica si ma scot din sarite. Nu mai dau click de peste un an pe nimic de la ei, sunt banata, insa nevoita sa-i urmaresc. Se simte setea lor de afisari si nemancarea lor de romani. Trebuie sa-i calmeze cineva, nu?

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  6. vineri, 10 mai 2013, 14:51

    Din tot ce ai scris, am înţeles că dacă eşti prost, îţi place să plăteşti taxe şi de-aia trebuie să dai like. Aş da şi io, da’ s-a terminat exact în faţa mea.

    Thumb up 2 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *