08.12.2016

Această postare este dedicată tuturor celor care cred că România mai are o şansă

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Ştiţi faza cu jumătate goală şi jumătatea plină a paharului. Este una din modalităţile mele preferate de a judeca un om. Căci atunci când vede doar jumătatea goală sunt slabe şanse să am de a face cu el. Dar nici cei care văd (într-o exaltare care mie mi se pare că nu are legătură statul pe pământ) doar şi numai şi doar jumătate plină a paharului nu sunt printre favoriţii mei (deşi, faţă de ceilalţi…). Ideal este să vezi ambele jumătăţi ale paharului, dar să alegi să bei paharul, pentru că eşti conştient de faptul că lichidul care îţi poate potoli setea se află în jumătatea plină, nu în cea goală. Dar şi mai mult îmi plac cei care văd jumătatea plină, se bucură că ea există, dar se uită atent la cea goală şi, atunci când pot, încearcă să o umple :)

V-am spus cele câteva rânduri de mai sus din fix două motive. Primul ar fi că o să funcţioneze (sper eu) ca un filtru pentru cei care văd doar jumătatea goală a paharului şi pe cei care văd doar jumătatea plină. Căci, cu tot respectul o spun, nu mă adresez lor. Nu sunt, dacă vreţi, „materialul de lucru” al acestei postări :) Al doilea ar fi că nu am cum să vă invit să participaţi la provocarea de mai jos dacă nu am lămurit ce fel de persoană sunt eu. Căci nu îmi place deloc zicala cu fă ce zice chinezu, nu ce face el :))

Mai ţineţi minte campania „Românii sunt deştepţi„? Cu rezultatele sale uluitoare pentru mulţi, dar nu pentru noi, cei care am crezut în ea. În campanie, în ideea din spatele campaniei, în obectivele pe care campania le urmărea. Sigur că a beneficiat şi brandul Rom Autentic de pe urma ei. Şi foarte bine a făcut. Căci orice brand care este atât de deschis la minte şi face astfel de lucruri merită cu vârf şi îndesat să i se întâmple lucruri faine! Au fost 600.000 de români care au căutat pe google „românii sunt deştepţi” şi au schimbat imaginea ţării din acest punct de vedere. Un exemplu excelent despre cum să vezi jumătatea goală a paharului şi să încerci să o umpli.

Acum a venit momentul să mai facem un pas. Împreună. Căci astfel de paşi doar împreună se pot face. Dar numai dacă suntem dintre acei români care văd jumătatea goală a paharului ca pe o oportunitate de a încerca să umple paharul. Numai dacă suntem printre acei români care cred că România mai are o şansă şi că noi, românii, suntem cei care trebuie să acordăm această şansă României. Numai dacă începem să gândim că a fi român înseană a iubi România.

Mă adresez cu aceste rânduri bloggerilor care scriu frumos despre oameni, locuri, întâmplări legate de România. Mă adresez cu aceste rânduri tuturor celor care au cont pe facebook, pe twitter, pe youtube, pe instagram şi care vor să simtă că sunt parte din acea Românie pe care ne-o dorim şi pe care doar împreună o putem construi. Mă adresez tuturor celor care înţeleg că „împreună” înseamnă mult mai mult decât „singur”. Mă adresez tututor  celor care înţeleg că nu un simplu htag va schimba ceva, ci atitudinea din spatele acestui htag, atitudine care vine din sufletul acelui român care se manifestă astfel nu doar pe internet, ci în tot ce face el ca om.

Dacă vreţi să veniţi alături de noi în această nouă provocare de a fi români, vă dau mai jos nişte paşi de făcut:

1. Intră pe www.romaniisuntdestepti.ro şi spune-ne care sunt locurile şi oamenii care te fac să fii mândru că eşti român.
2. Scrie sau postează pe Facebook o poză cu un loc sau un om care te fac să fii mândru că eşti român şi foloseşte expresia “romanians are smart”.
3. Dacă ai blog, foloseşte întotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci când scrii o poveste romanească.
4. Foloseşte întotdeauna eticheta “romanians are smart” atunci când postezi un clip pe YouTube.
5. Foloseşte hashtag-ul #romaniansaresmart atunci când scrii pe Twitter despre România.
6. Foloseşte hashtag-ul #romaniansaresmart atunci când postezi pe Instagram poze din România.

Vă invit să fiţi unul din ambasadorii României. Unul din cele 19 milioane de ambasadori! pentru că Romanians are smart şi vor să arate asta întregii lumi!

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Hai să povestim un pic despre cum îţi alegi ce vin să bei

Avem invitaţii pentru bloggeri la concertul byron de pe 29 noiembrie

4 comentarii

  1. joi, 22 noiembrie 2012, 14:51

    Foarte tare :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 22 noiembrie 2012, 18:00

    Hai, ca-i faina asta ! Sa-mi fac timp !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. vineri, 23 noiembrie 2012, 14:53

    De cativa ani buni, ROM are o echipa de marketing desavarsita. Super bune campaniile 3.0 Implicare, comunitate, ca la carte nene. Chiar ii stimez pentru ca au avut curajul sa incerce marea cu degetul si le-a iesit.
    Foarte buna si aceasta campanie!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. vineri, 23 noiembrie 2012, 23:57

    Trebuie facut ceva pentru ca imaginea Romaniei si implicit imaginea romanilor sa se schimbe…e drept ca e cam greu(sa nu spun foarte greu, apropo de jumatatea plina sau cea goala a paharului)dar…da Doamne!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *