30.09.2016

Dacă tot particip la Timişoara Brands Tour, care vreţi să mă aveţi corespondent special?

În seara asta ajung în Timişoara. Unde o să stau până duminică. Pentru că sunt unul din cei care o să se delecteze cu acest oraş dintr-o altă perspectivă, mai de business, deci. Căci voi participa la excelenta iniţiativă Timişoara Brands Tour. Programul este unul intens, dur, dar atractiv tocmai pentru ca o să scoată untul din noi, cum ar veni. Acum ce să mai zic şi eu, după ce mi-a trecut „spaima” când am văzut mai ales ce ne pregăteşte Alex Dumbravă la Arsenal Park… :))

Sunt foarte, foarte încântat că o să mă întâlnesc cu multe branduri sportive de acolo. Din care doar pe cei de la echipa de rugby îi ştiu, căci m-am intersectat de mai multe ori şi cu jucătorii şi cu conducerea. În rest abia aştept să îmi doresc mult victoria şi în întâlnirea cu celelalte echipe :D

Mi-am propus să scriu în fiecare zi un fel de jurnal de bord. În care vă raportez ce am isprăvit în ziua anterioară. Pe scurt căci am masiva senzaţie că o să tot revin asupra unor aspecte de pe acolo. Ca să nu mai vorbesc despre materialul la greu pe care o să îl am în această deplasare pentru sportlocal.ro şi blogdebere.ro :D

Dacă aveţi întrebări pentru brandurile participante (aveţi lista mai jos), ia băgaţi în comentarii. Promit că înregistrez răspunsurile pentru voi – văd eu dacă video sau le scriu cu pixul pe foaie, în funcţie de împrejurări :D – şi vi le trimit personal pe mail. Cu dedicaţie specială, cum ar veni :D Vorba aia, să aveţi şi voi corespondent special în zonă. Unul de lux, cum ar veni :D #aroganta

Mulţumes Nebuloasa, Cristina şi Iulian pentru invitaţie şi pentru ce o să ne mai aştepte acolo :)

O să stăm (căci mi-e greu să spun „o să dormim” :D)… la Hotel Angellis.

Ne puteţi urmări şi pe twitter pe htagul #TMBrandsTour, iar informaţiile „oficiale” le găsiţi pe pagina PR Beta.

Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.

Branduri participante: TimișoreanaCramele RecașArsenal ParkBC Timba TimișoaraREC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.

Parteneri de mobilitate: Peugeot România.

Parteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală EuropeanăPorsche TimișoaraAmvest, Restaurant Belvedere.

Parteneri media: 24-FUNTion.

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece„.

timisoara-brands-tour

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Caut tovarăşi cu care să beau bere. Îi declar bărbaţi cu mult mai multe gusturi :D

Am făcut un teasing video cu Vodafone. Ia loviţi-mă cu păreri :D

12 comentarii

  1. miercuri, 10 aprilie 2013, 07:53

    BC Timba au o piesa facuta pentru ei de catre Eli, un rapper din Timisoara. De acolo am auzit de ei prima oara.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 10 aprilie 2013, 08:05

      Pai si ai o intrebare pentru cei de la echipa? Sa iti fac o poza cu dedicatie? De astea :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 10 aprilie 2013, 08:30

        Pentru ca tot am adus vorba de piesa. As fi curios cum de au ales sa „colaboreze” cu Eli pentru a le face acest, cum sa-i zic, imn merge? Sau ei nu au legatura cu asta si el a facut-o din proprie initiativa. E prea dimineata, sper ca intelegi la ce ma refer. Am baut 3 cafele dar mi-s adormit inca. O poza ar fi senzatie :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • miercuri, 10 aprilie 2013, 08:32

          Roger. Te-ai facut cu un corespondent la fata locului :))
          Oferta ramane deschisa, cine mai pofteste, cine mai doreste? :D

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
  2. miercuri, 10 aprilie 2013, 09:05

    Observ ca la Arsenal Park preturile sunt de cel mai bun simt posibil. Avand in vedere faptul ca investitia in acest proiect s-a ridicat la 40 de milioane de euro, Arsenal Park se bucura de un numar satisfacator de clienti? Cu alte cuvinte: A meritat investitia? Daca mi se mai permite o intrebare: Cine le calca mai des pragul: Romanii sau turistii straini? :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • Romina
      miercuri, 10 aprilie 2013, 10:18

      Se merita! Arsenal Park e un loc cu un concept unic in Romania. Acest lucru ii atrage atat pe romani, cat si pe straini, straini care vin in numar cat mai mare in ultima perioada. In general, weekendurile sunt booked cu luni inainte si asta spune multe :) E minunat ca Arsenal Park e intr-o permanenta extindere si dezvoltare, in fiecare an apare o activitate sau un obiectiv nou, de interes pentru turisti.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 10 aprilie 2013, 10:24

        Din pacate nu am ajuns acolo :) Din punctul meu de vedere(ca si potential client) merita investitia pentru ca imi place ce vad in poze, insa vroiam sa aflu si parerea lor. Iti multumesc pentru raspuns :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  3. miercuri, 10 aprilie 2013, 09:38

    Tu iti doresti sa vezi fabrica Timisoarean..Las ca stiu eu :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. miercuri, 10 aprilie 2013, 10:01

    ACS POLI TIMISOARA , hmm frumos din partea lor ca se implica.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 10 aprilie 2013, 10:36

    Curiozitatea mea e vis a vis de gazduitorii vostri. Ce i-a determinat sa se implice intr-un proiect cu o importanta latura online in conditiile in care prezenta lor, cel putin pe SM, este destul de „light”?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. miercuri, 17 aprilie 2013, 16:10

    […] jos ce ne-a raspuns. Cu menţiunea că întrebare a fost adresată la sugestia lui Gabi, în urma acestei provocări […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. joi, 18 aprilie 2013, 08:23

    […] alaturi de alti bloggeri la Timişoara Brands Tour. Cu aceasta ocazie el s-a oferit ca sa fie corespondent special. Cine vroia putea sa puna prin intermediul lui intrebari brandurilor participante. Asta, am facut […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *