Serios, chiar nu are rost să veniţi la Social Media Snow Camp. Lăsaţi-i pe alţii să meargă să îşi piardă trei zile din viaţă la munte, la Pârâul Rece, într-o amestecătură pestriţă de bloggeri, companii şi agenţii. Lăsaţi-i pe alţii să stabilească nişte relaţii care vor dăinui mult mai mult timp decât au crezut şi, unii, sperat. Lăsaţi-i pe alţii să fie cei care ştiu că a investi un pic acum în ceea ce faci înseamnă a obţine nişte beneficii corespunzptoare un pic mai încolo. Pe alţii, adică pe noi, cei care o să mergem, desigur.
Aşa că nu veniţi la Social Media Snow Camp. Că doar este cine să vină şi să se bucure de tot ce înseamnă ieşirea asta de weekend 2.0 :D
Mă rog, dacă sunteţi îndeajuns de enervanţi ca, totuşi, să vreţi să veniţi, hai să vă dau vreo două. Argumente, desigur :D
Aveţi teribila şansă să vă întâlniţi cu mine :D Şi să povestim la o bere cum vă poate aduce beneficii Campionatul Naţional de Blogging. Şi dacă eşti blogger, şi dacă eşti agenţie sau companie.
Dacă eşti blogger, trust me când îţi spun că împrieteneala pe care o săvârşeşti în astfel de tabere cu companii, agenţii sau alţi bloggeri înseamnă unul din răspunsurile pe care ţi le dai la întrebarea „De ce eu nu?” pe care ţi-o pui de ceva vreme. Mai mult nu are rost să spun pentru că mi-aş răci tastatura degeaba.
Dacă eşti reprezentant al unui companii, trust me când îţi spun că relaţia directă pe care o stabileşti cu un blogger în condiţii de bere, foc de tabără, discuţii tranşante în aer de munte este un beneficiu teribil pentru tine ca om, dar şi pentru compania pe care reprezinţi.
Dacă eşti agenţie, păi ce ocazie mai bună să ai şi potenţialul client şi potenţialul „răspândac” în acelaşi loc şi să şi bei o bere cu amândoi? :))
Desigur, partea de distracţie (ar fi mai bine să trecem sub tăcere anumite aspecte care trebuie trecute sub tăcere) are o conotaţie dur intelectuală, căci cărţile de filosofie greacă pe care le răsfoim în tăcerea majestică a sălii de lectură sunt tot atâtea mărturii ale spăşitei penitenţe 2.o pe care o săvârşim, an de an, în acest pelerinaj blogosferic la Pârâul Rece… :D
PS Această postare este un pamflet jalnic de care sunt responsabil în totalitate. Orice asemănarea cu realitatea a fost ratată la modul sublim. Poate pentru că abia aştept să ajung la Pârăul Rece :D
Mulţumim sponsorilor Michelin, Danone, Staropramen, Coca Cola, Ford, Cosmote, Germanos, AFI Cotroceni.
5 thoughts on “Vă rog să nu veniţi la Social Media Snow Camp”
Pingback: Bloggeri, speakeri şi agenţii: aşteptări de la Biz Snow Camp 2012 | printreranduri.eu
Pacat ca nu au si o varianta de mijloc, gen spectator sau startup ( fara companie inca ).
ce rau imi pare ca nu am posibilitatea financiara de a ajunge la acest eveniment, dar la anu` promit ca am sa fiu acolo ! :)
Tu ai fost?
Buna asta:)) pacat ca nu ai primit raspuns inca :D