06.12.2016

Asta e o variantă de promovare din ciclul „aşa nu”

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Mie nu îmi place stilul ăsta de promovare. Adică hai să vă spun altfel: dacă ar trebui să anunţ că am lansat vineiisusadouaorara.ro, unde sunt informaţii EXCLUSIVE despre a doua venire şi tot nu aş face aşa ceva. Adică mânjit pereţii oricui cu de astea. Call me chinezu.

PS Habar nu am cine sunt cei de la mediaadict.ro. Dar nu asta este ideea, fireşte.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?

Cred că un urmaş de-al lui da Vinci locuieşte în Bacău…

18 comentarii

  1. miercuri, 6 februarie 2013, 15:20

    Mneah, probabil că se gândesc la faptul că iese din obişnuit. Din nefericire, rezultatul este exact invers.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 februarie 2013, 15:22

      Nu e nimic neobisnuit in a murdari peretele altuia. E doar lipsa de civilizatie, parerea mea.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 6 februarie 2013, 15:24

        Iegzact ce zâceam…intră-n obişnuit. Că n-ar fi singurii :)

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  2. miercuri, 6 februarie 2013, 15:26

    Eu inteleg ca toti cautam cele mai ieftine modalitati de promovare , dar stiam ca si promovarea asta trebuie sa aiba unmesaj , un public tinta , etc… Care sa fie mesajul aici ? Intra pe site-ul nostru si o sa o sa ajungi in sevraj cu ochii iesiti din orbite , genunchii stransi la piept si singura modalitate sa te linistesti e cand iti iei doza de manjit pereti? :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 februarie 2013, 15:45

      Acuma nici nu stiu cat de ieftin este. Ma refer la ROI, daca vrei. Adica io vad mizeria pe perete, cad in extaz si ori intru repede de pe telefon pe site, ori imi notez sa nu uit sa intru pe net cand ajung acasa? Si ma mai gandesc la faptul ca trebuie facut sablonul ala, sa cumperi spray, e munca, frate :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. miercuri, 6 februarie 2013, 16:00

    Partea și mai tare e că nici măcar n-au scris URL-ul corect; bine, recunosc, n-am rezistat tentației…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. miercuri, 6 februarie 2013, 16:13

    Măcar de-ar fi făcut și ei un graffiti special, să avem dovada că au investit ceva…pasiune. Dar așa, doar cu o mână de vopsea dată peste un carton decupat este destul de…anost și fără substanță.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 6 februarie 2013, 17:00

    Orașul e al oamenilor sau al orașului însuși?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. miercuri, 6 februarie 2013, 18:04

    Este o forma priomitiva de promovare. Ceea ce nu realizeaza multi este inutilitatea ei.
    Da, este ieftina, dar nu livreaza :)
    Si mai ieftina si (inca) mai buna este promovarea in lifturi sau toalete. Dar si asta este pe moarte. Resuscitata, moarta iar dar vie.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. miercuri, 6 februarie 2013, 20:07

    Pasta e in clear sa nu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. miercuri, 6 februarie 2013, 22:42

    Bad branding.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. joi, 7 februarie 2013, 01:14

    A obţinut ce a vrut: s-a scris despre…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. joi, 7 februarie 2013, 08:57

    I-ai promovat fara sa vrei. Mai bine plateau pe cineva sa-i promoveze decat sa dea bani pe vopsea. Mai risca si amenda

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. joi, 7 februarie 2013, 11:39

    „Cai verzi pe pereţi”. :)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. joi, 7 februarie 2013, 11:42

    Parerea mea este ca nu si-a ales bine publicul target !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *