06.12.2016

Fix 3 precizări despre cancanizarea blogosferei. Plus un concurs cu un premiu FABULOS!

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: După cum puteţi vedea dacă lecturaţi comentariile de mai jos, Paval merită să câştige. Nu pentru că m-a prins în offside, căci nu a reuşit :D, ci pentru munca de cercetare pe care a făcut-o încercând să mă prindă :)) Deci, stimabile, dai berea sau facem interviu? :D

——————————–

Mi-am promis cu ceva vreme în urmă (fi-mi-ar cavalerismul 2.0 să îmi fie…) că voi reacţiona atunci când voi putea (adică o să sesizez, o să am timp, o să merite cea/cel care scrie) atunci când cineva atacă blogosfera doar de dragul de a o ataca. Şi, mai ales, atunci când se comit generalizări care pe mine mă întristează decisiv.

Am văzut la Bogdan un text care mie mi se pare o jignire la adresa tuturor bloggerilor pe care îi citesc şi pe care îi am în reader. Căci, practic, comiţând o gravă eroare de generalizare, el spune că toţi bloggerii s-au transformat în cacaniferi care fac parte din ceea ce numeşte el cancanblogosfera. Drept pentru care, consecvent cu misiunea auto-asumată (fi-mi-ar cavalerismul 2.0 să îmi fie…), fac cele 3 precizări de mai jos.

1. Am în reader aproape 200 de bloggeri. Activi, care scriu – cei mai multi – de cateva ori pe zi. În 99% din postările lor nu există nici măcar o fărâmă din ceea ce numeşte Bogdan cancan. Aşa că îmi permit să trag următoarea concluzie-sfat: spune-mi ce bloguri citeşti ca să îţi spun cine eşti.

2. Găsesc în fiecare zi în grupurile de bloggeri de pe facebook din care fac parte postări foarte frumoase sau utile, care nu au nici o legătură cu cancanul lui Bogdan. Aşa că îmi permit să trag următoarea concluzie-sfat: spune-mi ce bloguri citeşti ca să îţi spun cine eşti.

3. Îmi scapă total (mi se spune că sunt bătrân şi că nu înţeleg eu cum se pune problema la modul modern) cum de poţi să gestionezi campanii într-o blogosferă pe care o dispreţuieşti în asemenea hal. Aici nu mai îmi permit nici o concluzie. Sunt blank de blank…

No bun. Acum concursul cu premiul FABULOS. Vreau să îmi găsiţi şi să îmi arătaţi în comentariu cea mai de cancan postare pe care am scris-o vreodată pe chinezu.eu. Căci – vă dau material ajutător, cum ar veni – puteţi găsi în postările de la începutul aventurii mele blogosferice, când avem accente masive de cretinism 2.0, aşa că nu m-ar mira să fi comis de astea. Promit că o să fac şi un top al postările cretine de pe chinezu.eu, pe care să mi le asum şi de la care să pornesc un fel de analiză pe sistemul „ce am fost şi ce am ajuns” :D

Premiul este unul, după cum spuneam, FABULOS: eu nu vă dau absolut nimic, ci voi îmi daţi mie. Adică cea sau cel care câştigă are ocazia să îmi dea o bere (stabilm de comun acord când şi unde ne vedem) sau, la alegere, un interviu cu je pe blogul ei/lui. FABULOS, ai? :D

Deadline: 10 februarie, ora 23.59.

PS Precizare pentru cei care cred că am ceva personal cu Bogdan: da, am, dovada aici.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Chintesenţa zilei: despre siguranţa copiilor pe internet

Mă ajutaţi să mă documentez despre ce înseamnă blog de companie?

56 comentarii

  1. marți, 5 februarie 2013, 15:01

    lucrul cel mai la îndemână (şi cel mai prostesc, zic eu)e să generalizezi. Bogdan îşi cam dă cu stângul în dreptul făcând asta, se arată doar superficial şi atât.
    cât despre cancan-urile de la tine…măi, să fie, că nu prea este :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. marți, 5 februarie 2013, 15:01

    Cu scuzele de rigoare, dar n-am putut sa citesc articolul despre care zici. Mi-a dat cu virgula dupa cateva formulari si expresii. Nu stiu daca asta este stilul blogului respectiv sau a vrut doar sa scrie in stil can-can. Oricum pe mine m-a pierdut pe drum. Nu pot sa zic ca toata blogosfera este roz si imaculata, dar ceea ce citesc sau recomand se incadreaza in blogosfera de bun simt. Probabil ca asta este si motivul pentru care citesc blogosfera asta OK despre care zic. Spor!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. marți, 5 februarie 2013, 15:04

    eu ii dau dreptate si la dascalescu. s-au tabloidizat multi.
    cred ca am 5 bloguri pe care le citesc zi de zi:zoso, chinezu, arhi, Dollo si hoinaru. in rest mi se pare ca e un fel „laba in cerc” cum zice zoso. dar evident ca readerul are si optiune de unsbscribe… iar daca readerul unuia e cacanizat e vina celui care-l citeste nu a celui care scrie. unsubscribe si daca simti ca n-i pierdut nimic inseamna ca nu merita :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:07

      Da-mi, te rog, 3 exemple de bloguri care, cum zici tu, s-au tabloidizat. Caci, probabil, eu urmaresc doar bloguri care nu au facut asta. Ca sa nu mai spun ca pentru fiecare blog care spui tu ca s-a tabloidizat vin din urma alte 5 care sunt foarte faine. Parerea mea, deisgur.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • marți, 5 februarie 2013, 15:27

        mie nu-mi mai place deloc ciubotaru, desi il urmaream zilnic, kapra l-am scos din reader pentru ca e doar lapte si miere, refresh l-am scos din reader, pagina de media dar e exemplu clasic de cancan, reporter virtual… acuma astea sunt cele mai mari care imi vin in minte. oricum am avut 50-60 de bloguri in reader acum am 10 din national. restul e presa mureseana si bloguri din mures

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • marți, 5 februarie 2013, 15:29

          Nu cred ca il pui pe Victor in categoria cancan, chiar nu cred asa ceva. Motiv pentru care am rezerve mari in a ma mai increde in judecatile tale de valoare, iarta-ma ca iti spun asta. Una este ca nu il mai citesti tu din nu stiu ce motive, si alta este sa il pui intr-o lista de blogeri care au evoluat catre cancan. Deci chiar sunt uluit…

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
          • marți, 5 februarie 2013, 15:50

            :)) eu nu contest capacitatile lui ca om, ca om de comunicare, consultant etc. dar blogul…. nu e…
            in opinia mea cancan e orice informatie care nu aduce plus valoare existentei mele sau e redundanta sau dusa in ridicol. Si tehnlogia poate sa aiba cancanul ei…
            eu cred ca la asta se referea si dascalescu cand spunea de cancanizarea blogosferei. am uitat piticu … :))

            Thumb up 0 Thumb down 0

            Răspunde
            • marți, 5 februarie 2013, 15:55

              No da-i pace atunci. Pai asa, daca dam fiecare definitii personale unor termeni relativi generici, putem spun si „eu nu il citesc pe X pentru ca are 1,89 m si pentru mine asta inseamna cancan”. In fine, am inteles punctul tau de vedere, hai sa consideram discutia incheiata.

              Thumb up 0 Thumb down 0

              Răspunde
            • marți, 5 februarie 2013, 18:01

              Eu zic să nu confundăm stilul personal al bloggerului cu tendinţa altora spre cancaniadă.
              Sincer, eu nu am ce să îi reproşez lui Victor. Şi consider că blogul lui are valoare, altfel nu ar fi fost invitat la conferinţa de presă Elance. Ce are în schimb şi tu nu vezi este o audienţă diferită de cea cu care eşti probabil obişnuit.

              Un blog cu stil de cancan caută „nod în papură”. Ştii expresia? O folosim prin Bucovina, dar sunt sigură că şi în Ardeal are acelaşi sens. :)

              Există un grup de oameni care şi-au făcut un blog colectiv unde îi discută pe A-listeri. Acela e un stil de blog „cancan”, în care ajungi să te legi şi de detaliile din viaţa privată a unei persoane. E amuzant până la un punct. E amuzant până în punctul în care încalci intimitatea unei persoane. Şi e amuzant poate prima oară, dar când scrii numai despre asta, devine… comun. Asta înseamnă cancan: să iei o informaţie oarecum ieşită din tipare, care atrage atenţia şi să tragi de ea până moare ultimul consumator al acelei informaţii. Nu numai asta, dar să ajungi la a răspândi informaţii false, doar de dragul audienţei.

              Vorba aia, correct me if I’m wrong. :)

              Thumb up 0 Thumb down 0

              Răspunde
              • marți, 5 februarie 2013, 18:02

                *menţionez aici că dădusem răspuns lui Mihai. :))
                Să nu creadă Andrei că-l iau la şuturi.

                Thumb up 0 Thumb down 0

                Răspunde
                • marți, 5 februarie 2013, 19:00

                  lasă că nu-i strică niște șuturi nici lui Cismaru :D

                  ontopic: eu am răspuns la subiect prin 2 comentarii pe blogul lui Dăscălescu, nu vreau să mă repet, însă și concluzia mea a fost aceeași: alege mai bine pe cine citești

                  Thumb up 0 Thumb down 0

                  Răspunde
                • marți, 5 februarie 2013, 19:31

                  na ma rog… :)) in stilul asta si zoso e cam can-can :)) si chinezu cateodata. eu personal cred ca prea mult zen si pozitiv nu-mi miroase a bine si intra la categoria can-can… iar blogul lui victor kapra nu-mi da nici o informatie relevanta, nici in tehnologie nici altceva. dar in niciun caz nu e mizerie… cum e libertatea. dar partea de bloguri sunt putine astfel de mizerii si oricum , nu remarcabile.
                  doar luna trecuta aici pe chinezu au fost vreo 2-3 povesti care puteau bine mersi sa intre la categoria cancan:

                  http://chinezu.eu/2013/01/25/hai-sa-invatam-2-0-impreuna-cum-reactionezi-cand-lumea-te-vorbeste-pe-la-spate/

                  asta e doar un exemplu marunt… dar apar asa la 2 saptmani. pe julius l-a mancat si pe el.. sa scrie si vreo cateva zile s-a vorbit despre o tampenie care nu-i foloseste nimanui.

                  http://chinezu.eu/2013/01/29/despre-blogal-initiative-despre-campanii-pentru-bloggeri-despre-caractere/

                  nici al doilea link nu e can-can daca facem educatie nu-i musai sa dam cu nume si prenume iar daca dam cu nume si prenume cui la ce i-a folosit? ca au fost primii ghiolbani plictisiti? or fi fost…

                  multa lume se preocupa de ce fac ceilalti. si exact asta i-am povestit si la chinezu si s-a suparat pe mine… in loc sa vorbim de bloguri, vorbim de oameni bloggeri, in loc sa vorbim de actiuni noi vorbim de oameni, in loc sa vorbim de rezultate vorbim despre oameni. cui ii foloseste?

                  toti oamenii au puncte calitati si defecte, dar nu o sa-i schimbam noi. asa ca mai bine sa ne concentram asupra site-urilor si a ceea ce fac site-urile ca asta sunt si blogurile si sa nu ne mai doara capul de oameni. ca ei sunt de multe feluri…

                  si excat asta i-am reprosat la chinezu ca el e unul din cauza carora noi in loc sa vorbim despre idei, actiuni, bloguri… ne pierdem vremea sa povestim despre oameni. si nimeni nu poate iesi din zona asta… la fel ca si dumneavoastra cei care m-ati contrazis. omul, victor kapra, e minunat , e painea lui dumnezeu si un profesionist desavarsit. dar nu cred ca blogul e cea mai de calitate actiune a lui…

                  Thumb up 0 Thumb down 0

                  Răspunde
                  • miercuri, 6 februarie 2013, 08:03

                    Multumesc pentru acest comentariu. Pentru ca am inteles sistemul tau de gandire si de valori. Si am inteles ca nu prea mai avem multe in comun. Din pacate. Mult succes iti doresc in tot ceea ce faci.

                    Thumb up 0 Thumb down 0

                    Răspunde
                  • miercuri, 6 februarie 2013, 09:23

                    Mihai, apreciez curajul tau sa spui ce nu-ti place, ceea ce te deranjeaza, dar ai intrat in derapaj cand ai venit cu unele detalii. Spun unele detalii cand ma refer la „discutia despre oamenii din spatele blogurilor”. Mie mi se pare ceva normal sa interactionezi si cu cei din spatele tastaturii. Nu mi se pare corect sa nu stiu cum gandeste un om care scrie doar despre miere pe blogul lui. Poate acea persoana stie sa scrie despre caini si oameni.

                    Thumb up 0 Thumb down 0

                    Răspunde
                    • miercuri, 6 februarie 2013, 11:11

                      nu cred… si iti spun asta pentru ca am avut si eu la un moment aceeasi impresie. pana mi-am dat seama ca nu poti sa cunosti omul suficient niciodata … si atunci ajungi sa tragi concluzii pripite. In termeni de marketing, ca om de marketing, e bine sa ai cat mai multe info, sunt de acord. dar alea trebuie sa fie numai pentru tine… si sa nu le discuti cu altii. E micul tau research top secret care te ajuta sa interactionezi cu produsul media. Dar nu ai voie sa-l dezbati cu altii…
                      in fine ideea principala e ca cancanizarea asta despre care vorbeste dascalescu era de fapt ideea asta ca toti vorbesc despre toti. in loc sa vorbeasca despre subiectul propozitiei blogul…

                      Thumb up 0 Thumb down 0

  4. marți, 5 februarie 2013, 15:07

    Dau eu un exemplu. Mi-a ramas in minte de cand iti puneai cenusa-n cap pt el.

    http://chinezu.eu/2009/10/09/daca-nici-mcdonalds-nu-mai-merge-in-romania/ articolul asta e ala de cancan. unde folosisei termenul de MIZERIE DE HAMBURGER

    iar aici: http://chinezu.eu/2012/09/07/trecerea-de-la-nesimtire-la-minima-decenta-este-un-prag-teribil-in-dezvoltarea-unui-blogger/ iti puneai cenusa-n cap (articolul asta l-am tinut minte si-l dau exemplu de multe ori la capitolul ASUMARE)

    O sa mai stau sa caut si altele si daca gasesc anunt :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:12

      Aia e cancan, mah??? Apoi inseamna ca intelegem gresit ce inseamna cancan :)) Dar fie ca tine, de dragul jocului accept nominalizarea, cum ar veni :D

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  5. marți, 5 februarie 2013, 15:10

    Am mai gasit si asta : http://chinezu.eu/2010/12/27/bai-ce-dracu-e-cu-ziua-de-luni-sau-doar-mie-mi-se-pare/

    titlul e cancanistic :) in rest articolul e ok :)

    Astept si propuerile altora (sper sa nu ne fi facut tu surpriza si sa fi sters din arhiva articolele incriminatoare :D )

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:13

      Nu am sters niciodata nici o postare de pe blog. Si nici nu o sa o fac. Cel mult, daca din ce imi spuneti voi gasesc ceva porcarii scrise, o sa fac un larter edit in care, dupa caz, aduc cuvenite precizari sau imi cer scuze. Vedem.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  6. marți, 5 februarie 2013, 15:30

    Am mai zis pe aici ca toate certurile astea s-au transformat in cancan. De exemplu, Haotik se mai impunge cu Waven, tu te mai impungi cu Blogatu etc. Mai sunt cateva dispute continuate de ani de zile despre cine e cel mai tare blogger dintr-o anumita regiune, care are mai mult trafic etc. Probabil la ele se refera Bogdan.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:34

      Pai tocmai asta este problema. Pentru ca nu a zis la cine se refera deducem ca se refera la toti. Si asta nu e ok, nu e ok deloc. Asta contest eu aici. Altfel spus, si tu scrii numai cancan pe blogul tau, in logica asta.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  7. marți, 5 februarie 2013, 15:35

    Eu sunt pe pace, nu știu de ce toată lumea a luat așa foc. Decât zic, cum ar veni. :) Pe mine nu m-a deranjat ce a scris Bogdan, sigur că cel mai bine ar fi fost cu nume, dar sincer îți spun, eu nu vreau să văd părțile rele ale blogosferei. Dar poate greșesc eu :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:38

      E decizia ta sa te deranjeze sau nu, cum decizia mea a fost sa ma deranjeze ca sunt acuzat asa la gramada printre altii de cancan. Partile rele ale blogosferei exista, evident ca exista, doar ca trebuie aratate cu degetul caz cu caz. Nu generalizari de astea. Chiar nu imi plac.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  8. marți, 5 februarie 2013, 15:39

    Eu eram de parere ca trendul asta „eu bun voi toti prosti” a disparut. Din simplul motiv ca nu mai este la moda sa arati cu degetul.
    Este mult mai la moda sa-ti privesti ograda ta si sa-ti vezi de treaba.

    Ce urat!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. marți, 5 februarie 2013, 15:42

    Pentru recunoașterea blogurilor cancanizate, citiți cancan sau libertatea și acolo este clasă specială pentru așa ceva. Deci Cristi, dacă ai semnat articole pentru ei, te-ai cancanizat. Până atunci la muncă fiecare, cine greșește și-o primește garantat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. marți, 5 februarie 2013, 15:52

    Pana ajung acasa si deschid calculatorul ca sa dezvolt ideea de cancanizare a blogosferei, iata un articol de-al tau care, cel putin prin titlu, se incadreaza la cancan.
    http://chinezu.eu/2010/09/09/am-dat-ue-guvernului-in-emisiune-io-cel-de-la-peluza/
    Ce zici?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 15:56

      Nu stiu ce sa zic… Adica, sigur, e o fortare cam ghiolbaneasca jocul ala de cuvinte, dar parca nu as pune-o in raftul cu cancan. Hai sa mai vedem ce zici si altii :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • marți, 5 februarie 2013, 16:04

        Mie mi-a placut foarte mult formularea si contextul si mai ales textul :)
        Nu este cancan, este o formulare mai smechereasca. Iar smechereste nu inseamna cancan. Deloc.
        Eu nu ti-am gasit nimic cancanistic si nu cred ca ai scris, ca asa cum te vad eu, nu ai spirit de cancan :) Asta e de rau?

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  11. marți, 5 februarie 2013, 16:07

    Mi-e simpatic „luminiţă”, am ieşit de multe ori la bere, dar tura asta e un fel de „hai să arătăm cu degetul pe la spate”. Că doar o fi greu să dai 2-3 exemple.

    Eu înţeleg că nu ăsta a fost motivul lui, ţin minte reacţiile şi când am scris eu articolul acela despre cât de greu e să găseşti români capabili să scrie articole de calitate in Engleză. Şi-atunci am zis că nu ştiu ce scriu unii bloggeri pe blogurile lor, dat fiind faptul că oamenii care au aplicat mi-au spus că au urmat exemplul găsit pe anumite bloguri.

    DAR eu zic că nu se supără nimeni să apară într-o listă de bloguri tip „cancan”, tocmai pentru că astfel se poate îndrepta. Deci exemple vii, dacă se poate. Altfel eşti ca un „hater” care arată cu degetul, dar nu cumva să menţioneze persoana in cauză. Adică de ce să schimbăm ceva sau să oferim feedback cuiva? Hai să-l vorbim pe la spate…

    Ce zicea el de „blogosfera” de acum câţiva ani, eu zic că erau şi atunci probleme, dar câţi îşi permit să-ţi spună în faţă „nu-mi place de faţa ta sau de blogul tău?”. E mai uşor pe net. :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 16:26

      Si mie mi-e simpatic, pentru ca altfel nu m-as fi sesizat. De aceea – ca sa zic asa – doresc indreptarea pacatosului, nu pedepsirea lui :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  12. marți, 5 februarie 2013, 17:09

    Eşti foarte generos acceptând o bere de la noi, în condiţiile tale…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 17:10

      Da, stiu, generozitatea mea este un blestem cu care trebuie sa traiesc… :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  13. marți, 5 februarie 2013, 18:29

    Daca zic ca dau 2 (doua) beri ma declari castigator fara sa mai fac munca de miner ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  14. marți, 5 februarie 2013, 19:36

    oricum toate comentariile mele n-au nimic cu oamenii si tot incerc sa spun treaba asta… vorbim de produse media, bloguri, nu de oameni. deaia pe mine rar o sa ma auziti de omul din spatele blogului… nu vreau sa stiu nici macar cum il cheama. e putin relevant… nu m-ajuta la nimic.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 februarie 2013, 08:09

      Iti mai spun doar atat: atunci cand te-am invitat sa reprezinti judetul Mures la lansare Silva, nu am chemat blogul tau, te-am chemat pe tine. De aia ma intreisteza teribil cand te aud vorbind cum vorbesti. Dar iti voi respecta dorinta: de acum inainte nu o sa mai interactionez cu tine, ci cu blogul tau. Daca o asa am cu ce, desigur.

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  15. marți, 5 februarie 2013, 20:54

    Pai Chinezule, tu te-ai facut sef de chinezi vaz io… adica noi, chinezii sa cautam in 6k de postari???

    Ce zici sa maresti premiul? O bere SI un interviu;) Sau un interviu la o bere :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • marți, 5 februarie 2013, 22:42

      Un interviu despre bere dupa o bere

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  16. marți, 5 februarie 2013, 22:41

    Asa se intampla cand se scrie despre blogosfera din amintiri. Blogosfera romaneasca a evoluat enorm in ultimii ani si multumesc pe aceasta cale celor din frunte ca iau atitudine fata de cei care au tendinta de a monetiza prostia omeneasca. Felicitari, Marta!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. miercuri, 6 februarie 2013, 03:15

    Ca sa nu existe riscul unei erori de interpretare, spun ca eu consider cancanul drept acea obisnuinta de a raspandi informatii, de obicei cu caracter negativ, despre o persoana, despre un brand, etc. Aceasta „definitie” imi este sustinuta si de DEX, editia ’98, care spune cum ca, prevenit din franceza, cancan inseamna „vorbe răutăcioase răspândite pe seama cuiva; bârfeală”.
    Asadar, nu cred ca mai discutam de o definitie personala ;i subiectiva asupra unui aspect generic. Oricare dintre noi, cei ce scriem in lumea 2.0, am avut cel putin o postare care se incadreaza in acest criteriu. Ok, poate nu oricare – ca sa nu fiu acuzat de generalizare – dar marea majoritate!
    De cele mai multe ori, articolele ce trateaza teme politice, sunt incadrate la cancan. Exemplu:
    1. http://chinezu.eu/2008/01/15/v_vosganianyahoocom/
    2. http://chinezu.eu/2007/10/04/ghertoiu-jucator-loveste-din-nou/
    3. http://chinezu.eu/2008/06/21/a-te-supara-pe-basescu-denota-o-maxima-minima-inteligenta/
    Poate nu esti prieten foarte bun cu un brand si iti vine, in impuls blogistic, sa vorbesti de rau un produs/serviciu. Exemplu:
    1. http://chinezu.eu/2007/12/10/sa-nu-mancati-biscuiti-olla-cat-traiti/
    2. http://chinezu.eu/2007/10/13/internet-internet-da-s-o-stim-si-noi-bre-vodafoane/
    3. http://chinezu.eu/2010/12/26/poveste-de-sarbatori-cu-un-cretin-si-cu-diverta/
    Atunci cand nu iti convine ceva la o institutie si prezinti, chiar si drept parere personala, doar parti negative, cancanizezi. Exemplu:
    1. http://chinezu.eu/2007/12/21/cum-sa-dai-cu-mucun-biblie/
    Poate iti trece prin minte sa apelezi la o tehnica de cancan pentru a starni curiozitatea cititorului. Exemplu:
    1. http://chinezu.eu/2007/11/01/cum-ii-place-lui-tuca-sub-diaconescu/
    2. http://chinezu.eu/2007/11/02/sex-oral-cu-basescu/
    3. http://chinezu.eu/2007/11/02/lucian-mandruta-da-prin-gropi/
    4. http://chinezu.eu/2007/10/23/welcomebienvenuewilkomenbenvenutobienvenido-in-colonia-romania/
    5. http://chinezu.eu/2007/10/05/ciutacu-ar-vrea-s-o-faca-cu-basescu-brrrrrrrrrrrrrrrr/
    Inchei prin a spune ca ceea ce scriem noi pe bloguri este cancan in masura in care tratam subiectele respective in mod cancanistic. Imi asum parerea despre articolele date exemplu cum ca ar fi articole de cancan. Prin modul de a trata subiectul. Observi perioada lor, nu? Crede-ma, am cautat si mai spre zilele noastre dar parca nu mai erau asa cancan.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 februarie 2013, 08:13

      Toate linkurile astea (cele mai multe este discutabil daca le putem incadra la cancan) sunt din primele mele doua luni de blogging. Cand, asa cum se intampla indeobste, incercam sa imi gasesc calea.
      Nici mie nu imi plac acum, iti dai seama, dar numa dezic de ele. Asa gandeam atunci, asa am simtit nevoia sa scriu. Doar ca, daca e sa o luam pe aia dreapta, cel mult potisa le treci la cancan lingivistic, nu de subiect.
      Nu ma apar, explic doar. Caci, repet, nu ma simt foarte mandru de ele…

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 6 februarie 2013, 08:56

        Sunt de acord cu tine: sunt de la inceputul activitatii tale. Doar ca, de dragul jocului, reprezinta postari ce pot fi incadrate la cancan (chiar daca discutabil), si fac parte din plaja pe care ne-ai oferit-o spre analiza. Asa cum am spus, incadrarea la cancan tine de modul de abordare/transmitere a subiectului, nu de subiect in sine. Acele link-uri eu cred ca sunt catre articole de cancan. Macar de dragul jocului.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • miercuri, 6 februarie 2013, 10:10

          Este insa o mare diferenta intre sintagma „blogurile au ajuns cancan” si „am fost naiv dar m-am corectat si am ajuns om serios”.

          Esenta postarii este reprezentata de ideea ca in prezent foarte multe bloguri sunt pe stil cancanistic, ceea ce mie mi se pare fals. Si nu numai mie.

          M-au distrat posturile, cu aceasta ocazie am aflat ca nu trebuie sa intri pe piata blogurilor cu teorii revelatoare. Cristi cred ca reprezinta cea mai buna dovada. Cum a inceput si cum a ajuns sa gandeasca in prezent.

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
  18. miercuri, 6 februarie 2013, 03:30

    Tin sa mai comentez ceva – ca doar e si un campionat pe tema asta – legat de articolul declansator al acestei postari. Pe tipul asta, Bogdan, nu il citesc, nu il cunosc. Totusi, se pare ca el a scris acea „generalizare” pornind de la un articol in care Cristina Bazavan era facuta terci de un blogger (as da linkul dar se pare ca articolul nu mai este online). As putea spune ca si el e plin de cavalerism 2.0, mai ales ca a sarit in apararea unei lady :D. E rau ca a generalizat. Pai tu nu ai scris niciodata un articol critic, plecand de la un individ, dar fara sa nominalizezi ci sa vorbesti la modul general? Doar intreb, nu soun ca ai facut-o. (de pun si cele despre preoti/biserica). :D
    Cred ca multa lume s-a necajit prea usor, fara sa incerce sa vada dincolo de simplul (dar deloc simplu) al lui Bogdan. Daca ai apucat sa citesti articolul despre Cristina (stiu ca a trimis Cristian Florea un tweet), cred ca ar fi mai potrivit sa scrii o postare despre blamarea punctuala a unor bloggeri doar pentru faptul ca reusesc mai mult decat altii (pentru ca pot, pentru ca vor).

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 februarie 2013, 07:00

      nume si detalii!

      cine a scris ce despre Cristina?

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 6 februarie 2013, 09:03

        http://www stefanblog com/2013/02/agramata-bazavan-scris-o-carte-educativa.html
        Cu voia lui Cristi, mai sus ai blogul care vorbea destul de naspa despre „agramata Bazavan”. Cred ca de acolo a plecat articolul lui Bogdan pentru ca si el scrie „Cum facem agramati oameni care au scris la viata lor mai multe raduri decat o sa citim noi intr-o viata?”.
        Articolul nu mai exista -deh, cand nu iti asumi pana la capat ceea ce scrii, faci asa si speri ca nu a facut nimeni un printscreen.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
  19. miercuri, 6 februarie 2013, 09:08

    […] a țopăit mai ceva ca un princhindel care primește cadoul dorit. De ce? Citește:    – Chinezu: Mi-am promis cu ceva vreme în urmă (fi-mi-ar cavalerismul 2.0 să îmi fie…) că voi […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  20. miercuri, 6 februarie 2013, 09:17

    „Antonia si-a luat dansatorul acasa la 5 dimineata” Asta-i titlu de cancan. N-am vazut in blogosfera asa ceva. E totusi un blogger care scrie despre fiecare episod din Suleyman Magnificul. Cine-l stie? Cat despre Bogdan, cred ca a vrut sa atraga atentia asupra lui si a blogului. A gresit facand-o in acest mod. Si ca o concluzie, te voi cita :spune-mi ce bloguri citeşti ca
    să îţi spun cine eşti

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  21. miercuri, 6 februarie 2013, 09:33

    Pe Chinezu toate articolele sunt de cancan. Da, Cristi si tu esti singurul vinovat, pt ca trebuia sa pui definitia de CANCAN pt multi care te citesc.
    Dupa cate vad, daca vb despre oameni, nu la bascalie, nu la misto, vb pt a socializa cu ei, este CANCAN. Daca vb de ziua de Luni, este subiect CANCAN.
    Pana la urma o sa ma trezesc ca albinele mele sunt subiecte de CANCAN !
    Am vazut alte comentarii, referindu-se la a renunta sa citeasca unele bloguri. Am avut si eu multe bloguri pe care le urmaream, dara daca am renunta la ele, ii musai sa spun sincer ca a fost din cauza timpului scurt, la unele nu mai gaseam acele subiecte ca la inceput, ca unele mi-au blocat comentariile, s.a. Acest lucru nu-mi da dreptul sa spun (nici despre cele care mi-au blocat comentariile), ca sunt de CANCAN.
    Parerea mea.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  22. miercuri, 6 februarie 2013, 12:46

    De acord cu gabi. Can-can pentru mine e o stire care nu vrea sa suna nimic dar vrea sa fie consumata (citita, ascultata, vizionata, in functie de canalul de comunicare).
    „Mie nu-mi plac bicuitii aia, deci nu-i mancati nici voi” nu-mi suna a can-can, in cel mai rau caz publicitate negativa…
    Rafuielile personale nu-mi suna a can-can, fiindca mesajul ala nu e adresat tuturor, e adresat in mod expres persoanei vizate (direct sau indirect)
    „Albinele lu’ albinuta veninoasa au baut pana la 4 dimineata e o chestie de can-can” sau „Vedeti cum arata mierea albinutelor dupa 3 zile de chefuiala!!!” si intri pe pagina respectiva si vezi o miere normala la fel. Invetarea vedetelor peste noapte e o chestie de can-can (ultimul exemplu fiind cred povestea cu torje sau nu stiu ce folbalist care a jucat la Tm ca avea gagica beton. Imaginile erau bineinteles cu fatuca, nu m-ar mira sa o vedem pe la Razvan si Dani sau la Pacatos :)) )
    Alte sugestii de cancan?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  23. miercuri, 6 februarie 2013, 18:58

    eu ştiu că o să bem o bere împreună… sunt sigură de asta! so… va fi un premiu fabulos, indiferent cine o dă! :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  24. joi, 7 februarie 2013, 17:00

    CAN-CAN:
    SENZATIONAL!!!!
    Concursul fabulos al Chinezului e aranjat!
    Informattile noastre „pe surse” ne spun ca psi este castigtoarea concursului. Se pare ca aranjamentul este deja facut, singurul detaliu de pus la punct fiind : cine va da berea?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  25. joi, 21 februarie 2013, 19:18

    […] la lumină acea latură pe care lumea nu o prea cunoaște. Ei bine, atunci când am demonstrat cancan-ismul blogului lui Cristi, mi-am câștigat dreptul de a-l descoase. Cum e Cristi în lumea 2.0 probabil o știți. Sau o […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  26. joi, 28 februarie 2013, 10:37

    […] mai abordat oareşcum acest subiect. Dar o zic din nou. Şi o să o mai zic. De fiecare dată când simt nevoia. Exact ce […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  27. vineri, 1 martie 2013, 09:31

    […] (oarecum serioasă, totuşi) cu provocarea să găsiţi postări cancanistice pe blogul meu – 51 […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  28. luni, 6 iulie 2015, 21:10

    […] la lumină acea latură pe care lumea nu o prea cunoaște. Ei bine, atunci când am demonstrat cancan-ismul blogului lui Cristi, mi-am câștigat dreptul de a-l descoase. Cum e Cristi în lumea 2.0 probabil o știți. Sau o […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *