10.12.2016

Aceasta este povestea relaţiei mele cu un brand

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Deja ştiţi că am o relaţie specială cu berea. Este o licoare pe care o apreciez în mod cu totul şi cu totul deosebit, pe care o îndrăgesc şi pe care, în timp, am ajuns să o respect. Aşa că nu veţi fi deloc surprinşi de rândurile care urmează. În care vă vorbesc despre relaţia mea cu Heineken.

Nu aş putea spune când am băut prima Heineken. Dar ţin minte – aşa, din volbura tinereţilor :D – că mă uitam la doza aia de bere (ştiu sigur că era o doză :D) cu o poftă teribilă, căci până atunci o văzusem doar prin reclame la TV (menţionez că era undeva după Revoluţia din 89, aşa că nu mai ridicaţi sprânceana a mirare, aşa era atunci). Aşa că încă de la prima gură mi-am zis „bre, chineze, ce bine se duce pe gârgălotă în jos…” :)) Şi de atunci Heineken este o constantă printre berile pe care le beau.

Următoarul pas decisiv (să ştiţi că decisiv a fost): faptul că Heineken este sponsorul principal al (dohhh :D) Heineken Cup, adică echivalentul în rugby a Champions League la fotbal, adică cea mai tare competiţie inter-cluburi la nivel european. Cred că nu mai are rost să reamintesc despre pasiunea mea teribilă pentru rugby, aşa că asocierea dintre bere şi acest sport mi-a picat exact la mare fix :)

După ce am început aventura mea cu blogul, colaborarea cu Heineken a venit absolut firesc. Hai să amintesc doar câteva isprăvi în care am fost implicat alături de ei şi care mi-au rămas la coracon sau care mi-au plăcut pur şi simplu. Cum aş putea uita experienţa Heineken Mansion, când zici că eram că aia din reclamă :)) Sau cât de tare a fost ideea cu Tabăra de reformare, absolut splendidă. Faptul că Heineken a decis să ne fie partener la concertul special byron pentru bloggeri a reuşit doar să pună paie pe focul relaţiei, ca să zic aşa :)) E drept că relaţia a avut şi anumite momente tensionate, cum ar fi şi contestaţia pe care am făcut-o după Most Datable Blogger, dar no, trec şi astea :D Şi să nu uită, fireşte, de băutul de Heineken împreună cu tovarăşii, la un meci de meci, cum ar veni :D Au mai fost şi altele, dar hai să trecem la un subiect de actualitate, nu să tot îmi aduc aminte de una, alta, precum un prea degrabă pensionar 2.0 :))

Ultima ispravă în care voi fi implicat (a se citi campanie, da?) este una cu spioni şi alea alea. Adică, dacă îmi permiteţi, să declanşez Operaţiunea Skyfall cu masiv guler de spumă 2.0 în loc de papionul de rigoare… Bine, dacă este să mă luaţi cu tehnicalităţi de astea tehnice şi acribice, corect se numeşte Operaţiunea Crack the Case, aveţi dreptate. Căci despre o valiză de aia de spion este vorba. Poate că unii dintre voi aţi văzut-o în Centru Vechi din Bucureşti.

Care era ideea? Păi te duceai matale acolo, primeai nişte indicii şi te porneai să cauţi alte indicii prin zonă, să participi la tot felul de provocări asemănătoare cu cele din clipul oficial (îl puteţi vedea mai jos), totul garnisit cu multă distracţie, fireşte. Cine a câştigat această competiţie spionistico-heninekenistico-dâmboviţeană rămâne să vedem mâine, 18 octombrie, la ora 17.30 fix…

Până atunci vă las cu reclama-scurt metraj, dacă pot să îi spun aşa :)), despre care vă vorbeam. Şi ne auzim zilele următoare când o să vă raportez mai multe despre alte întâlniri de astea cu spioni, în care voi juca şi eu o mică, mică parte…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Mesaj umanitar către blogosfera românească pentru a ajuta mişcarea Falun Gong

Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, vă prezint Pizza Bloggerilor!

3 comentarii

  1. miercuri, 17 octombrie 2012, 19:45

    Frumoasa relatie mai ai tu cu Heineken:).

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. luni, 22 octombrie 2012, 10:13

    […] Pentru publicul larg, a fost cursa pentru indiciile necesare pentru a dezlega misterul servietei din centrul vechi al Bucureștiului. Participanții au avut de parcurs un traseu din care trebuiau sa adune indiciile necesare pentru a deschide servieta și pentru a câștiga o călătorie de 3 zile la Londra, în stil James Bond, și o cină alături de frumoasa Severine, noua prezență feminină ce îi va sta alături lui Bond în Skyfall. Și bloggerii au făcut parte din acest treasure hunt, lideri de opinie cu care Heineken știe să păstreze o relație frumoasă. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. luni, 25 februarie 2013, 12:05

    […] V-am povestit la un moment dat despre relaţia mea cu Heineken. De atunci am ajuns şi în Amsterdam, la excelentul muzeu al acestui brand (încă nu am apucat să scriu despre asta, să îmi fie ruşine!) şi am apreciat constat modalităţile de foioioioi prin care acest brand ştie să se promoveze. Vă recomand ultima ispravă internaţională, e de nota 10 cu steluţă! […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *