04.12.2016

Ce notă aţi da acestei campanii? Şi de ce?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Când m-a sunat Cristiana Andrei de la Rogalski Grigoriu să îmi spună că vrea să mă bage într-un balon, nu am ştiut cum să reacţionez iniţial. Adică o cunosc pe Cristiana de ani buni şi ştiu că, deşi râde mult şi din te miri ce (ma kinda guy :D), când e pe sistem de treabă, apoi bagă a patra şi bobinează corespunzător. Aşa că am stat cuminte să aud care este faza. Şi mi-a plăcut foarte tare. După cum vă explic.

Întâi să ne uităm la trailerul de mai jos pentru Grozavul și puternicul Ozfilm pe care îl veți vedea începând de azi, 8 martie, în cinematografe.

No bun, v-aţi prins cred că faza cu băgatul în balon era pe bune, adică trebuia să mă urc într-un balon real şi să plutesc agale peste acest oraş care, măcar din când în când, arată ca o periferie din Oz, uitată de anumite vrăjitoare cu juma de normă şi ocupată frugal de nişte magi second hand, adicătelea Bucureşti.

Bre, zău, mi se pare o idee excelentă de campanie! Aşa că nu am cum să nu felicit agenţia Rogalski Grigoriu, dar şi clientul Forum Film pentru că gândesc out of the box şi nu numai că gândesc, dar şi aplică. Dar lăsaţi ideea, care, repet, mi se pare excelentă. Hai să trecem la execuţie. La găsit de balon, la aprobări, la starea vremii (păi vă daţi seama cum stai cu stomacul ghem că poate vine o furtunică mică exact în ziua în care ai vrut să faci isprava cu înălţatul?), la gestionat invitaţiile, adică muncă şi emoţii, nenicule. Like!

Până la urmă, deşi ideea mi s-a părut excelentă, eu nu m-am urcat în balon. Primul motiv a fost că aveam un program cu familia la acea oră. Dar chiar dacă aş fi fost disponibil, je + înălţimi = ,. Cam asta ar fi ecuaţia în ceea ce mă priveşte :)) Aşa că am venit cu o contra-propunerea: să meargă Dragoş Asaftei în locul meu. Care are cel puţin două calităţi pe care eu nu le am: 1. face nişte poze superbe (în timp ce eu aş băgat sharful doar pe nacela la care m-aş fi uitat ca să nu se destrame) 2. nu le are pe astea cu ameţelii de înălţime (în vreme ce eu aş fi numărat secundele până să ne întoarcem pe pământ).

Ia uitaţi ce a ieşit. Adică să citiţi la Dragoş pe blog, dar şi pe blogdefotografie.ro. Eu vă dau doar două poze, aşa, de par egzamplă.

grozavul-si-puternicul-oz-19

grozavul-si-puternicul-oz-28

Bun, revenind la ce întreb în titlu: pe o scară de la 1 la 10 (1 nota mică, 10 nota maximă), ce notă aţi da acestei campanii? Şi de ce?

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Sunt în juriul care decide pe cine trimite Heineken la Amsterdam

Despre bloggeri şi PRişti. Vezi AICI!

14 comentarii

  1. vineri, 8 martie 2013, 09:31

    Vreau si eu in balon :))

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  2. vineri, 8 martie 2013, 10:36

    O idee excelenta si inedita pe la noi asa ca nota 10.
    Nu prea cred ca ti-a fost frica de inaltime … mai mult cred ca n-ai vrut sa se poata spune „uite bre cum l-au luat pe chinezu in balon ” :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • vineri, 8 martie 2013, 10:44

      Bre, nu ma gandisem la asta, dar uite ca acum imi dau seama la ce pericol m-as fi expus… =))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. vineri, 8 martie 2013, 11:05

    Si eu am fost invitata sa zbor cu balonu’. :D O fost tare fain.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. vineri, 8 martie 2013, 11:19

    Temistocle Popa, 10 :)) Lăsând gluma la o parte, plimbarea cu balonul și promovarea filmului e o idee mișto, destul de intuitivă și cred că eficientă pe deasupra. Nu prea m-aș hazarda să-i dau o notă.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. vineri, 8 martie 2013, 13:00

    Asta ar fii foarte interesant pentru mine, o tură cu balonul. Multă sănătate

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. vineri, 8 martie 2013, 13:59

    Imi place, o idee foarte buna, 9,75 pentru ca 10 este de la Dumnezeu.

    Cat de tare este sa te dai cu balonul?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. vineri, 8 martie 2013, 14:07

    Astfel de campanii sunt un lucru obişnuit în ţările civilizate. Îmi amintesc că am citit pe undeva că se foloseau şi zepelinuri pentru reclame, acum câteva decenii, când erau în vogă.
    O astfel de campanie în care reclama poate fi văzută zgâind ochii pe cer mi se pare un fapt absolut normal. Ce e extraordinar în asta?
    Dacă ne gândim la costurile pe care reclama va trebui să le suporte, abia atunci începem să ne dăm seama că nu-i de colea. Ei bine, nu pentru faptul în sine (reclamă cu ajutorul unui balon), ci pentru că iată, şi noi, spectatorii români, merităm să se cheltuiască atâţia bani, pentru a ne atrage, nota 10.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. vineri, 8 martie 2013, 14:49

    Campania sună bine și dacă am înțeles bine de la Dragoș zborul a durat 2h și din imagini deduc faptul că a fost deasupra unor zone nelocuite. Mai departe nu mă pot pronunța dacă a avut reach-ul dorit.

    Și totuși numai în B ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. sâmbătă, 9 martie 2013, 01:03

    […] Legat de distribuitori, va las sa cititi 3 articole despre campania de promovare a filmului: AICI si AICI la Chinezu si AICI la […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. sâmbătă, 9 martie 2013, 12:47

    Nu neaparat pentru ca este comentariul cu nr. 10, ci pentru ca este pe lista mea de visuri, si eu i-as da tot nota 10. La mai multe astfel de campanii, ca mai avem visuri :) Spor!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. sâmbătă, 9 martie 2013, 20:33

    Cristi, cu atât mai bine că n-ai zburat, îți rămâne plăcerea de-a face un astfel de zbor aici, acasă, în Maramureș, la toamnă, la Fiesta, dacă vrei! Ești invitatul meu, desigur, știi că am treabă cu… treaba asta cu baloanele! :)

    Pozele lui Dragoș sunt, clar, priceless!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. duminică, 10 martie 2013, 09:08

    Acord un „la major”. La mai mare!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. luni, 11 martie 2013, 13:31

    […] Citește aici ce a scris Chinezu despre campania pentru Grozavul si puternicul OZ! […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *