11.12.2016

Lifestyle Society, o aplicaţie hotelieră care este un pariu dublu

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Zilele trecute am fost să mă bucur de atmosfera excelentă de la Blu Oktoberfest (am şi scris 5 motive pentru care vă recomand să mergeţi şi voi pe acolo, cu accent pe motivul număr 5, vă rog :). Ocazie cu care am văzut şi noua aplicaţie Lifestyle Society special creată pentru Hotelul Radisson Bucureşti. Care mi s-a părut o provocare, drept pentru care am decis să scriu despre ea. Nu e campanie sau ceva de genul, precizez asta pentru cei care… ştiţi voi care. Doar că mi s-a părut interesant pariul pe care hotelul l-a făcut cu această aplicaţie, mă rog, cu cei care o să folosească această aplicaţie. Căci, aşa cum veţi vedea în cele ce urmează, este un pariu.

Hai să vă spun câteva caracteristici ale aplicaţiei:

– practic este o platforma de comunicare destinată clienţilor hotelului, cu menţiunea că focusul este către zona de food and beverages, nu de cazare.

– ideea este că eşti recompensat de fiecare dată când ai activitate în reţea cu tot felul de bonusuri. Îmi place la faza cu bonusurile că sunt absolut decente, adică 10% la ceva, un tort aniversar sau alte chestii de astea decente, nu ameţelile alea de „cumperi 1 şi îţi dăm 2 şi pe mama şi pe tata lu cumnatu lu bunicu”.

– logarea se poate face şi cu facebook, twitter sau linkedin.

– evident, există şi aplicaţii mobile, având în vedere faptul că rar mai găseşti client al unui hotel de calibrul Radisson care să nu fie utilizator înrăit de internet mobil.

designul este (atât cât mă pricep eu, mă înţelegeţi) intuitiv, te prinzi din prima care e faza pe acolo, adică nu prea ştiu ce aş putea să îi reproşez (cu excepţia unor mici buguri, pe care le-am descoperit chiar în ziua în care am fost lansată aplicaţia şi pe care le-am raportat băieţilor de la Bit Soft Grup, cei care au realizat aplicaţia).

Bun, acum de ce ziceam că e vorba de un pariu. Şi pentru Hotelul Radisson (repet, este aplicaţie special făcută pentru acest hotel), dar şi pentru cei de la Bit Soft Grup, care au realizat-o.

Pentru hotel pariul înseamnă să reuşească să convingă clienţii (premium, cu capul foarte pe umeri, nu generaţie facebook sau ceva de genul) că această aplicaţie le oferă un avantaj şi să îi convingă în aşa măsură încât ei să o folosească la modul constant şi să creeze, cel puţin pentru început, acea masă critică necesară oricărui proiect nou ca să înceapă să funcţioneze. Pentru că altfel, dincolo de costurile unei astfel de isprăvi, care, evident, trebuie recuperate, mai sunt şi costuri de imagine (când faci aşa ceva şi nu îţi iese…) şi de politică internă de companie (ştiţi voi, faze de astea sunt peste tot, adică „aha, nu le-a ieşit aplicaţia, ia să îi băgăm noi în şedinţă pe responsabili, ca să ne punem noi bine cu şefu”). Eu sper să le iasă pentru că apreciez corespunzător o astfel de gândire deschisă la nou şi care este corelată cu ce se întâmplă în realitate, nu în cărţile de istorie hotelieră.

Pentru cei de la Bit Soft Grup pariul este evident: dacă le iese faza cu Hotel Radisson Bucureşti, vă daţi seama că aşa ceva poate fi extins la tot lanţul hotelier din care face parte. Need I say more? :D

Păreri? În special de faza cu pariul.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Îmi explică cineva care e faza cu tatuajele?

Iar o să mă emoţionez la evenimentul ăsta… Şi vă vreau alături de mine :)

6 comentarii

  1. Adrian
    joi, 20 septembrie 2012, 13:14

    eu sunt deja in aplicatie inca din faza lor de beta si mi se pare foarte utila, aflu mereu despre promotii, castig mereu puncte cand consum la ei si pot sa si postez chestii despre care vreau sa aflu opiniile unora mai avizati

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 20 septembrie 2012, 15:34

    Chinezu, pare interesant si fain. Acum depinde cat de multi loyals au in Radisson Bucuresti ca acela e targetul… dar palitura principala ar fi daca l-ar extinde la nivelul lui Radisson hai sa zicem cel putin Europa si daca l-ar conecta cu programul lor de loializare (nu stiu exact care e, cred ca am stat o singura data in viata la Radisson prin Sofia daca retin eu bine, e unul, sau era vis-a-vis de Parlament. Atunci ar fi o lovitura. Dar arata bine si oricum si pentru corporatisti sunt multi social media freaks

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 20 septembrie 2012, 15:41

      Stimabile, iti multumesc pentru confirmarea faptului ca nu am vorbit prostii cand am scris ce am scris. Ca parca aveam dubii… :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  3. joi, 20 septembrie 2012, 15:53

    No way… asta nu e aplicatie de tinut doar intr-un hotel cand e vorba de o retea mare… si odata cu prafuirea programelor de loializare care erau un big hit prin anii 2000, aplicatii de genul asta le pot duce in 2.0 :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. joi, 20 septembrie 2012, 17:12

    Din cate am inteles de la Daniela la lansare, spunea ca e destul de greu sa il extinda la intreg lantul. Mai ales ca mai au ceva asemanator pe cazari si aceasta aplicatie este doar pe servicii conexe si doar in Romania. Eu cred ca succesul aplicatiei poate sa vina doar din interconectarea cu conturile de Facebook astfel incat sa nu fie foarte dificil de folosit aplicatia sau daca reusesc sa creeze o comunitate foarte fidela care sa urmareasca si altceva dincolo de discounturi (de exemplu socializarea). Ar putea face ceva de genul: cei care vin la restaurant si vor sa faca public acest lucru sa posteze in aplicatie iar altii sa aiba acces la aceste informatii si sa poata veni special ca sa se cunoasca….un soi de matrimoniale mai mascat… :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • Daniela
      vineri, 21 septembrie 2012, 19:38

      Ne plac provocarile, iar in acest caz „dubla provocare” :)E adevarat, avem un program de fidelizare foarte bun la nivel de grup care vizeaza serviciile de cazare si de asemenea este adevatar ca Lifestyle vizeaza clientii din restaurante, care nu sunt deloc putini dat fiind faptul ca avem 4 baruri si 4 restaurante :) Ei sunt un segment special pentru noi, persoane care au un stil de viata similar si care sunt dornice de networking – practic de aici si conceptul Radisson Blu Lifestyle. „Headquarter-ul” nostru a fost extrem de captivat de acest proiect si entuziasmati de faptul ca este o inovatie in domeniul hotelier ceea ce se potriveste foarte bine cu abordarea Grupului. Asadar, ca sa ii citez, ei sunt cu „ochii pe noi” :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *